Acro Yoga (+ masaż tajski) z Acro Tribe

AcroTribe
Basia Psiuk, Weronika Tyrpa

Od dziecka spędzały dużo czasu rozwijając się sportowo. Kilka lat temu trafiły na AcroYogę, która stała się ich główną pasją. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie (gimnastyka, balet, akrobatyka, karate, taniec, joga, pole dance, kontakt improwizacja) pozwoliło im na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acro daje radość i zabawę, ucząc współpracy i rozwijając świadomość ciała. Jako AcroTribe dzielą się swoją pasją i wspierają jej rozwój w Polsce. Prowadzą regularne zajęcia w Krakowie oraz cyklicznie organizują warsztaty z czołowymi nauczycielami AY z Polski i zagranicy.

Zapraszamy na: https://www.facebook.com/AcroTribe/

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga (+ masaż tajski) z Acro Tribe

Dziecięcy Warsztat Tańca

Agnieszka Tatara Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie i Szkoły Baletowej w Krakowie. Uczestniczka licznych warsztatów tanecznych w kraju i za granicą, a także warsztatów dla młodych menedżerów tańca zorganizowanych przez Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie. Od
wielu lat spełniona w pracy z dziećmi, którym przekazuje pasję, zdobyte umiejętności i wiedzę. Pełna energii i zaangażowania w każdą lekcję, otwarta na taneczne inicjatywy swoich uczennic oraz pilnująca dyscypliny. Pracowała między innymi w JDC International School of Performing Arts, Studiu Teatru, Muzyki i Tańca, Waldorfskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Krakowie oraz Cricotece – Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora. W 2013 r. rozpoczęła współpracę z Edwardem Reyem i Studiem Kontakt. Przestrzeń Ruchu i Tańca, a od 2014 kieruje Dziecięcym Warsztatem Tańca, który jest jej autorskim pomysłem i propozycją dla wszystkich, którzy szukają niepowtarzalnych zajęć ruchowych stworzonych dla dzieci i przez dzieci. W latach 2015 – 2019 pracowała w Krakowskim Centrum Choreograficznym w Nowohuckim Centrum Kultury. Od 2019 pracuje w Teatrze Groteska.

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca

Afro Dance, Kurs Edukacji Ruchowej: Afro-House

Alain Ndasi (Kamerun):
Taniec ma we krwi! Jako dziecko tańczyć uczył się od ojca i dziadka. Już w przedszkolu miał swoje pierwsze występy. Obecnie występuje z wieloma grupami Afro Dance m.in.w: grupie La Taniere du Lion.
Style tańca afrykańskiego, jakie tańczy i naucza Alain, to: afro, couper dealer, ndombolo, kizomba, Koduro, bikutsi, forro, azonto.
Gerard Guyzo
afro

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance, Kurs Edukacji Ruchowej: Afro-House

Teatr Fizyczny i Improwizacja Taneczna, Taniec Współczesny i Kompozycja Ruchu

Tancerka, improwizatorka, aktywna instruktorka tańca współczesnego i improwizacji w ruchu/tańcu w Krakowie. Pracuje również z seniorami. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu i Dance Move Cities w Krakowie w 2013 r. Dyplomowana Instruktorka Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/Essen/r. Detlef Kappert). Jest absolwentką PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny. Od 2008 roku Tancerka Eksperymentalnego Studia Tańca EST u Iwony Olszowskiej. Wraz z EST tańczyła w spektaklach Light Cube brother, Dziwne niepokoje, Para ConTango Club, czyli Pan Tan Rey, Wodo-stany, w wielu pokazach improwizacji tanecznej (pracy w procesie) oraz autorskich spektaklach solowych tj. Zdjęcie oraz Kobieta z sercem (teatr tańca). Uczestniczka wielu zróżnicowanych realizacji scenicznych w choreografiach m.in.: Iwony Olszowskiej, Marco Volty, Anny Wytych-Wierzgacz, Yukari Uto, Jacka Owczarka oraz realizacji video tańca (we współpracy z Renatą Przemyk, Bartkiem Kulasem i Piotrem Werewką).
Od 2014 r. wraz z zespołem EST współpracuje z Teatrem BARAKAH w Krakowie. Zanim zajęła się tańcem zaangażowana była w sztuki plastyczne. W jej sposobie pracy bardzo charakterystyczne jest posługiwanie się obrazami i używanie ich do zrozumienia ruchu i ciała.

