AcroTribe
Basia Psiuk, Weronika Tyrpa, Renia Pałka i goście 🙂

Od dziecka spędzały dużo czasu rozwijając się sportowo. Kilka lat temu trafiły na AcroYogę, która stała się ich główną pasją. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie (gimnastyka, balet, akrobatyka, karate, taniec, joga, pole dance, kontakt improwizacja) pozwoliło im na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acro daje radość i zabawę, ucząc współpracy i rozwijając świadomość ciała. Jako AcroTribe dzielą się swoją pasją i wspierają jej rozwój w Polsce. Prowadzą regularne zajęcia w Krakowie oraz cyklicznie organizują warsztaty z czołowymi nauczycielami AY z Polski i zagranicy.

W Kontakcie zajęcia prowadzą we wtorki: godz. 20:30 – 22:00, grupa open.

Zapraszamy na: https://www.facebook.com/AcroTribe/
W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga z AcroTribe, grupa open

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga z Acro Tribe gr. Open

Joga Dla Wygody - Pranajama i koncentracja / zajęcia będą się odbywały w lipcu, w sierpniu przerwa, a potem wracają od września, Joga dla wygody: Vinyasa / zajęcia w lipcu, w sierpniu przerwa i powrót we wrześniu

Informacja o prowadzącej:

Agata Mrowińska – nauczycielka jogi, studentka filologii francuskiej.
Interesuje się jogą od 2008 roku. Po trzech latach poszukiwań poznała swojego przyszłego nauczyciela – Macieja Wieloboba, co stało się punktem zwrotnym na jej jogicznej ścieżce. Od tego momentu praktykuje u niego jogę i medytację jako spójne systemy narzędzi uwalniających od cierpienia. Od września 2012 r. prowadzi zajęcia dla osób początkujących w Pracowni Jogi Macieja Wieloboba w Krakowie, gdzie w 2015 r. ukończyła kurs nauczycielski. W tym czasie zdobyła także doświadczenie w pracy z grupą zaawansowaną oraz terapią jogą w ramach zajęć indywidualnych.

Poza tym interesuje się literaturą piękną, przekładoznawstwem oraz jazzem. W wolnych chwilach pisze i tłumaczy. Pełniła funkcję redaktorki naczelnej portalu JogaSutry.pl, obecnie jej artykuły ukazują się na portalu joga-abc.pl.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Dla Wygody - Pranajama i koncentracja / zajęcia będą się odbywały w lipcu, w sierpniu przerwa, a potem wracają od września, Joga dla wygody: Vinyasa / zajęcia w lipcu, w sierpniu przerwa i powrót we wrześniu

Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!

Agnieszka Tatara – kierownik i pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: zielonej, niebieskiej A i B, czerwonej.

Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie i Szkoły Baletowej w Krakowie. Uczestniczka licznych warsztatów tanecznych w kraju i za granicą, a także warsztatów dla młodych menedżerów tańca zorganizowanych w 2014 r. przez Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie. Od wielu lat spełniona w pracy z dziećmi, którym przekazuje pasję, zdobyte umiejętności i wiedzę. Pełna energii i zaangażowania w każdą lekcję, otwarta na taneczne inicjatywy swoich uczennic oraz pilnująca dyscypliny. Pracowała między innymi w JDC International School of Performing Arts, Studiu Teatru, Muzyki i Tańca i Waldorfskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Krakowie oraz Cricotece – Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora. W 2013 r. rozpoczęła współpracę z Edwardem Reyem i Studiem Kontakt. Przestrzeń Ruchu i Tańca, a od 2014 kieruje Dziecięcym Warsztatem Tańca, który jest jej autorskim pomysłem i propozycją dla wszystkich, którzy szukają niepowtarzalnych zajęć ruchowych stworzonych dla dzieci i przez dzieci. Pracuje także w Krakowskim Centrum Choreograficznym – Nowohuckim Centrum Kultury.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!

Afro Dance, Afro-House

Alain Ndasi (Kamerun):
Taniec ma we krwi! Jako dziecko tańczyć uczył się od ojca i dziadka. Już w przedszkolu miał swoje pierwsze występy. Obecnie występuje z wieloma grupami Afro Dance m.in.w: grupie La Taniere du Lion.
Style tańca afrykańskiego, jakie tańczy i naucza Alain, to: afro, couper dealer, ndombolo, kizomba, Koduro, bikutsi, forro, azonto.
Gerard Guyzo
afro

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance, Afro-House

Harmonia Głosu i Ciała /Przerwa wakacyjna!

ALEKSANDRA ZAWŁOCKA – wokalistka, aktorka, coach, pedagog. Aktorka Teatru „Gardzienice”. Prowadzi warsztaty teatralne, głosowe oraz zajęcia umuzykalniające i ruchowe dla dzieci. Do pracy z głosem podchodzi holistyczne, bazując na pracy z ciałem, emocjami, czerpiąc m.in. z „Jogi Głosu”, treningu teatru fizycznego, metody K. Linklater, śpiewu tradycyjnego i naturalnego.

