Acro Yoga Flow + masaż tajski (gr. średnio zaaw.), Acro Yoga+Masaż Tajski (od podstaw)

AcroTribe
Basia Psiuk, Weronika Tyrpa

Od dziecka spędzały dużo czasu rozwijając się sportowo. Kilka lat temu trafiły na AcroYogę, która stała się ich główną pasją. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie (gimnastyka, balet, akrobatyka, karate, taniec, joga, pole dance, kontakt improwizacja) pozwoliło im na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acro daje radość i zabawę, ucząc współpracy i rozwijając świadomość ciała. Jako AcroTribe dzielą się swoją pasją i wspierają jej rozwój w Polsce. Prowadzą regularne zajęcia w Krakowie oraz cyklicznie organizują warsztaty z czołowymi nauczycielami AY z Polski i zagranicy.

Zapraszamy na: https://www.facebook.com/AcroTribe/

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga Flow + masaż tajski (gr. średnio zaaw.), Acro Yoga+Masaż Tajski (od podstaw)

Afro Dance

Kameruński tancerz i choreograf mieszkający w Krakowie.

„Moja przygoda z tańcem zaczęła się w Kamerunie, gdzie byłam członkiem grupy tanecznej, z którą występowałam przez wiele lat. W Polsce zacząłem zawodowo prowadzić zajęcia afro w 2009 roku w różnych krakowskich szkołach tańca. W swojej karierze tancerza miałem okazję kilkukrotnie uczestniczyć jako instruktor w znanych w Europie festiwalach i warsztatach tańca afro. Jestem członkiem-założycielem tanecznej Grupy TND i imprezy afro beatowej Tropical Night. Style tańca, których uczę to tradycyjne tańce afro, takie jak Bikutsi, Ndombolo, Bensikin i inne. Także miejskie tańce afro jak Coupe Decale, Afrobeat, Afro house, Azonto i inne”.

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance

Harmonia Głosu i Ciała (kurs 3-mies.), Joga Głosu (kurs 3-mies.)

Wokalistka, aktorka, coach, pedagog. Aktorka Teatru „Gardzienice”. Prowadzi warsztaty teatralne, głosowe oraz zajęcia umuzykalniające i ruchowe dla dzieci. Do pracy z głosem podchodzi holistyczne, bazując na pracy z ciałem, emocjami, czerpiąc m.in. z „Jogi Głosu”, treningu teatru fizycznego, metody K. Linklater, śpiewu tradycyjnego i naturalnego.

W KONTAKCIE prowadzi: Harmonia Głosu i Ciała (kurs 3-mies.), Joga Głosu (kurs 3-mies.)

Joga OPEN, Vinyasa - joga dynamiczna

Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 oraz 300 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga OPEN, Vinyasa - joga dynamiczna

3-mies. Kurs Kompozycji Ruchu i Tańca Terapeutycznego / start: 4.04

Ur. w 1982r. Mieszka Krakowie. Aktorka ruchu, tancerka, improwizatorka, doświadczona instruktorka kompozycji ruchu, improwizacji tanecznej, teatru fizycznego. Twórczyni metody InterArt Dance. Certyfikowana instruktorka Hatha Jogi. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu. Dyplomowana Instruktorka choreoterapii: Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/Essen/r. Detlef Kappert). Absolwentka PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny. Od 2008 do 2015 roku tancerka EST-u u Iwony Olszowskiej. Od Od 2013 do 2015 współpracowała z teatrem Barakah w Krakowie. Autorka licznych spektakli i video tańca. Współpracuje z Fundacją Kreissau, gdzie prowadzi warsztaty dla osób z niepełnosprawnością ruchową i intelektualną.