W KONTAKCIE prowadzi: Teatr Fizyczny i Improwizacja Taneczna, Taniec Współczesny i Kompozycja Ruchu

Hatha Yoga, Vinyasa - joga dynamiczna

Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 oraz 300 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Hatha Yoga, Vinyasa - joga dynamiczna

, Joga Nidra z Misami Tybetańskimi

Artem Nakonechnyi kształcił się w różnych szkołach jogicznych na terenie Ukrainy (m.in. Balance Joga). Wieloletni nauczyciel jogi na Ukrainie. Prowadził także warsztaty na różnych festiwalach, jak: AVATAR, Vedalife, Etno drum, itp. Do asan podchodzi z punktu widzenia terapii i biomechaniki oraz prawidłowej konstrukcji sekwencji opartych na pracy mięśni agonistycznych i antagonistycznych.
 
 
.

W KONTAKCIE prowadzi: , Joga Nidra z Misami Tybetańskimi

Podstawy Kontakt-Improwizacji

W KONTAKCIE prowadzi: Podstawy Kontakt-Improwizacji

Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacje Wokalne, Contact i Improwizacja Taneczna, Masaże*

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

W KONTAKCIE prowadzi: Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacje Wokalne, Contact i Improwizacja Taneczna, Masaże*

Joni Joga - joga dla kobiet - cykl 12 spotkań

O Mnie:
Joga pojawiła się w moim życiu w najbardziej odpowiednim momencie.
W 2010 roku trafiłam na matę i wtedy też rozpoczęła się moja droga do siebie przez kontakt z ciałem.
Ponad dwa lata później podjęłam kurs nauczycielski w Krakowie metodą Iyengara, podczas którego nabyłam wiele praktycznych umiejętności – m.in. znajdowania struktury,zastosowania pomocy podczas praktyki,dokładności i precyzji w asanie , poszukiwania symetrii, technik pranayamy .
Szkolenie i pobyt w Indiach otworzyły mi serce i ciało na miękkość, łagodność, przepływ i radość płynące z praktyki. Ukończyłam kurs Yoga Alliance RYT200 w miejscowości Dharamsala, Indie.
Na swojej ścieżce poznaję i łączę różne praktyki – oddech, śpiew, masaż, taniec, natomiast jedną z bliższych ścieżek, naturalnie towarzyszących od dzieciństwa jest kontakt z naturą , z którą czuję głębokie połączenie i większość wolnych chwil spędzam w jej otoczeniu, szukając swoich miejsc mocy nawet w miejskich dżunglach.
Na zajęciach kieruję się głównie intuicją. Nie działam według programu czy schematu, czując grupę podążam za tym co się pojawia. Dlatego też zajęcia jogi często po prostu “ płyną” zachowując jogiczną strukturę lekcji.
W życiu szczególnie bliska jest mi jedna z 7 zasad Huny: Mana – cała moc pochodzi z wnętrza.

W KONTAKCIE prowadzi: Joni Joga - joga dla kobiet - cykl 12 spotkań

Lindy Hop

Gosia Żurawska
Tancerka, fotografka, rękodzielniczka. Instruktorka tańców swingowych.
Od momentu napotkania na swej drodze Lindy Hop, taniec ten stał się dla Gosi jednym z wyznaczników obieranych przeze nią kierunków. Odwiedziła wiele społeczności swingowych w Europie odkrywając bogactwo kultur, ucząc się, dzieląc doświadczeniem i angażując w organizację festiwali.