W KONTAKCIE prowadzi: Harmonia Głosu i Ciała /Przerwa wakacyjna!

, Teatr Ruchu (Improwizacja)

Tancerka, improwizatorka, aktywna instruktorka tańca współczesnego i improwizacji w ruchu/tańcu w Krakowie. Pracuje również z seniorami. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu i Dance Move Cities w Krakowie w 2013 r. Dyplomowana Instruktorka Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/Essen/r. Detlef Kappert). Jest absolwentką PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny. Od 2008 roku Tancerka Eksperymentalnego Studia Tańca EST u Iwony Olszowskiej. Wraz z EST tańczyła w spektaklach Light Cube brother, Dziwne niepokoje, Para ConTango Club, czyli Pan Tan Rey, Wodo-stany, w wielu pokazach improwizacji tanecznej (pracy w procesie) oraz autorskich spektaklach solowych tj. Zdjęcie oraz Kobieta z sercem (teatr tańca). Uczestniczka wielu zróżnicowanych realizacji scenicznych w choreografiach m.in.: Iwony Olszowskiej, Marco Volty, Anny Wytych-Wierzgacz, Yukari Uto, Jacka Owczarka oraz realizacji video tańca (we współpracy z Renatą Przemyk, Bartkiem Kulasem i Piotrem Werewką).
Od 2014 r. wraz z zespołem EST współpracuje z Teatrem BARAKAH w Krakowie. Zanim zajęła się tańcem zaangażowana była w sztuki plastyczne. W jej sposobie pracy bardzo charakterystyczne jest posługiwanie się obrazami i używanie ich do zrozumienia ruchu i ciała.

W KONTAKCIE prowadzi: , Teatr Ruchu (Improwizacja)

Hatha Yoga /Przerwa wakacyjna!, Vinyasa- joga dynamiczna /Przerwa wakacyjna!

Alicja:
Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Hatha Yoga /Przerwa wakacyjna!, Vinyasa- joga dynamiczna /Przerwa wakacyjna!

Kizomba grupa "od podstaw" / Przerwa wakacyjna!, Kizomba: gr. średniozaaw. (zajęcia Open) /Przerwa wakacyjna!

Ania i Paweł uwielbiają tańczyć i dzielić się swoją pasją. Zanim zjednoczyli siły, żeby przekazywać innymi swoją miłość do Kizomby, prowadzili zajęcia z Salsy LA, Mambo i Cha-Cha-Cha. Przez wiele lat brali udział w licznych kursach, warsztatach oraz krajowych i międzynarodowych kongresach doskonaląc technikę, szukając inspiracji i własnego sposobu ekspresji. W samym centrum Krakowa prowadzą regularne zajęcia z Kizomby i Urban Kizz w magicznej Przestrzeni Ruchu i Tańca – KONTAKT.

Taniec Ani charakteryzuje się delikatnością, płynnością ruchu oraz niezwykłą subtelnością i kobiecością. Podczas zajęć Ania zwraca szczególna uwagę na muzykalność, technikę podążania za partnerem, pracę nóg i stóp, miękkość i lekkość w tańcu. Ania jest uśmiechem i sercem każdych zajęć.

Paweł czerpie inspiracje z różnych stylów tanecznych mając równocześnie wielki szacunek dla tradycji i korzeni Kizomby. Próbuje przekazać swoją wiedzę, ale podkreśla, że każdy powinien szukać własnej drogi. Podczas zajęć kładzie nacisk na technikę, dyscyplinę i dokładność prowadzenia oraz komfort partnerki w tańcu. Czasem jest ponury, czasem dyscyplinuje i trochę pokrzykuje, ale w głębi duszy jest łagodny jak baranek (;

Ania i Paweł pokochali kizombę za jej wyjątkowość i charakter. Starają się ją coraz lepiej zrozumieć i poczuć. W każde zajęcia wkładają całe serce, tworząc wybuchową mieszankę entuzjazmu, ciężkiej pracy i szczerej radości – warto tego spróbować!

W KONTAKCIE prowadzi: Kizomba grupa "od podstaw" / Przerwa wakacyjna!, Kizomba: gr. średniozaaw. (zajęcia Open) /Przerwa wakacyjna!

Joga dla tancerzy / przerwa wakacyjna!

Prowadząca:
Anna Rutkowska, praktykę jogi rozpoczęła we wczesnych latach nastoletnich, następnie kształciła się w Indiach.
Ukończyła tam klasyczne kursy nauczycielskie oraz kurs terapii hatha jogą.
Pasjonatka tanga argentyńskiego, autorka projektów i prelekcji podróżniczo-reporterskich, filozof. Obecnie pracuje nad projektem dotyczącym tanga w Indiach i jego związków z jogą i medytacją.
Podczas poszukiwań związanych z tym projektem usłyszała, że taniec jest fizyczną manifestacją jogi i sama głeboko w to wierzy.