W KONTAKCIE prowadzi: 3-mies. Kurs Kompozycji Ruchu i Tańca Terapeutycznego / start: 4.04

Anula o sobie:
Mam 22 lata, na codzień mieszkam w Barcelonie. Skończyłam Krakowskie Studio Taneczne. Potem sama zajęłam się moim rozwojem tanecznym. Wyjechałam do Madrytu na program taneczny „Elephant in the Black Box” po nim stwierdziłam że chcę rozwijać się w tańcu ale bardziej na swój sposób, poznając ludzi czerpiąc z różnych kultur i różnych styli do tej pory trwa ta podróż poszukiwań i rozwoju :)))

Kurs balansów na rękach i pozycji odwróconych / wt lub pt (Nowość), Yoga Workout

Artem Nakonechnyi kształcił się w różnych szkołach jogicznych na terenie Ukrainy (m.in. Balance Joga). Wieloletni nauczyciel jogi na Ukrainie i w Polsce. Prowadził także warsztaty na różnych festiwalach, jak: AVATAR, Vedalife, Etno drum, itp. Do asan podchodzi z punktu widzenia terapii i biomechaniki oraz prawidłowej konstrukcji sekwencji opartych na pracy mięśni agonistycznych i antagonistycznych.
 
 

W KONTAKCIE prowadzi: Kurs balansów na rękach i pozycji odwróconych / wt lub pt (Nowość), Yoga Workout

Holistic Shake - Christina Eshak / NOWOŚĆ!

Profesjonalna piosenkarka/aktorka głosowa, posiadająca tytuł magistra śpiewu i aktorstwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie.
Oprócz miłości i uwielbienia dla muzyki ma głęboką pasję do holistycznego uzdrawiania i dobrego samopoczucia.
Certyfikowana nauczycielka jogi, facylitatorka pracy z oddechem i praktyk autohipnozy.
Intuicyjna uzdrowicielka dźwiękiem.
Pochodzi z Syrii.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Holistic Shake - Christina Eshak / NOWOŚĆ!

Podstawy Kontakt-Improwizacji

W KONTAKCIE prowadzi: Podstawy Kontakt-Improwizacji

Contact i Improwizacja Taneczna, Kontakt z Głosem

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

W KONTAKCIE prowadzi: Contact i Improwizacja Taneczna, Kontakt z Głosem

Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC®

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

W KONTAKCIE prowadzi: Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC®

Ruch od czucia " MEDYTACJA W TAŃCU I WSPÓŁPRACA Z CIAŁEM"- cykl zajęć w stałej grupie (kurs)

Kocham wsłuchiwać się w mądrość ciała, poruszać, tańczyć, łączyć. Czerpię moce ze śpiewu, tańca i kontaktu z naturą. Zachwyca mnie, jak ścieżki naszego ruchu ujawniają i pomagają przeobrazić to, co gra w naszym umyśle i duszy. Uwielbiam tradycyjne pieśni, odkrywanie tajemnic ludzkiego ciała, mitów i drugiej strony baśni.
Absolwentka psychologii, w 2017 roku obroniła pracę magisterską „Świadomość ciała a inteligencja emocjonalna u osób praktykujących różne formy pracy z ciałem”.
Moi najważniejsi nauczyciele to: Emma Bonnici (praca z głosem, proces grupowy), Iwona Olszowska (BMC), Bonnie Bainbridge Cohen (BMC), Marta Grabowska (Kontakt Improwizacja),Paulina Stróż (Joga Iyengara) oraz wszyscy, którzy wzięli udział w prowadzonych przeze mnie warsztatach i podzielili się swoim ruchem, słowem i czuciem.
Bio -liczby i kilka formalności w temacie;)
Tańczy od 7 roku życia, od 10 lat zanurzona w świadomą pracę z ciałem. Absolwentka psychologii, studentka dwuletniego studium Psychologii Procesu (Instytut Psychologii Procesu). W trakcie szkolenia w metodzie Body Mind Centering ((BMC Certification Program, Movimiento Atlas, Zaragoza). Od 10 lat uczestniczy w szkoleniach i warsztatach dot.zajęciach rożnych technik tanecznych, metod pracy z ciałem i umysłem. Od 2018 roku prowadzi autorskie warsztaty swobodnego tańca i pracy z ciałem oraz regularne zajęcia w Krakowie.