Od wielu lat związana jest z obozem Herräng Dance Camp w Szwecji, gdzie, poza wylegiwaniem się na zielonej
trawie i wpatrywaniem w skandynawskie niebo;), doskonali swoje umiejętności taneczne i instruktorskie oraz czerpie inspiracje od nauczycieli i tancerzy z najróżniejszych zakątków świata. Zawsze jednak z ogromną radością powraca do krakowskiej rodziny swingowej, gdzie obecnie prowadzi zajęcia Lindy Hop, Solo Jazz oraz zajęcia poświęcone switchowaniu (płynnej zamianie ról w tańcu). Sieje również ziarno swinga w rodzinnym Lublinie.
Największe piękno tańców swingowych Gosia upatruje w wolności, o której przypominają i głośnym śmiechu, który wydobywają z tańczących. Dlatego często można ją też spotkać z aparatem w dłoni, w roli „łapacza” parkietowych emocji.
Szukając nieustannie równowagi między radosną ekspresją do której zaprasza swing a uważnością i medytacją w tańcu Gosia praktykuje również GaGa i Choreoterapię.

W KONTAKCIE prowadzi: Lindy Hop

Stanie na rękach, Mobilność

Od wielu lat pracuje z tematem mobilności rąk, kręgosłupa, bioder i ramion, a także pomógł wielu osobom w poprawie ich postawy, zwinności, mobilności oraz opanowaniu różnych technik stania na rękach.

W KONTAKCIE prowadzi: Stanie na rękach, Mobilność

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

Ruch od czucia - oswajanie improwizacji i świadomości ciała

Joanna kocha kontakt w tańcu (i taniec w Kontakcie), zasłuchanie w mądrość ciała. Czerpie moce z bycia w naturze. Tańczy, improwizuje – ruchem, głosem, życiem. 😉 Pociąga ją łączenie światów, fascynują procesy tworzenia się społeczności. Uwielbia tradycyjne pieśni, odkrywanie tajemnic ludzkiego ciała, mitów i drugiej strony baśni.
 
Tańczy od 20 lat. Około 7 lat temu odkryła moc świadomego, organicznego ruchu, moc improwizacji i kontakt improwizacji – od tej pory nic już nie było takie samo, a wszystko stało się … tym! 😉
Nieustannie poszerza swój warsztat, biorąc udział w zajęciach rożnych form tanecznych, metod pracy z ciałem (m.in. Metoda Feldenkraisa, Ruch Autentyczny, Body Mind Centering, Gaga), warsztatach kontakt improwizacji w Polsce i za granicą.
W latach 2017-2018 związana z wrocławską grupą performatywną protoCiało, tworzoną przez tancerzy, seniorów, osoby o ograniczonej mobilności ruchowej i osoby niedowidzące. Szuka dróg, by otworzyć świat tańca i świadomości ciała także dla tych, którzy obawiają się do tego świata zajrzeć – wierząc, że świadomy ruch to dobro, z którego możemy czerpać wszyscy – niezależnie od sprawności, doświadczeń z ruchem czy blokad w głowie i innych częściach nas. 🙂
Aktualnie w procesach: – nieustającego zachwytu; – certyfikacji jako Somatic Movement Educator według metody Body Mind Centering (BMC Certification Program, Movimiento Atlas, Zaragoza, Hiszpania). Mimochodem absolwentka psychologii.
Ma szczęście spotykać na swojej drodze wspaniałych nauczycieli.
Najważniejsi z nich to: Emma Bonnici (praca z głosem, proces grupowy), Iwona Olszowska (BMC, improwizacja), Marta Grabowska i Ewa Świtoń (Kontakt Improwizacja), Walburga Glatz (BMC), Paulina Stróż (Joga Iyengara) i Eckhart Tolle.

W KONTAKCIE prowadzi: Ruch od czucia - oswajanie improwizacji i świadomości ciała

Flow Joga / przerwa wakacyjna

Dla mnie Joga to harmonia, wolność, radość odkrywania Siebie i Świata, źródło energii i nieprzebranej Radości, to niekończąca się przygoda.