Praktykę prowadzi tak, żeby asany płynęły przez ciało naturalne: tak jak improwizowany taniec, który sam zaczyna ostatecznie płynąć przez tancerza.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga dla tancerzy / przerwa wakacyjna!

Yoga Balance / Przerwa wakacyjna

Artem Nakonechnyi kształcił się w różnych szkołach jogicznych na terenie Ukrainy (m.in. Balance Joga). Wieloletni nauczyciel jogi na Ukrainie. Prowadził także warsztaty na różnych festiwalach, jak: AVATAR, Vedalife, Etno drum, itp. Do asan podchodzi z punktu widzenia terapii i biomechaniki oraz prawidłowej konstrukcji sekwencji opartych na pracy mięśni agonistycznych i antagonistycznych.
 
 
.

W KONTAKCIE prowadzi: Yoga Balance / Przerwa wakacyjna

Contact Improvisation /Przerwa wakacyjna!, Indywidualne praktyki taneczne* /Przerwa wakacyjna!, Kontakt Improwizacja i Partnering /Przerwa wakacyjna!, Masaże*, Tango (od podstaw) /Przerwa wakacyjna!, Tango (open) /Przerwa wakacyjna!

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

Zapisy:
+48 788 496 365
edzio@kontaktprzestrzen.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Contact Improvisation /Przerwa wakacyjna!, Indywidualne praktyki taneczne* /Przerwa wakacyjna!, Kontakt Improwizacja i Partnering /Przerwa wakacyjna!, Masaże*, Tango (od podstaw) /Przerwa wakacyjna!, Tango (open) /Przerwa wakacyjna!

Tango (od podstaw) /Przerwa wakacyjna!, Tango (open) /Przerwa wakacyjna!

Taniec towarzyszy jej od zawsze. Już jako mała dziewczynka zaczęła tańczyć w Szkole baletowej w Krakowie gdzie uczyła się podstaw takich jak wdzięk i koordynacja ruchu.

Jako nastolatka występowała razem ze Studio Teatru Muzyki i Tańca w spektaklach muzycznych o charakterze musicalowym. Próby podejścia do kursów tańca towarzyskiego rozczarowały ją.  “Może za każdym razem trafiałam źle, ale miałam wrażenie że tańczę na przeciwko partnera, w tym samym rytmie, te same kroki ale nie tańczymy RAZEM. Dlatego pokochałam tango, które wprowadziło mnie do nowego świata tanecznych relacji. Tango w Kontakcie jest czymś wyjątkowym bo łączy w sobie elementy Tanga Argentyńskiego oraz kontaktu improwizacji. To czerpanie radości z istoty wspólnego przeżywania muzyki.” Miłośniczka podróży (szczególnie rowerowych).

Absolwentka Architektury na Politechnice Krakowskiej. Razem z mamą prowadzi pracownię projektowania wnętrz  mikolajskastudio.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Tango (od podstaw) /Przerwa wakacyjna!, Tango (open) /Przerwa wakacyjna!

Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC /Przerwa wakacyjna!

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

W KONTAKCIE prowadzi: Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC /Przerwa wakacyjna!

Trening Naturalny / Kalistenika /Przerwa wakacyjna!

Instruktor: Jan Dudek
 
Świeżo upieczony aktor i kuglarz, od 3 lat zapałał płomienną miłością do tańca. Historia Janka, to jak historia z gatunku „Od Zera Do Farmera”. Swoją sportową „karierę” rozpoczął 20 lat temu treningami sztuk walki, przeszedł przez jogę, parkour, gimnastykę, akrobatykę a lista jego osiągnięć i „zajawek” ruchowych wciąż imponująco rośnie. Aktualnie Janek ćwiczy miks technik kontakt improwizacji, contemporary, breakdance, capoeiry na potrzeby występów Fireshow.
W Krakowie aktywny w środowiskach sportowych i teatralnych. Rozwija się pod patronatem formacji AcroProFit oraz Manufaktury Artystycznej Pi-Art. Dodatkowo współtworzy Stowarzyszenie Krakowski Parkour i wspiera różnorodne środowiska sportów i sztuki ulicznej.
Wolny strzelec i dziki duch dla którego podróż i przygoda są równie ważne jak cel, do którego prowadzą. Działa wszędzie gdzie złapie oddech: na ulicy i na sali gimnastycznej, na imprezie tanecznej i w siłowni, we własnym salonie i w dziczy gór. Trenuje w burzy, pływa po nocy, wałęsa się po ruinach i kąpie w przeręblach.
 
„Be strong to be useful.”
– Georges Hérbert, Methode Naturalle/

W KONTAKCIE prowadzi: Trening Naturalny / Kalistenika /Przerwa wakacyjna!

RUCH OD CZUCIA - oswajanie improwizacji i świadomości ciała / Przerwa wakacyjna!