W KONTAKCIE prowadzi: Ruch od czucia " MEDYTACJA W TAŃCU I WSPÓŁPRACA Z CIAŁEM"- cykl zajęć w stałej grupie (kurs)

Samba No Pe

Julia Zawistowicz – Passista G.R.E.S.E. Império da Tijuca

@zavistula związana jest z tańcem od 10 roku życia. Jej taneczna przygoda w dzieciństwie rozpoczęła się od hip-hopu i tańca współczesnego, ale później latami trenowała najróżniejsze style taneczne, począwszy od tańca brzucha i afro, poprzez reggaeton i dancehall, a skończywszy na salsie kubańskiej i sambie brazylijskiej. Jej największą pasją okazała się być właśnie radosna samba no pé, w której szkoliła pod okiem choreografów w samym Rio de Janeiro 🇧🇷(m.in.: Alex Coutinho, Jorge Amarelloh, Anderson Dionisio, Gabriel Castro, Mayara Santos, Mayara Lima i Kellyn Rosa)

Na swoich zajęciach Julia zawsze stara się zarazić wszystkich uczestników uśmiechem, przekazać im mnóstwo pozytywnej energii i zaszczepić w nich miłość do tańca, gdyż według niej jest on najpełniejszą formą ekspresji  i najlepszym sposobem na wyrażenie siebie ✨

W KONTAKCIE prowadzi: Samba No Pe

Podstawy Kontakt-Improwizacji

Karol Swoboda- trener osobistego rozwoju o integralnym podejściu. Zarówno zawodowo jak i w swoim życiu osobistym zgłębiam i wykorzystuję różnorakie metody pracy z ciałem, psychiką i duchem. Prowadzę ludzi przez transformację oraz asystuję na drodze do życia z pasją, radością, w harmonii i mocy. Wspieram poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring, jak również ucząc medytacji czy prowadząc regularne zajęcia ruchowe.
Dwa lata temu lat do mojej pracy włączyłem tradycyjny hawajski masaż Lomi Lomi Nui – niezwykły duch tej praktyki jest bardzo bliski mojemu sercu i z radością niosę jego dary dalej, kojąc ciała i dusze moich klientów.
Ruchowcem jestem z natury i z pasji. Sport i praca z ciałem od zawsze była na mojej drodze. W młodości trenowałem bieganie, pływanie oraz przez 8 lat karate kyokushin. Bardziej świadome podejście do ciała zaczęło się 16 lat temu, kiedy rozpocząłem swoją przygodę z jogą, a następnie z medytacją. Niedługo później dołączyły pierwsze doświadczenia z choreoterapią. Od zawsze uwielbiałem tańczyć, ale ta pasja w pełni i z dojrzałością rozwinęła się w ciągu ostatnich 5 lat. W tym czasie zagłębiłem się w improwizację, świadomość ciała, taniec spontaniczny i kontakt improwizację (to była miłość od pierwszego kontaktu 😃) . Uczyłem się od wielu wspaniałych nauczycieli na warsztatach i festiwalach oraz swobodnie eksperymentując i eksplorując potencjał swojego ciała. Od 4 lat regularnie praktykuję Qi gong, jestem nim zachwycony i wdzięczny za to co mi daje. Najświeższe, ale ale za to bardzo owocne w tym repertuarze praktyki to ćwiczenia bioenergetyczne Lowena czy praca z energią per se, które wykorzystuję również od paru lat.
Wierzę w różnorodność, synergię i integratywność, zarówno w rozwoju całej naszej istoty jak i w samym obszarze ciała i ruchu.
Wierzę w inteligencję i intuicję naszych ciał. Wierzę że ciało jest bramą do naszej witalnej energii, do naszego obecności, do naszego ugruntowania i scentrowania. Wierzę, że ciało jest źródłem przyjemności, radości i mocy. Wierzę że świadoma praca z ciałem skrywa wspaniałe dary, i to na wyciągnięcie ręki.
Chodźmy zatem tańczyć, ruszać się i obudzić nasze ciał