Joga towarzyszy mi od 15 lat choć ciągle uważam się początkującej joginką.
Jako instruktor zwracam szczególną uwagę na oddech oraz na technikę i dokładność praktyki. Dzielenie się metodą, którą kocham i w którą wierzę sprawia mi ogromną radość.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Flow Joga / przerwa wakacyjna

Forró (taniec brazylijski), Zouk (taniec brazylijski) gr. Open

Junior Arto:
Zdobywał i szlifował taneczne doświadczenie na ulicach i karnawałach Brazylii, warsztatach regionalnych tańców i na różnorakich warsztatach tanecznych dookoła świata. Przysposobił sobie wszystkie ludowe brazylijskie tańce takie jak forró, samba, zouk, coco and ciranda. Przez 2 lata była nauczyciele w brazylijskich szkołach tańca i na warsztatach, a od paru lat dzieli się swoim tanecznym doświadczeniem, brazylijską wrażliwością, muzykalnością i poczuciem rytmu z uczniami w naszej szkole. 🙂
Zouk i Forro to jego specjalność. 🙂
Zapraszamy! 🙂

 

W KONTAKCIE prowadzi: Forró (taniec brazylijski), Zouk (taniec brazylijski) gr. Open

Lindy Hop

Od końca 2013 roku Karina intensywnie angażuje się w świat swingu, najpierw jako kursantka i tancerka, obecnie jako pełna pasji instruktorka. Od kilku lat prowadzi regularne zajęcia w Krakowie, od roku uczy również w Katowicach. Należy do pierwszej w Polsce jazzowej grupy choreograficznej Jazzy Pearls. Systematycznie uczy na terenie całej Polski m.in. Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk i ect.. Regularnie wyjeżdża na zagraniczne festiwale, gdzie doskonali swój warsztat taneczny, uczy się od najlepszych światowych instruktorów, prowadzi warsztaty oraz bierze udział w zawodach.
W 2018 roku dołączyła do pierwszej w historii współczesnego europejskiego swingu grupy choreograficznej HDC Daily Meeting Chorus Line.
Od początku 2020 roku realizuje i rozwija swój autorski projekt Kick „Swing. Projektuje buty taneczne Kick” Swing Dance Shoes.
Od grudnia 2018 roku gra w Teatrze im. Adama Mickiewicza w Częstochowie w spektaklu „Czyż nie dobija się koni?

W KONTAKCIE prowadzi: Lindy Hop

Obudzić Ciało (qi gong, bioenergetyka, ruch), Podstawy Kontakt-Improwizacji

Karol Swoboda- trener osobistego rozwoju o integralnym podejściu. Zarówno zawodowo jak i w swoim życiu osobistym zgłębiam i wykorzystuję różnorakie metody pracy z ciałem, psychiką i duchem. Prowadzę ludzi przez transformację oraz asystuję na drodze do życia z pasją, radością, w harmonii i mocy. Wspieram poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring, jak również ucząc medytacji czy prowadząc regularne zajęcia ruchowe.
Dwa lata temu lat do mojej pracy włączyłem tradycyjny hawajski masaż Lomi Lomi Nui – niezwykły duch tej praktyki jest bardzo bliski mojemu sercu i z radością niosę jego dary dalej, kojąc ciała i dusze moich klientów.
Ruchowcem jestem z natury i z pasji. Sport i praca z ciałem od zawsze była na mojej drodze. W młodości trenowałem bieganie, pływanie oraz przez 8 lat karate kyokushin. Bardziej świadome podejście do ciała zaczęło się 16 lat temu, kiedy rozpocząłem swoją przygodę z jogą, a następnie z medytacją. Niedługo później dołączyły pierwsze doświadczenia z choreoterapią. Od zawsze uwielbiałem tańczyć, ale ta pasja w pełni i z dojrzałością rozwinęła się w ciągu ostatnich 5 lat. W tym czasie zagłębiłem się w improwizację, świadomość ciała, taniec spontaniczny i kontakt improwizację (to była miłość od pierwszego kontaktu 😃) . Uczyłem się od wielu wspaniałych nauczycieli na warsztatach i festiwalach oraz swobodnie eksperymentując i eksplorując potencjał swojego ciała. Od 4 lat regularnie praktykuję Qi gong, jestem nim zachwycony i wdzięczny za to co mi daje. Najświeższe, ale ale za to bardzo owocne w tym repertuarze praktyki to ćwiczenia bioenergetyczne Lowena czy praca z energią per se, które wykorzystuję również od paru lat.
Wierzę w różnorodność, synergię i integratywność, zarówno w rozwoju całej naszej istoty jak i w samym obszarze ciała i ruchu.
Wierzę w inteligencję i intuicję naszych ciał. Wierzę że ciało jest bramą do naszej witalnej energii, do naszego obecności, do naszego ugruntowania i scentrowania. Wierzę, że ciało jest źródłem przyjemności, radości i mocy. Wierzę że świadoma praca z ciałem skrywa wspaniałe dary, i to na wyciągnięcie ręki.
Chodźmy zatem tańczyć, ruszać się i obudzić nasze ciał