Prowadząca:
Joanna Książkiewicz – kocha kontakt w tańcu (i taniec w Kontakcie, zasłuchanie w mądrość ciała. Czerpie moce z bycia w naturze, wiele dni i nocy ostatniego roku spędziła w dzikiej dolinie hiszpańskiej i na
polskiej łące. Tańczy, improwizuje – ruchem, głosem, życiem;) Pociąga ją łączenie światów, fascynują procesy tworzenia się społeczności. Uwielbia tradycyjne pieśni, odkrywanie tajemnic ludzkiego ciała, mitów i drugiej strony baśni.
 
Tańczy od 20 lat. Około 7 lat temu odkryła moc świadomego,
organicznego ruchu, moc improwizacji i kontakt improwizacji – od tej
pory nic już nie było takie samo, a wszystko stało się … tym! 😉
Nieustannie poszerza swój warsztat, biorąc udział w zajęciach rożnych form tanecznych, metod pracy z ciałem (m.in. Metoda Feldenkraisa, Ruch Autentyczny, Body Mind Centering, Gaga), warsztatach kontakt improwizacji w Polsce i za granicą.
W latach 2017-2018 związana z wrocławską grupą performatywną
protoCiało, tworzoną przez tancerzy, seniorów, osoby o ograniczonej mobilności ruchowej i osoby niedowidzące. Szuka dróg, by otworzyć świat tańca i świadomości ciała także dla tych, którzy obawiają się do tego świata zajrzeć – wierząc, że świadomy ruch to dobro, z którego możemy czerpać wszyscy – niezależnie od sprawności, doświadczeń z ruchem czy blokad w głowie i innych częściach nas. 🙂
Aktualnie w procesach: – nieustającego zachwytu; – certyfikacji jako
Somatic Movement Educator według metody Body Mind Centering (BMC Certification Program, Movimiento Atlas, Zaragoza, Hiszpania). Mimochodem absolwentka psychologii.
Ma szczęście spotykać na swojej drodze wspaniałych nauczycieli.
Najważniejsi z nich to: Emma Bonnici (praca z głosem, proces grupowy), Iwona Olszowska (BMC, improwizacja), Marta Grabowska i Ewa Świtoń (Kontakt Improwizacja), Walburga Glatz (BMC), Paulina Stróż (Joga Iyengara) i Eckhart Tolle.

W KONTAKCIE prowadzi: RUCH OD CZUCIA - oswajanie improwizacji i świadomości ciała / Przerwa wakacyjna!

Flow Joga / Przerwa wakacyjna!

Dla mnie Joga to harmonia, wolność, radość odkrywania Siebie i Świata, źródło energii i nieprzebranej Radości, to niekończąca się przygoda.

Joga towarzyszy mi od 15 lat choć ciągle uważam się początkującej joginką.
Jako instruktor zwracam szczególną uwagę na oddech oraz na technikę i dokładność praktyki. Dzielenie się metodą, którą kocham i w którą wierzę sprawia mi ogromną radość.

W KONTAKCIE prowadzi: Flow Joga / Przerwa wakacyjna!

Forró, Guitar Classes / zajęcia wracają po wakacjach, Zouk /Przerwa wakacyjna!

Junior Arto:
Zdobywał i szlifował taneczne doświadczenie na ulicach i karnawałach Brazylii, warsztatach regionalnych tańców i na różnorakich warsztatach tanecznych dookoła świata. Przysposobił sobie wszystkie ludowe brazylijskie tańce takie jak forró, samba, zouk, coco and ciranda. Przez 2 lata była nauczyciele w brazylijskich szkołach tańca i na warsztatach, a od paru lat dzieli się swoim tanecznym doświadczeniem, brazylijską wrażliwością, muzykalnością i poczuciem rytmu z uczniami w naszej szkole. 🙂
Zouk i Forro to jego specjalność. 🙂
Zapraszamy! 🙂

Junior Arto is a Brazilian dancer, musician and a dance teacher.

He gained and honed his experience dancing in the streets and carnivals of Brazil, as well as in regional and international dance workshops around the world, where he has been learning from Brazilian dance masters.

Junior is experienced in all Brazilian folk dances, such as Forró, Samba, Zouk, Coco and Ciranda. He has been a teacher at many Brazilian dance schools, workshops and other social events for more than 5 years. Currently he is sharing his dance experience, Brazilian sensitivity, musicality and sense of rhythm with students at Przestrzeń Ruchu i Tańca Kontakt (or ‘with our students.’)

W KONTAKCIE prowadzi: Forró, Guitar Classes / zajęcia wracają po wakacjach, Zouk /Przerwa wakacyjna!

Modern Jazz (gr. otwarta) /Przerwa wakacyjna!

Kasia Maria Rosalia tańczy od 10 roku życia, ukończyła instruktorskie studium tańca jazzowego pod patronatem Kieleckiego Teatru Tańca. Jako instruktor pracuje od 2008 roku ucząc młodzież, dorosłych, układając choreografie do spektakli. Od lat szkoli się na warsztatach w kraju (Kielecki Teatr Tańca, Krakowski Teatr Tańca) oraz za granicą (Tanzfabrik, Marameo Berlin, IALS Rzym). Tańczy w głównym składzie spektaklu „Lilia”. Tworzyła openingi sceniczne do konferencji „Strefa Zero”. Współpracuje z Teatrem Sztuk, Orkiestrą Archetti, Teatrem A. Zajęcia prowadzi tak, by technika i twórcza wolność mogły się wzajemnie uzupełniać.