W KONTAKCIE prowadzi: Podstawy Kontakt-Improwizacji

Contemporary Dance / 2 części: Technika i Laboratorium Tańca Współczesnego

-nauczycielka tańca współczesnego, improwizacji tanecznej, praktyk performatywnych i cielesnych dla dzieci i dorosłych
-współorganizatorka szkoły tańca dla dzieci „Cheloveki” z siedzibą w Kijowie
-organizatorka różnych interdyscyplinarnych laboratoriów, łączących taniec z różnymi formami sztuki, jak rysunek, architektura, rzeźba, literatura, muzyka, ect
-organizatorka letnich szkół tańca dla dzieci oraz edukacyjnych projektów tanecznych dla dorosłych
-tancerka, performerka

W KONTAKCIE prowadzi: Contemporary Dance / 2 części: Technika i Laboratorium Tańca Współczesnego

Brazilian Style (solo)

Murilo urodził się i wychował w Bahia, kolebce samby, dlatego też, jak nikt inny, potrafi wprowadzić w ten pełen pasji, energii, kolorów i radości świat brazylijskich rytmów.
Jego Brazilian Style jest fuzją rożnych brazylijskich oraz brazylijsko-afrykańskich tańców, wibrujących energią, pasją i zmysłowością a sam Murilo charyzmatycznym i wysoce energetycznym instruktorem.

W KONTAKCIE prowadzi: Brazilian Style (solo)

Techniczne aspekty kontakt improwizacji dla średnio zaawansowanych

Ciałoznawca, który w swoim ruchu łączy elementy tańca współczesnego, floorworku, capoeiry i akrobatyki.

W KONTAKCIE prowadzi: Techniczne aspekty kontakt improwizacji dla średnio zaawansowanych

Joga Integralna / Nowość

Przemysław Ćwik – zafascynowany potencjałem jogi religioznawca, eksplorujący przestrzenie umysłu i ucieleśnionego doświadczenia poprzez ruch, pracę z głosem, oddechem oraz praktyki medytacyjne. Swoją przygodę z jogą zaczął 9 lat temu, a od niecałych 3 prowadzi własne zajęcia, łącząc w nich elementy z Bihar school of yoga, metody Iyengara i jogi powięziowej. Lubi herbatę, kontakt z naturą oraz zajmuje się pracą terapeutyczną, głównie w nurcie ustawień systemowych.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Integralna / Nowość

Spotkania z Masażem

Rafał Kałuzieński od 4 lat prowadzi regularne, unikalne na terenie Polski, zajęcia pracy z ciałem wg swojej autorskiej metody „Spotkania z masażem”.
Pracuje z ciałem z wykorzystaniem ruchu, dotyku, głosu – zarówno terapeutycznie jak i rozwojowo. Korzysta z narzędzi jogi, acroyogi, tańca współczesnego, kontakt improwizacji, pieśni tradycyjnych i śpiewu intuicyjnego. Masażysta, nauczyciel masażu, organizator rozwojowych wyjazdów z jogą i masażem. Nauczyciel technik medytacyjnych.
„Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )”. 

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Masażem

Forró (taniec brazylijski)

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo odkryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.
Od paru lat prowadzi zajęcia w Kontakcie, organizuje także warsztaty w różnych miastach w Polsce i na Białorusi.

W KONTAKCIE prowadzi: Forró (taniec brazylijski)

AcroYoga od podstaw, AcroYoga średnio zaaw.

Z ruchem związany od dzieciństwa. Wieloletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym, lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Jedyny w Polsce certyfikowany nauczyciel AcroYogi poziomu 2. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi na wszystkich poziomach zaawansowania. Organizator jamów, warsztatów, projektów artystycznych oraz wyjazdów acrojogowych takich jak AcroFever, Polish Acro Convention i AcroYoga Boat Cruise.

https://teachers.acroyoga.org/record/recJZAOsLZTAKxRl6/tomasz-pacan?sId=8B1ja1z57QCU

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga od podstaw, AcroYoga średnio zaaw.