W KONTAKCIE prowadzi: Obudzić Ciało (qi gong, bioenergetyka, ruch), Podstawy Kontakt-Improwizacji

Taniec Butoh

Tancerz Butoh, choreograf, aikidoka. W 1987 rozpoczął trening Aikido, a od 2003 naucza prowadząc regularne zajęcia. Obecnie posiada stopień mistrzowski 4 dan. Jest założycielem i nauczycielem Krakowskiej Akademii Aikido
Kobayashi Hirokazu. W 1999 rozpoczął naukę japońskiego tańca Butoh. Pobierał lekcje u: Daisuke Yoshimoto, Itto Morita, Atsushi Takenouchi, Imre Thormann, Kan Katsura, Minako Seki, Yuri Nagaoka. W swym dorobku ma kilka solowych spektakli: „Szczery?” (2002), „Poza” (2005), „Straw-butoh” (2009), „Podzielenie (się)” (2019), „Słowa, słowa, słowa…” (2019), „Hana na michi” (2020). W 2004 prowadził całoroczny projekt pod nazwą „Integracja w terapii tańcem”, w którym uczestniczyły również osoby głuchonieme – dla uczestników, napisał i wyreżyserował spektakl „Kwiaty na chodniku”. W latach 2005-2011 wielokrotnie współpracował z niezależnymi artystami: muzykami, aktorami, tancerzami, filmowcami współtworząc prezentacje sceniczne i filmowe. W 2008 wraz z grupą Do-Teatr współtworzył spektakl „Aite” (choreografia i taniec). Regularnie prowadzi warsztaty w kilku miastach w Polsce.