„Taniec to dla mnie przestrzeń, w której jestem najbliżej siebie. Otwiera horyzonty, scala duszę i ciało, budzi twórczość, wydobywa piękno i pozwala latać…” Kasia

W KONTAKCIE prowadzi: Modern Jazz (gr. otwarta) /Przerwa wakacyjna!

ACRO YOGA - 4 miesięczny kurs: Poziom Podstawowy, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Krzysztof Satora – trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa, swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach w kraju i za granicą, od 2006 roku związany z branżą fitness, specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki,akrobatyki tanecznej i partnerskiej, stretchingu oraz kulturystyki, posługuje się 12 formami tanecznymi takimi jak break dance, poping, locking, waveing, dancehall, hip hop, pole dance, akrobatyka taneczna. Od 2008 r opracowuje nowe systemy treningowe powiązane z psychomotoryką i tańcem. Od 2009 związany jest również z teatrami jako choreograf ruchu scenicznego i trener personalny w przygotowaniach do spektakli. Współpracuje z takimi teatrami jak teatr Ludowy i Bagatela w Krakowie,
Jest osobą dla której ruch jest bardzo ważny i dąży do rozwoju personalnego siebie i osób z nim związanych. Od 2014 związany jest również z Acro Yogą, a od 2015 prowadzi zajęcia, Od 2016 prowadzi zajęcia też z Acro Duo.

Trener personalny, choreograf, tancerz Krzysztof Satora

W KONTAKCIE prowadzi: ACRO YOGA - 4 miesięczny kurs: Poziom Podstawowy, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Od dziesięciu lat z niezmienną pasją zbiera doświadczenia związane z Contact Improvisation (CI), biorąc udział i współorganizując warsztaty, jamy, projekty związane z CI. Ukończyła dwuletni projekt Akademy of New Dance and Improvisation. W 2013 była uczestniczką i współorganizatorką ECITE – Międzynarodowej Wymiany Nauczycieli Kontakt Improwizacji W Polsce. Od sześciu lat prowadzimy zajęcia regularne, warsztaty i cykle weekendowe oraz obozy taneczne, przekazując nasiona Kontaktowe otrzymane m.in. od Milana Kozanka, Zuny Vesan Kozankowej, Nancy Stark Smith, Yaniva Minzera, Iwony Olszowskiej, Marii Grudskaya, Joerga Hassmanna, Daniela Wernera, Tala Avni, i innych. Współtworzy Fundację Sensus –Ośrodek Twórczego Rozwoju, powstałą z potrzeby zarażania miłością do tańca.

W KONTAKCIE prowadzi:

Latino Lady Styling / w wakacje we wtorki i czwartki o 18:15

Mili Morena – Kobieta żywioł. Urodziła się i wychowała w Havanie (Kuba), całe Jej dzieciństwo przesiąknięte było gorącymi latynoskimi rytmami… Z wykształcenia tancerka z zamiłowania wokalistka.
W 2002 roku założyła własną grupę: Mili Morena y Su Clave, która brała udział w wielu festiwalach salsowych.
Cała Mili jest rytmem, energią i muzyką! Kompilacją słońca, plaży i karaibskiej żeńskiej energii.
Zarówno w tańcu, jak i muzyce Mili łączy ze sobą różne style: salsa, bolero, cha cha cha, cumbia i bardziej nowoczesne rytmy, jak reggaeton.
Grała z wieloma polskimi muzykami: Basia Trzetrzelewska, Maryla Rodowicz, Michał Milowicz, Kasa, Rudi Shubert, Ewa Bem, a także Kora.
Profesjonalna tancerka, kobieca kobieta, żywiołowa artystka. Nic dodać nic ująć… 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Latino Lady Styling / w wakacje we wtorki i czwartki o 18:15

Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!, Oh My body! - Improwizacja, praktyki choreograficzne, taniec współczesny / gr. zamknięta! /Przerwa wakacyjna!

Monika Kiwak – magister filologii polskiej oraz wiedzy o teatrze (dramatologia) na Uniwersytecie Jagiellońskim; Absolwentka wydziału tańca w Performers House (Dania), dyplomowana instruktorka tańca współczesnego (Narodowe Centrum Kultury), uczestniczka certyfikowanego Kursu Body Mind Centering® (Słowacja, Polska 2011 – 2015); W 2013, 2015 i 2017 roku otrzymała stypendium do udziału w Alternatywnej Akademii Tańca realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Rezydentka projektu Dance Move Cities (Kraków, Ryga 2013 – 2014). W 2017 odbyła wizytę studyjną i szkolenie dla pedagogów w Rzymie, łączące ruch i znaki graficzne dzięki wsparciu Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Mistrz improwizacji Andrew Morrish wybrał ją wraz z pięcioma innymi tancerzami, na trening indywidualny i coaching grupowy.
Od 2008 do 2015 roku tańczyła w Eksperymentalnym Studio Tańca Iwony Olszowskiej w Krakowie, praktykując improwizację z podejściem BMC®.

