Acro Yoga + masaż tajski (gr. średnio zaaw.)

AcroTribe
Basia Psiuk, Weronika Tyrpa

Od dziecka spędzały dużo czasu rozwijając się sportowo. Kilka lat temu trafiły na AcroYogę, która stała się ich główną pasją. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie (gimnastyka, balet, akrobatyka, karate, taniec, joga, pole dance, kontakt improwizacja) pozwoliło im na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acro daje radość i zabawę, ucząc współpracy i rozwijając świadomość ciała. Jako AcroTribe dzielą się swoją pasją i wspierają jej rozwój w Polsce. Prowadzą regularne zajęcia w Krakowie oraz cyklicznie organizują warsztaty z czołowymi nauczycielami AY z Polski i zagranicy.

Zapraszamy na: https://www.facebook.com/AcroTribe/

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga + masaż tajski (gr. średnio zaaw.)

Dziecięcy Warsztat Tańca

Agnieszka Tatara Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie i Szkoły Baletowej w Krakowie. Uczestniczka licznych warsztatów tanecznych w kraju i za granicą, a także warsztatów dla młodych menedżerów tańca zorganizowanych przez Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie. Od
wielu lat spełniona w pracy z dziećmi, którym przekazuje pasję, zdobyte umiejętności i wiedzę. Pełna energii i zaangażowania w każdą lekcję, otwarta na taneczne inicjatywy swoich uczennic oraz pilnująca dyscypliny. Pracowała między innymi w JDC International School of Performing Arts, Studiu Teatru, Muzyki i Tańca, Waldorfskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Krakowie oraz Cricotece – Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora. W 2013 r. rozpoczęła współpracę z Edwardem Reyem i Studiem Kontakt. Przestrzeń Ruchu i Tańca, a od 2014 kieruje Dziecięcym Warsztatem Tańca, który jest jej autorskim pomysłem i propozycją dla wszystkich, którzy szukają niepowtarzalnych zajęć ruchowych stworzonych dla dzieci i przez dzieci. W latach 2015 – 2019 pracowała w Krakowskim Centrum Choreograficznym w Nowohuckim Centrum Kultury. Od 2019 pracuje w Teatrze Groteska.

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca

Afro Dance

Kameruński tancerz i choreograf mieszkający w Krakowie.

„Moja przygoda z tańcem zaczęła się w Kamerunie, gdzie byłam członkiem grupy tanecznej, z którą występowałam przez wiele lat. W Polsce zacząłem zawodowo prowadzić zajęcia afro w 2009 roku w różnych krakowskich szkołach tańca. W swojej karierze tancerza miałem okazję kilkukrotnie uczestniczyć jako instruktor w znanych w Europie festiwalach i warsztatach tańca afro. Jestem członkiem-założycielem tanecznej Grupy TND i imprezy afro beatowej Tropical Night. Style tańca, których uczę to tradycyjne tańce afro, takie jak Bikutsi, Ndombolo, Bensikin i inne. Także miejskie tańce afro jak Coupe Decale, Afrobeat, Afro house, Azonto i inne”.

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance

Harmonia Głosu i Ciała

Wokalistka, aktorka, coach, pedagog. Aktorka Teatru „Gardzienice”. Prowadzi warsztaty teatralne, głosowe oraz zajęcia umuzykalniające i ruchowe dla dzieci. Do pracy z głosem podchodzi holistyczne, bazując na pracy z ciałem, emocjami, czerpiąc m.in. z „Jogi Głosu”, treningu teatru fizycznego, metody K. Linklater, śpiewu tradycyjnego i naturalnego.