Tancerz, performer, instruktor, organizator wydarzeń tanecznych. W latach 2007–2009 uczęszczał na zajęcia z tańca współczesnego, baletu, jazzu i choreografii do Bard College i na Uniwersytet w Iowa. Jest absolwentem Montgomery College na kierunku tańca /jazz, balet i taniec nowoczesny/ (2013 r.) oraz szkoły Bewegungs-Art Freiburg TIP na kierunku tańca Neuer Tanz (2015 r.). W 2016 roku wystąpił w spektaklach “Freie tanzszene Freiburg” oraz “Messaen in Tanz” prezentowanych w Niemczech.
Od 2006 roku praktykuje style: Lindy Hop, blues, charleston, shag i jazz rodzimy. Od 2010 do 2020 był organizatorem festiwalu Dragon Swing w Krakowie. Prowadził warsztaty taneczne w Polsce, Niemczech, Holandii, Islandii, Turcji, Ukrainie i Szwecji. Pracował jako konsultant Lindy Hop przy przedstawieniu “Z biegiem lat, z biegiem dni,” w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Wystąpiał jako tancerz w filmie “Obywatel Jones” Agnieszki Holland (choreo Weronika Pelczyńska).

Chór Dzieci / start: 6.10, Chór Seniorów, Chór w Kontakcie gr. "B" (otwarta), Chór w Kontakcie gr. „A” (zamknięta)

Wassim Ibrahim, Urodzony w Damaszku, w Syrii, w 1978 roku. W 1998 roku ukończył pierwsze studia z tytułem inżyniera budownictwa i w ciągu następnych siedmiu lat, brał udział w licznych projektach w Syrii. Swoją przygodę muzyczną rozpoczął w wieku sześciu lat, grając na flecie i Oud. W latach 1990-1996 rozpoczął naukę gry na instrumencie – Oud, którą prowadził nauczyciel Fayez Zahe Aldin. Następnie rozpoczął studia na kierunku Harmonia i kontrapunkt, które prowadziła Prof. Bella Tagezieva. 2005 rok to początek kariery akademickiej w High Institute of Music (Wydział Teorii i Kompozycji) w Damaszku. Studia ukończył w 2010 roku, współpracując z wieloma wykładowcami. Jego edukację prowadzili profesorowie pochodzenia rosyjskiego, kompozycję wykładał Prof. Serge Kopperanov, teorię – Prof. Bella Tagezieva, dyrygenturę – Prof. Victor Babenko oraz Mr Missak Baghboudarian; dyrygent Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej. Następnie Wassim Ibrahim uzyskał stopień magistra studiów kompozytorskich na Akademii Muzycznej w Krakowie, w Polsce, pod nadzorem Prof. Józefa Rychlika w 2015 roku. Uzyskał stopień doktora w dziedzinie kompozycji muzycznej na Akademii Muzycznej w Krakowie, kierunek kompozytorski, współpracując z Prof.Wojciechem Widłakiem.

Nauczanie

W latach 2010-2013 rozpoczął profesjonalną karierę muzyczną jako nauczyciel w Higher Institute of Music w Damaszku, w Syrii, gdzie wykładał historię muzyki międzynarodowej, prowadził zajęcia z harmonii i kształcenia słuchu.

Kariera kompozytora

Jego profesjonalna kariera kompozytorska rozpoczęła się w 2002 roku, od skomponowania sześciu piosenek dla dzieci, które znalazły się na płycie dedykowanej najmłodszym. Następnie jego utwory były wykonywane na wielu festiwalach, w różnych krajach i halach koncertowych na całym świecie, między innymi: podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień w Austriackim Forum Kultury w Warszawie; w Sali Koncertowej Filharmonii Krakowskiej; podczas Festiwalu Krakowskiej Akademii Muzycznej – aXes; w trakcie Dni Kultury Syryjskiej w teatrze Muth w Wiedniu, w Austrii; na koncertach w Burgtheater Kasino oraz Ehrbar Saal w Wiedniu, w Austrii; w New Jersey i Wisconsin w Stanach Zjednoczonych;w Elb Filharmonii w Hamburgu w Niemczech; na konferencji Chrześcijaństwo-Islam w Bejrucie, w Libanie; na festiwalach: Damaszek – arabska stolica kultury; Aleppo – stolica kultury islamskiej; na festiwalu chórów Aswatuna w mieście Petra, w Jordanii;  i  w Opera House w Damaszku.