„Taniec, ruch, jest dla mnie organiczną częścią życia codziennego. Dostrzegam wspaniałe partnerowania na lotniskach, kiedy ludzie witają się i żegnają; widzę choreografie w tramwajach, kiedy pasażerowie przesiadają się z jednego siedzenia na drugie. Fascynują mnie sportowcy i sposób w jaki pracują ich ciała. Przyglądam się dzieciom, które są świetnymi performerami i mają niezwykłą obecność sceniczną nawet w czasie powtarzania tych samych ćwiczeń. Improwizacja uczy mnie, że jest wiele rozwiązań ruchowych, że sytuacje kryzysowe podczas tańca mają ogromny potencjał. Każdy kryzys, w którym pozostaniemy uważni i szczerzy może przynieść nowe rozwiązania – tak jak w życiu. Jest jeszcze więcej powodów dla których taniec jest moją pasją, ale chcę by uczniowie i widzowie, z którymi dzielę się doświadczeniem znajdowali swoje własne cele.”

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!, Oh My body! - Improwizacja, praktyki choreograficzne, taniec współczesny / gr. zamknięta! /Przerwa wakacyjna!

Brasilian Style

Murilo – można powiedzieć – sambę wyssał z mlekiem matki. – Urodził się i wychował w Bahia (Brazylia), kolebce samby.
Dlatego też, jak nikt inny, potrafi wprowadzić w ten pełen pasji, energii, kolorów i radości świat brazylijskich rytmów.
Jego Brazilian Style jest fuzją rożnych brazylijskich oraz brazylijsko-afrykańskich tańców, wibrujących energią, pasją i zmysłowością.
Brazylijska radość i energia dla Was w Kontakcie! 🙂 Zapraszamy! 🙂
 
English version:
 
Murilo Marron was born and raised in Bahia, cradle of Samba.
He brings the Brazilian rhythm environment and its diversity of influences. Brazilian Style has the waddle of Brazil African Dance, Samba sensuality and more!
Come and learn how to dance samba with joy.. 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Brasilian Style

Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie, Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!

Aleksandra Zgłobica – pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: niebieskiej B, różowej, tańca kreatywnego tylko dla chłopców oraz akrobatyki i rozciągania.

Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie.

Po wielu latach trenowania gimnastyki artystycznej zdecydowała się przejść na baletową stronę mocy. Uczestniczyła w wielu warsztatach w kraju i za granicą. Interesuje się psychologią sportową i fizjoterapią. Obecnie zgłębia swoją wiedzę jako technik masażysta, prowadzi wyczynowe treningi dla młodego pokolenia gimnastyki artystycznej oraz lekcje baletu. Aktywnie współpracuje z grupami tworzącymi spektakle łączące taniec i ogień. Ciągle marznie dlatego nawet do kina nosi ze sobą koc.

 

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie, Dziecięcy Warsztat Tańca* /Przerwa wakacyjna!

Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko / zmiana godziny. W wakacje zajęcia odbywają się o 19:30

Rafał Kałuzieński.
Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko / zmiana godziny. W wakacje zajęcia odbywają się o 19:30

Forró

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo okryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.

W KONTAKCIE prowadzi: Forró

Taniec Brzucha /Przerwa wakacyjna!

SARA DAMM…

… Poszukiwania świadomości ciała i ruch towarzyszą mi od zawsze. Można podzielić je na dwa etapy. Pierwszy związany z modą, obecną w moim życiu od najmłodszych lat – to organizowanie pokazów, opracowywanie do nich choreografii i przygotowaniem  modelek do ruchu scenicznego, projektowanie ubrań, stylizacje i produkcje sesji zdjęciowych . Drugi, zainicjowany 10 lat temu – czyli początek mojej przygody z tańcem orientalnym. Przebywając na Ibizie, uległam jego czarowi, a kilka tygodni później szkoliłam się już pod okiem  mojej pierwszej nauczycielki Rozalii-wielokrotnej Mistrzyni Polski i zwyciężczyni prestiżowych, międzynarodowych konkursów. W swój rozwój wkładałam i wkładam dużo pracy samodzielnej…. ale uczyłam się również od wybitnych tancerzy i pedagogów, takich jak: Ansuya, Mardi Love, Isidora Bushkovsky, Autumn Ward, Morgana, Samantha Emanuel, Manca Pavli, Ashley Lopez, Anasma, Lubna Emam, Camelia, Tito, Mohamed Kazafy, Mahmud Khaled, z którymi los pozwala mi się spotykać. By lepiej poznać i rozwijać swoje ciało i umysł, opanowywać stres i otworzyć się na oddech  zaczęłam ćwiczyć jogę. Równocześnie brałam lekcje baletu, jazz’u , tańca współczesnego i anatomii.    Fascynacje tańcem, praktyką jogi i pogłębianiem świadomości ciała zmieniły tryb mojego funkcjonowania i stały się moim sposobem na życie. Doświadczenie jakie zdobywałam oraz umiejętność dzielenia się nim, zaprowadziły mnie na scenę i na sale treningowe. I tak na jednej z takich sal napotkałam hamak i aerial jogę…. weszłam w kolejny etap pracy z ciałem , który łączy siłę i uważność jogi, płynność i finezję tańca oraz zaskakujące i rozwijające ciało, konfrontacje z grawitacją.