W KONTAKCIE prowadzi: Taniec Butoh

Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Krzysztof Satora – trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa, swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach w kraju i za granicą, od 2006 roku związany z branżą fitness, specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki, akrobatyki tanecznej i partnerskiej, stretchingu oraz kulturystyki, posługuje się 12 formami tanecznymi takimi jak break dance, poping, locking, waveing, dancehall, hip hop, pole dance, akrobatyka taneczna. Od 2008 r opracowuje nowe systemy treningowe powiązane z psychomotoryką i tańcem. Od 2009 związany jest również z teatrami jako choreograf ruchu scenicznego i trener personalny w przygotowaniach do spektakli. Współpracuje z takimi teatrami jak teatr Ludowy i Bagatela w Krakowie,
Jest osobą dla której ruch jest bardzo ważny i dąży do rozwoju personalnego siebie i osób z nim związanych. Od 2014 związany jest również z Acro Yogą, a od 2015 prowadzi zajęcia, Od 2016 prowadzi zajęcia też z Acro Duo.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Monika Węgrzynowicz Absolwentka zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz Dwuletniego Instruktorskiego Kursu Kwalifikacyjnego z dziedziny tańca współczesnego. Od ponad 10 lat prowadzi regularne lekcje tańca współczesnego na wielu poziomach zaawansowania dla dorosłych, natomiast od kilku lat uczy również młodzież i dzieci. Regularnie rozwija swój warsztat nauczycielski, jak i taneczny uczestnicząc w licznych warsztatach ruchowych, które są prowadzone przez profesjonalnych pedagogów z Polski i zagranicy. Pracuje w Krakowskim Centrum Choreograficznym, łącząc pracę artystyczną i organizacyjną. Programuje i koordynuje wiele wydarzeń z obszaru tańca współczesnego (m.in. warsztaty, spektakle, rezydencje, festiwale, konkursy, wystawy zdjęć, projekcje filmów, performance pozasceniczne, wykłady). Współpracuje z Instytutem Muzyki i Tańca jako koordynatorka lokalna projektu Polska Sieć Tańca. Monika jest tancerką, która występowała w wielu spektaklach scenicznych i pozascenicznych, a od 2 lat przygotowuje własne realizacje choreograficzne na większą skalę, realizując swój potencjał artystyczny solo oraz kolektywnie z innymi artystami tańca, muzyki, mediów.

Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie, Dziecięcy Warsztat Tańca

Ola Zglobica Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Uczestniczyła w wielu warsztatach w kraju i za granicą. Interesuje się psychologią sportową i fizjoterapią. Obecnie prowadzi treningi dla młodego pokolenia gimnastyki artystycznej oraz zajęcia taneczne dla dzieci i dorosłych. Działa również jako choreograf tworząc spektakle łączące taniec z ogniem.

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie, Dziecięcy Warsztat Tańca

Spotkania z masażem

Rafał Kałuzieński od 4 lat prowadzi regularne, unikalne na terenie Polski, zajęcia pracy z ciałem wg swojej autorskiej metody „Spotkania z masażem”.
Pracuje z ciałem z wykorzystaniem ruchu, dotyku, głosu – zarówno terapeutycznie jak i rozwojowo. Korzysta z narzędzi jogi, acroyogi, tańca współczesnego, kontakt improwizacji, pieśni tradycyjnych i śpiewu intuicyjnego. Masażysta, nauczyciel masażu, organizator rozwojowych wyjazdów z jogą i masażem. Nauczyciel technik medytacyjnych.
„Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )”. 

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z masażem

Forró (taniec brazylijski)

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo odkryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.
Od paru lat prowadzi zajęcia w Kontakcie, organizuje także warsztaty w różnych miastach w Polsce i na Białorusi.

W KONTAKCIE prowadzi: Forró (taniec brazylijski)

Spotkania z Głosem / NOWOŚĆ!

Sabina Krauze – śpiewa, gra, występuje, komponuje. Ma za sobą formalną edukację muzyczną w postaci szkoły muzycznej pierwszego stopnia oraz wiele warsztatów i spotkań z nauczycielami indywidualnymi. Jej droga poznawania swojego głosu rozpoczęła się kiedy miała 13 lat pod okiem solistki poznańskiej opery. Przez kolejne lata odkrywała przestrzeń sali teatralnej w Gdańskiej Szkole Artystycznej, jazz i funk w zespole Native i Krakowskiej Szkole Jazzu i Muzyki Rozrywkowej. W 2015 roku zanurzyła się w nurt muzyki tradycyjnej, teatralnej i improwizowanej. Współtworzyła projekt Banda Furora, była studentką Akademii Praktyk Teatralnych Gardzienice, współpracuje z włosko-południowoamerykańskim Teatro Simurgh. Prowadzi warsztaty wokalne, bierze udział w projektach muzycznych i teatralnych w Polsce i nie tylko.

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Głosem / NOWOŚĆ!

AcroYoga od podstaw, AcroYoga średniozaaw.

Z ruchem związany od dzieciństwa. Siedmioletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym, lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Nauczyciel AcroYogi od 2 lat. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi grup początkującej i średniozaawansowanej. Organizator jamów, warsztatów i projektów artystycznych.