Muzyka kameralna

Wassim Ibrahim był także członkiem chóru Chamber Choir w Higher Instytut of Music w Damaszku. Występował też w wielu krajach, grając na Oud; między innymi w: Stanach Zjednoczonych, Austrii, Niemczech, Polsce, Francji, Włoszech, Czechach, Rosji, Maroku, Jordanii, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Libanie i Syrii. Uczestniczył także w wielu warsztatach, kursach i koncertach: kurs kompozytorski w Krakowie, w Polsce, prowadzony przez kompozytora Macieja Jabłońskiego w 2013 roku, warsztaty kompozytorskie w Austrii, w Wiedniu prowadzone przez kompozytor Johannę Doderer, warsztaty pod kierunkiem mgr Geralda Resch z Wiednia w Syrii w 2010 roku. Występował też jako solista lub członek chóru (tenor) na koncercie Mediterranean Youth orchestra „Ewangelia Jana”, którego dyrygentem był Alain Jotard (w Damaszku – Maroku – Nicei , Marsylii, Francji). Brał udział także w warsztatach prowadzonych przez kompozytora Joseph’a Vella na Malcie w 2009 roku. Uczestniczył w wykonaniu dwóch utworów podczas Festiwalu Chórów i Orkiestr Czajkowskiego w Moskwie w 2008 roku. Brał też udział w warsztatach prowadzonych przez francuskiego kompozytora Silvin’a Casancon’a w 2008 roku. Uczestniczył również we wszystkich koncertach jako członek Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej oraz chóru Chamber Choir w sekcji tenorów w latach 2005 – 2013.

Warsztaty i kursy

  • kurs kompozytorski pod kierownictwem Macieja Jabłońskiego, Akademia Muzyczna, Kraków, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Pobiedna, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Warszawa, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Roudnice nad Labem, Czechy 2013
  • warsztaty kompozytorskie pod kierownictwem Johanny Doderer, Wiedeń Austria 2012
  • warsztaty prowadzone przez amerykańskiego dyrygenta Irę Spaulding’a, Damaszek, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem wiedeńskiego kompozytora Geralda Rescha, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem Kompozytora Josepha Vella Malta, 2009
  • warsztaty pod kierownictwem dyrygenta Silvin Casancon, 2008

W KONTAKCIE prowadzi: Chór Dzieci / start: 6.10, Chór Seniorów, Chór w Kontakcie gr. "B" (otwarta), Chór w Kontakcie gr. „A” (zamknięta)

Acro Yoga Flow + masaż tajski (gr. średnio zaaw.), Acro Yoga+Masaż Tajski (od podstaw)

Jestem Weronika, uwielbiam dzielić się i komunikować z ludźmi, a robienie tego poprzez masaże i spotkania ruchowe, to dla mnie niezwykła przyjemność. Odpuszczać, być tu i teraz i po prostu mieć odwagę zaufać. Ponieważ życie jest dla mnie cennym darem, dbanie o siebie nawzajem podczas naszego spotkania będzie dla mnie priorytetem. Uprawiam acrojogę, tradycyjny masaż tajski i masaż rytmiczny, ale nasze spotkania będą pełne inspiracji z różnych dziedzin ruchu, pracy z ciałem i zabawy. Czekam na Ciebie! 🙂

Weronika Tyrpa – masaż to jej sposób na medytację w ruchu. W pracy terapeutycznej ceni sobie delikatność i intuicję oraz bycie tu i teraz. Fascynuje ją psychosomatyka oraz związki ciała, duszy i psychiki. Od 2016 roku wzbogaca swoje doświadczenie w masażu tajskim i acroyodze księżycowej. Rozpoczęła i kontynuuje praktykę tradycyjnego masażu tajskiego „Nuad Bo Rarn” w Balazs Bali Nemeth z Sunshine Network: Traditional Thai Yoga Massage and Ayurvedic Bodywork, gdzie asystuje od 2018 roku. W 2021 roku ukończyła 2-letnią szkołę klasycznego masażu zachodniego z elementami fizjoterapii, a naukę Eurytmii i Masażu Rytmicznego rozpoczęła u Michaeli Schnur.