Z powodzeniem ukończyłam  Państwowy Kurs Kwalifikacyjny Instruktora Sportu, o specjalizacji taniec orientalny oraz Kurs Intruktora Aerial Jogi u Moniki Łazuk (OMG Yoga- Kolonia, De).

Od kilku lat, chętnie i z pasją, prowadzę zajęcia i warsztaty , dla mniej i bardziej zaawansowanych, z tańca orientalnego, tribal fusion bellydance, stretchingu, korektywy a ostatnio także z aerial jogi. Występuję scenicznie i sędziuję konkursy taneczne. Nieustająco pracuję nad techniką i świadomością ciała, nad interpretacjami choreograficznymi, ale też nad skutecznymi sposobami ich przekazywania.

… SARA DAMM
z upodobania i zawodu – projektantka mody, z ciągot nieposkromionych – tancerka orientalna i joginka hamacza

W KONTAKCIE prowadzi: Taniec Brzucha /Przerwa wakacyjna!

AcroYoga z Tomkiem gr. od podstaw

„Z ruchem związany od dzieciństwa. Siedmioletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym , lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Nauczyciel AcroYogi od 2 lat. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi grup początkującej i średniozaawansowanej. Organizator jamów, warsztatów i projektów artystycznych.”

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga z Tomkiem gr. od podstaw

Chór /Przerwa wakacyjna!, Solfeż /Przerwa wakacyjna!

W latach 2010-2013 rozpoczął profesjonalną karierę muzyczną jako nauczyciel w Higher Institute of Music w Damaszku, w Syrii, gdzie wykładał historię muzyki międzynarodowej, prowadził zajęcia z harmonii i kształcenia słuchu.

Kariera kompozytora

Jego profesjonalna kariera kompozytorska rozpoczęła się w 2002 roku, od skomponowania sześciu piosenek dla dzieci, które znalazły się na płycie dedykowanej najmłodszym. Następnie jego utwory były wykonywane na wielu festiwalach, w różnych krajach i halach koncertowych na całym świecie, między innymi: podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień w Austriackim Forum Kultury w Warszawie; w Sali Koncertowej Filharmonii Krakowskiej; podczas Festiwalu Krakowskiej Akademii Muzycznej – aXes; w trakcie Dni Kultury Syryjskiej w teatrze Muth w Wiedniu, w Austrii; na koncertach w Burgtheater Kasino oraz Ehrbar Saal w Wiedniu, w Austrii; w New Jersey i Wisconsin w Stanach Zjednoczonych; w Niemczech; na konferencji Chrześcijaństwo-Islam w Bejrucie, w Libanie; na festiwalach: Damaszek – arabska stolica kultury; Aleppo – stolica kultury islamskiej; na festiwalu chórów Aswatuna w mieście Petra, w Jordanii; w Opera House w Damaszku.

Muzyka kameralna

Wassim Ibrahim był także członkiem chóru Chamber Choir w Higher Instytut of Music w Damaszku. Występował też w wielu krajach, grając na Oud; między innymi w: Stanach Zjednoczonych, Austrii, Niemczech, Polsce, Francji, Włoszech, Czechach, Rosji, Maroku, Jordanii, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Libanie i Syrii. Uczestniczył także w wielu warsztatach, kursach i koncertach: kurs kompozytorski w Krakowie, w Polsce, prowadzony przez kompozytora Macieja Jabłońskiego w 2013 roku, warsztaty kompozytorskie w Austrii, w Wiedniu prowadzone przez kompozytor Johannę Doderer, warsztaty pod kierunkiem mgr Geralda Resch z Wiednia w Syrii w 2010 roku. Występował też jako solista lub członek chóru (tenor) na koncercie Mediterranean Youth orchestra „Ewangelia Jana”, którego dyrygentem był Alain Jotard (w Damaszku – Maroku – Nicei , Marsylii, Francji). Brał udział także w warsztatach prowadzonych przez kompozytora Joseph’a Vella na Malcie w 2009 roku. Uczestniczył w wykonaniu dwóch utworów podczas Festiwalu Chórów i Orkiestr Czajkowskiego w Moskwie w 2008 roku. Brał też udział w warsztatach prowadzonych przez francuskiego kompozytora Silvin’a Casancon’a w 2008 roku. Uczestniczył również we wszystkich koncertach jako członek Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej oraz chóru Chamber Choir w sekcji tenorów w latach 2005 – 2013.