W KONTAKCIE prowadzi: Harmonia Głosu i Ciała

Teatr Fizyczny i Improwizacja Taneczna / przerwa wakacyjna, Taniec Współczesny i Kompozycja Ruchu / start: październik

Tancerka, improwizatorka, aktywna instruktorka tańca współczesnego i improwizacji w ruchu/tańcu w Krakowie. Pracuje również z seniorami. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu i Dance Move Cities w Krakowie w 2013 r. Dyplomowana Instruktorka Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/Essen/r. Detlef Kappert). Jest absolwentką PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny. Od 2008 roku Tancerka Eksperymentalnego Studia Tańca EST u Iwony Olszowskiej. Wraz z EST tańczyła w spektaklach Light Cube brother, Dziwne niepokoje, Para ConTango Club, czyli Pan Tan Rey, Wodo-stany, w wielu pokazach improwizacji tanecznej (pracy w procesie) oraz autorskich spektaklach solowych tj. Zdjęcie oraz Kobieta z sercem (teatr tańca). Uczestniczka wielu zróżnicowanych realizacji scenicznych w choreografiach m.in.: Iwony Olszowskiej, Marco Volty, Anny Wytych-Wierzgacz, Yukari Uto, Jacka Owczarka oraz realizacji video tańca (we współpracy z Renatą Przemyk, Bartkiem Kulasem i Piotrem Werewką).
Od 2014 r. wraz z zespołem EST współpracuje z Teatrem BARAKAH w Krakowie. Zanim zajęła się tańcem zaangażowana była w sztuki plastyczne. W jej sposobie pracy bardzo charakterystyczne jest posługiwanie się obrazami i używanie ich do zrozumienia ruchu i ciała.

W KONTAKCIE prowadzi: Teatr Fizyczny i Improwizacja Taneczna / przerwa wakacyjna, Taniec Współczesny i Kompozycja Ruchu / start: październik

Deep Grounding Yoga / Nowość!, Joga OPEN, Vinyasa - joga dynamiczna

Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 oraz 300 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Deep Grounding Yoga / Nowość!, Joga OPEN, Vinyasa - joga dynamiczna

Joga Nidra z Misami Tybetańskimi

Artem Nakonechnyi kształcił się w różnych szkołach jogicznych na terenie Ukrainy (m.in. Balance Joga). Wieloletni nauczyciel jogi na Ukrainie. Prowadził także warsztaty na różnych festiwalach, jak: AVATAR, Vedalife, Etno drum, itp. Do asan podchodzi z punktu widzenia terapii i biomechaniki oraz prawidłowej konstrukcji sekwencji opartych na pracy mięśni agonistycznych i antagonistycznych.
 
 

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Nidra z Misami Tybetańskimi

Podstawy Kontakt-Improwizacji

W KONTAKCIE prowadzi: Podstawy Kontakt-Improwizacji

Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacje Wokalne, Contact i Improwizacja Taneczna, Masaże*

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

W KONTAKCIE prowadzi: Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacje Wokalne, Contact i Improwizacja Taneczna, Masaże*

Joni Joga

O Mnie:
Joga pojawiła się w moim życiu w najbardziej odpowiednim momencie.
W 2010 roku trafiłam na matę i wtedy też rozpoczęła się moja droga do siebie przez kontakt z ciałem.
Ponad dwa lata później podjęłam kurs nauczycielski w Krakowie metodą Iyengara, podczas którego nabyłam wiele praktycznych umiejętności – m.in. znajdowania struktury,zastosowania pomocy podczas praktyki,dokładności i precyzji w asanie , poszukiwania symetrii, technik pranayamy .
Szkolenie i pobyt w Indiach otworzyły mi serce i ciało na miękkość, łagodność, przepływ i radość płynące z praktyki. Ukończyłam kurs Yoga Alliance RYT200 w miejscowości Dharamsala, Indie.
Na swojej ścieżce poznaję i łączę różne praktyki – oddech, śpiew, masaż, taniec, natomiast jedną z bliższych ścieżek, naturalnie towarzyszących od dzieciństwa jest kontakt z naturą , z którą czuję głębokie połączenie i większość wolnych chwil spędzam w jej otoczeniu, szukając swoich miejsc mocy nawet w miejskich dżunglach.
Na zajęciach kieruję się głównie intuicją. Nie działam według programu czy schematu, czując grupę podążam za tym co się pojawia. Dlatego też zajęcia jogi często po prostu “ płyną” zachowując jogiczną strukturę lekcji.
W życiu szczególnie bliska jest mi jedna z 7 zasad Huny: Mana – cała moc pochodzi z wnętrza.