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga Flow + masaż tajski (gr. średnio zaaw.), Acro Yoga+Masaż Tajski (od podstaw)

Misja Głosu / NOWOŚĆ!

W KONTAKCIE prowadzi: Misja Głosu / NOWOŚĆ!

Kurs Wokalny: Pokochaj Swój Głos / Start: 5.05

Multiinstrumentalistka i wokalistka. Ukończyła z wyróżnieniem studia na Akademii Muzycznej w Krakowie, włoskim Konserwatorium w Weronie oraz portugalskim Uniwersytecie Muzycznym w Aveiro. Odbyła międzynarodowy staż, prowadząc zajęcia ze studentami na wydziale World Music (Muzyki Świata) szwedzkiego Uniwersytetu Muzycznego w Goteborgu. Jest współzałożycielką zespołu Organic Noises, wykonującego muzykę w nurcie fusion-jazz z wpływami orientalnymi, wraz z którym wydała dwa albumy: „Organic Noises” i „ReCreationLive” oraz zespołu Anabasis, wykonującego muzykę barokową. Jako wokalistka i instrumentalistka prowadzi aktywną działalność koncertową w kraju i za granicą – dotychczas w kilkunastu krajach Europy i Azji – w roli solistki, członkini zespołów muzycznych i orkiestr. Wykonuje muzykę na oboju i rożku angielskim, ale także specjalizuje się w grze na instrumentach historycznych (oboje barokowe: d’amore, da caccia) oraz instrumentach etnicznych z Kaukazu Południowego (duduk, santur, zurna). W swojej twórczości wokalnej i instrumentalnej inspiruje się różnorodnymi stylami muzycznymi. Regularnie pogłębia wiedzę i rozwija swoje umiejętności, biorąc udział w ogólnopolskich i międzynarodowych warsztatach i kursach mistrzowskich. Śpiew stanowi dla niej szerokie spektrum poszukiwań artystycznych, pomagających w osobistej, wewnętrznej integralności. Poza działalnością sceniczną, z zamiłowania spełnia się jako pedagog. Prowadzi zajęcia indywidualne, jak i grupowe z zakresu nauki gry na instrumentach oraz wokalistyki. Muzyka jest jej stylem życia oraz sposobem na wchodzenie z ludźmi i innymi żywymi istotami w interakcję.

W KONTAKCIE prowadzi: Kurs Wokalny: Pokochaj Swój Głos / Start: 5.05

Kontaktowa Grupa Aktorska / *nabór do spektaklu, start: 8.09

Nazywam się Zofia Zoń. Ukończyłam wydział aktorski PWSFTviT w Łodzi pod opieką Janusza Gajosa. Byłam związana z Teatrem Tarnowskim. Współpracowałam z Teatrem Polskim w Bydgoszczy oraz Teatrem w Kaliszu. Wystąpiłam w filmach m.in. u Jana Jakuba Kolskiego, Magdaleny Piekorz, Braci Węgrzyn.Prowadziłam zajęcia z monologu aktorskiego w Szkole Aktorskiej SPOT w Krakowie oraz zajęcia wokalne w Szkole Aktorsko-Wokalnej. Od 5 lat przygotowuje kandydatów na wydziały aktorskie. Jestem pasjonatką improwizacji aktorskiej, którą stale pogłębiam i wykorzystuje w swojej pracy z ludźmi, a także we własnym rozwoju zawodowym i osobistym. Interesuje mnie psychologia holistyczna, pogłębianie swojej świadomości poprzez sesje relaksacyjne, lubię odkrywać nowe, muzyczne brzmienia, cieszy mnie ruch naturalny, a nade wszystko fascynuje mnie obserwacja ludzi. Do swojej pracy inspirację czerpię z książek, filmów, muzyki, rozmów, podróży.

W KONTAKCIE prowadzi: Kontaktowa Grupa Aktorska / *nabór do spektaklu, start: 8.09