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga od podstaw, AcroYoga średniozaaw.

Chór w Kontakcie, Kurs Muzyczny w Kontakcie - solfeż, historia muzyki, harmonia, lekcje gry na wybranym instrumencie!

Wassim Ibrahim, Urodzony w Damaszku, w Syrii, w 1978 roku. W 1998 roku ukończył pierwsze studia z tytułem inżyniera budownictwa i w ciągu następnych siedmiu lat, brał udział w licznych projektach w Syrii. Swoją przygodę muzyczną rozpoczął w wieku sześciu lat, grając na flecie i Oud. W latach 1990-1996 rozpoczął naukę gry na instrumencie – Oud, którą prowadził nauczyciel Fayez Zahe Aldin. Następnie rozpoczął studia na kierunku Harmonia i kontrapunkt, które prowadziła Prof. Bella Tagezieva. 2005 rok to początek kariery akademickiej w High Institute of Music (Wydział Teorii i Kompozycji) w Damaszku. Studia ukończył w 2010 roku, współpracując z wieloma wykładowcami. Jego edukację prowadzili profesorowie pochodzenia rosyjskiego, kompozycję wykładał Prof. Serge Kopperanov, teorię – Prof. Bella Tagezieva, dyrygenturę – Prof. Victor Babenko oraz Mr Missak Baghboudarian; dyrygent Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej. Następnie Wassim Ibrahim uzyskał stopień magistra studiów kompozytorskich na Akademii Muzycznej w Krakowie, w Polsce, pod nadzorem Prof. Józefa Rychlika w 2015 roku. Uzyskał stopień doktora w dziedzinie kompozycji muzycznej na Akademii Muzycznej w Krakowie, kierunek kompozytorski, współpracując z Prof.Wojciechem Widłakiem.

Nauczanie

W latach 2010-2013 rozpoczął profesjonalną karierę muzyczną jako nauczyciel w Higher Institute of Music w Damaszku, w Syrii, gdzie wykładał historię muzyki międzynarodowej, prowadził zajęcia z harmonii i kształcenia słuchu.

Kariera kompozytora

Jego profesjonalna kariera kompozytorska rozpoczęła się w 2002 roku, od skomponowania sześciu piosenek dla dzieci, które znalazły się na płycie dedykowanej najmłodszym. Następnie jego utwory były wykonywane na wielu festiwalach, w różnych krajach i halach koncertowych na całym świecie, między innymi: podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień w Austriackim Forum Kultury w Warszawie; w Sali Koncertowej Filharmonii Krakowskiej; podczas Festiwalu Krakowskiej Akademii Muzycznej – aXes; w trakcie Dni Kultury Syryjskiej w teatrze Muth w Wiedniu, w Austrii; na koncertach w Burgtheater Kasino oraz Ehrbar Saal w Wiedniu, w Austrii; w New Jersey i Wisconsin w Stanach Zjednoczonych;w Elb Filharmonii w Hamburgu w Niemczech; na konferencji Chrześcijaństwo-Islam w Bejrucie, w Libanie; na festiwalach: Damaszek – arabska stolica kultury; Aleppo – stolica kultury islamskiej; na festiwalu chórów Aswatuna w mieście Petra, w Jordanii;  i  w Opera House w Damaszku.