Warsztaty i kursy

  • kurs kompozytorski pod kierownictwem Macieja Jabłońskiego, Akademia Muzyczna, Kraków, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Pobiedna, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Warszawa, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Roudnice nad Labem, Czechy 2013
  • warsztaty kompozytorskie pod kierownictwem Johanny Doderer, Wiedeń Austria 2012
  • warsztaty prowadzone przez amerykańskiego dyrygenta Irę Spaulding’a, Damaszek, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem wiedeńskiego kompozytora Geralda Rescha, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem Kompozytora Josepha Vella Malta, 2009
  • warsztaty pod kierownictwem dyrygenta Silvin Casancon, 2008

 

W KONTAKCIE prowadzi: Chór /Przerwa wakacyjna!, Solfeż /Przerwa wakacyjna!

Joga Oczu / Aktywizacja i relaksacja oczu / Nowość!

Wirginia Cristin. Jedyna na terenie Polski, ukończyła kurs nauczycielski naturalnej terapii wzroku według Metody Batesa prowadzonej przez włoską organizacje naturalnej terapii widzenia, AIEV pod nadzorem Maurizio Cagnoli. Krótkowidz od 7 roku życia.
AIEV jedna z niewielu europejskich organizacji prowadzących zajęcia i kurs nauczycielski naturalnej metody widzenia.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Oczu / Aktywizacja i relaksacja oczu / Nowość!

Kabaret "Wtyczka"

Władysław Skwirut – długoletni pedagog Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie (przedmiot: Piosenka).

Współpracował tam m.in. z prof. Martą Stebnicką i Dorotą Zięciowską.

 

* kontakt do Prowadzącego: 668819146

W KONTAKCIE prowadzi: Kabaret "Wtyczka"

Spotkania z Improwizacją Teatralną (open) /Przerwa wakacyjna!

Zosia Zoń: Aktorka, reżyserka, pedagog. W latach 2006-2010 studiowała na wydziale aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W 2011r. uzyskała tytuł magistra sztuki. Prace dyplomową napisała pod kierunkiem dr.hab. Elżbiety Tyszeckiej. Wystąpiła w spektaklu „Zmierzch” w reżyserii Mariusza Grzegorzka. Podczas studiów w szkole filmowej miała okazję zetknąć się i współpracować z wieloma ciekawymi twórcami teatralnymi i filmowymi m.in. Januszem Gajosem, który był opiekunem roku na studiach aktorskich, Janem Jakubem Kolskim, u którego zadebiutowała na II roku, w filmie pt:: „Afonia i pszczoły”. Brała udział w licznych etiudach filmowych („Sytuacje rodzinne” – reż. Anna Karasińska, „Zeszłego lata” – reż. Piotr Kolski, „Vena Cava” film dyplomowy w reż. Mariko Saga, „Pod światło” film dyplomowy w reż. Paul Hendley’a, „Oświadczyny”-reż. Paweł Siedlik, „Zbrodnia i kara” – reż. Paweł Siedlik. Zagrała także role w filmach fabularnych: „Afonia i pszczoły” Jana Jakuba Kolskiego, „Drzazgi” Macieja Pieprzycy, „Zbliżenia” Magdaleny Piekorz, a także ostatnio w nowym filmie Michała Węgrzyna
pt: „Historia kobiety”, który został uhonorowany nagrodą International Gold Awards 2015 za najlepszy film fabularny na IFCOM w Jakarcie, stolicy Indonezji. Współpracowała z Teatrem Polskim w Bydgoszczy, gdzie zagrała w spekatklu „Dziady. Performance” w reż. Pawła Wodzińskiego, a także z Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, w którym zagrała w spektaklu „Napis” w reż, Norberta Rakowskiego. Przez dwa lata była związana z Teatrem im. Ludwika Solskiego w Tarnowie, w którym zagrała w następujących przedstawieniach: „Trzy siostry” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Bohaterowie” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Piękna Lucynda” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Babcia mówi pa pa” – reż. Agata Biziuk, „Piosenki o wierze i poświęceniu” – reż Piotr Waligórski, „Jednoręki ze Spokane” – reż. Zbigniew Brzoza, „Konstelacje”- reż. Natalia Sołtysik. Podczas XVI Ogólnopolskiego Festiwalu Komedii Talia 2012 otrzymała nagrodę indywidualną za rolę Marilyn w sztuce „Jednoręki ze Spokane” w reż. Zbigniewa Brzozy. Otrzymała też nagrodę kulturalną TEMI im. Bogdana Wojtowicza za debiut reżyserski spektaklu „Tlen” Iwana Wyrypajewa w 2013r. Uczestniczka warsztatów teatralnych m.in. z grupą teatralną Gardzienice, warsztatów pod kierunkiem Erwina Mayr’a w Gdyni, Andrzeja Kuźmmickiego, który w swojej pracy teatrlanej inspiruje się psychoanalizą Carla Gustawa Junga.
W Szkole Aktorskiej SPOT prowadzi zajęcia z monologu.

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Improwizacją Teatralną (open) /Przerwa wakacyjna!