Muzyka kameralna

Wassim Ibrahim był także członkiem chóru Chamber Choir w Higher Instytut of Music w Damaszku. Występował też w wielu krajach, grając na Oud; między innymi w: Stanach Zjednoczonych, Austrii, Niemczech, Polsce, Francji, Włoszech, Czechach, Rosji, Maroku, Jordanii, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Libanie i Syrii. Uczestniczył także w wielu warsztatach, kursach i koncertach: kurs kompozytorski w Krakowie, w Polsce, prowadzony przez kompozytora Macieja Jabłońskiego w 2013 roku, warsztaty kompozytorskie w Austrii, w Wiedniu prowadzone przez kompozytor Johannę Doderer, warsztaty pod kierunkiem mgr Geralda Resch z Wiednia w Syrii w 2010 roku. Występował też jako solista lub członek chóru (tenor) na koncercie Mediterranean Youth orchestra „Ewangelia Jana”, którego dyrygentem był Alain Jotard (w Damaszku – Maroku – Nicei , Marsylii, Francji). Brał udział także w warsztatach prowadzonych przez kompozytora Joseph’a Vella na Malcie w 2009 roku. Uczestniczył w wykonaniu dwóch utworów podczas Festiwalu Chórów i Orkiestr Czajkowskiego w Moskwie w 2008 roku. Brał też udział w warsztatach prowadzonych przez francuskiego kompozytora Silvin’a Casancon’a w 2008 roku. Uczestniczył również we wszystkich koncertach jako członek Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej oraz chóru Chamber Choir w sekcji tenorów w latach 2005 – 2013.

Warsztaty i kursy

  • kurs kompozytorski pod kierownictwem Macieja Jabłońskiego, Akademia Muzyczna, Kraków, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Pobiedna, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Warszawa, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Roudnice nad Labem, Czechy 2013
  • warsztaty kompozytorskie pod kierownictwem Johanny Doderer, Wiedeń Austria 2012
  • warsztaty prowadzone przez amerykańskiego dyrygenta Irę Spaulding’a, Damaszek, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem wiedeńskiego kompozytora Geralda Rescha, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem Kompozytora Josepha Vella Malta, 2009
  • warsztaty pod kierownictwem dyrygenta Silvin Casancon, 2008

W KONTAKCIE prowadzi: Chór w Kontakcie, Kurs Muzyczny w Kontakcie - solfeż, historia muzyki, harmonia, lekcje gry na wybranym instrumencie!

Kontakt Improwizacje Wokalne

Multiinstrumentalistka. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, Conservatorio di Verona oraz
Universidade de Aveiro. Koncertuje w kraju i za granicą – dotychczas w kilkunastu krajach w Europie
i Azji – jako solistka oraz członek zespołów i orkiestr symfonicznych. Współzałożycielka zespołu
Organic Noises. Poza wykonywaniem muzyki z nurtu szeroko pojętej klasyki specjalizuje się w grze na
instrumentach historycznych (oboje barokowe) oraz instrumentach etnicznych z Kaukazu
Południowego (duduk, zurna, santur).
Muzyka jest jej modlitwą duszy oraz sposobem wchodzenia w interakcje z innymi stworzeniami.

 

 

W KONTAKCIE prowadzi: Kontakt Improwizacje Wokalne

Trening Improwizacji Aktorskiej

Nazywam się Zofia Zoń. Ukończyłam wydział aktorski PWSFTviT w Łodzi pod opieką Janusza Gajosa. Byłam związana z Teatrem Tarnowskim. Współpracowałam z Teatrem Polskim w Bydgoszczy oraz Teatrem w Kaliszu. Wystąpiłam w filmach m.in. u Jana Jakuba Kolskiego, Magdaleny Piekorz, Braci Węgrzyn.Prowadziłam zajęcia z monologu aktorskiego w Szkole Aktorskiej SPOT w Krakowie oraz zajęcia wokalne w Szkole Aktorsko-Wokalnej. Od 5 lat przygotowuje kandydatów na wydziały aktorskie. Jestem pasjonatką improwizacji aktorskiej, którą stale pogłębiam i wykorzystuje w swojej pracy z ludźmi, a także we własnym rozwoju zawodowym i osobistym. Interesuje mnie psychologia holistyczna, pogłębianie swojej świadomości poprzez sesje relaksacyjne, lubię odkrywać nowe, muzyczne brzmienia, cieszy mnie ruch naturalny, a nade wszystko fascynuje mnie obserwacja ludzi. Do swojej pracy inspirację czerpię z książek, filmów, muzyki, rozmów, podróży.

W KONTAKCIE prowadzi: Trening Improwizacji Aktorskiej