W KONTAKCIE prowadzi: Joni Joga

Afro Dance

Mieszkający w Krakowie tancerz z Kamerunu jest samoukiem i wszechstronnym artystą wizualnym. Od młodości maluje i ćwiczy kilka rodzajów tańców afrykańskich. Spośród wszystkich sztuk, które uprawia, taniec wybija się na pierwszy plan. Od lat prowadzi zajęcia i warsztaty tańca Afro. Jest członkiem-założycielem tanecznej Grupy TND i imprezy afro beatowej Tropical Night.

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance

Lindy Hop

Tancerka, fotografka, rękodzielniczka.

Przetańczyła setki godzin na warsztatach, festiwalach i domowych parkietach. Przez kilka lat związana była z obozem swingowym Herrang Dance Camp, gdzie uczyła się i inspirowała od tancerzy z najodleglejszych zakątków świata. Tam również ukończyła kurs instruktorski „Teachers’ Truck” oraz sięgający do korzeni swinga „Harlem Roots”.

Prowadzi regularne zajęcia Lind Hop i Authentic Jazz’u, zarażając swingiem ludzi w każdym wieku. Dążąc do coraz lepszej komunikacji partnerów w tańcu opracowała również autorski kurs„ Switchowania” – płynnej zamiany ról.
Największe piękno tańców swingowych Gosia upatruje w wolności, o której przypominają i głośnym śmiechu, który wydobywają z tańczących.

Szukając nieustannie równowagi między radosną ekspresją, a uważnością i medytacją w tańcu, regularnie praktykuje intuicyjne formy ruchu, z których szczególnie bliskie są jej GaGa i Kontakt-Improwizacja.

W KONTAKCIE prowadzi: Lindy Hop

Stanie na rękach, Mobilność

Od wielu lat pracuje z tematem mobilności rąk, kręgosłupa, bioder i ramion, a także pomógł wielu osobom w poprawie ich postawy, zwinności, mobilności oraz opanowaniu różnych technik stania na rękach.

W KONTAKCIE prowadzi: Stanie na rękach, Mobilność

Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

W KONTAKCIE prowadzi: Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC

Ruch od czucia - cykl zajęć w stałej grupie / start: 26.10

Joanna kocha kontakt w tańcu (i taniec w Kontakcie), zasłuchanie w mądrość ciała. Czerpie moce z bycia w naturze. Tańczy, improwizuje – ruchem, głosem, życiem. 😉 Pociąga ją łączenie światów, fascynują procesy tworzenia się społeczności. Uwielbia tradycyjne pieśni, odkrywanie tajemnic ludzkiego ciała, mitów i drugiej strony baśni.
 
Tańczy od 20 lat. Około 7 lat temu odkryła moc świadomego, organicznego ruchu, moc improwizacji i kontakt improwizacji – od tej pory nic już nie było takie samo, a wszystko stało się … tym! 😉
Nieustannie poszerza swój warsztat, biorąc udział w zajęciach rożnych form tanecznych, metod pracy z ciałem (m.in. Metoda Feldenkraisa, Ruch Autentyczny, Body Mind Centering, Gaga), warsztatach kontakt improwizacji w Polsce i za granicą.
W latach 2017-2018 związana z wrocławską grupą performatywną protoCiało, tworzoną przez tancerzy, seniorów, osoby o ograniczonej mobilności ruchowej i osoby niedowidzące. Szuka dróg, by otworzyć świat tańca i świadomości ciała także dla tych, którzy obawiają się do tego świata zajrzeć – wierząc, że świadomy ruch to dobro, z którego możemy czerpać wszyscy – niezależnie od sprawności, doświadczeń z ruchem czy blokad w głowie i innych częściach nas. 🙂
Aktualnie w procesach: – nieustającego zachwytu; – certyfikacji jako Somatic Movement Educator według metody Body Mind Centering (BMC Certification Program, Movimiento Atlas, Zaragoza, Hiszpania). Mimochodem absolwentka psychologii.
Ma szczęście spotykać na swojej drodze wspaniałych nauczycieli.
Najważniejsi z nich to: Emma Bonnici (praca z głosem, proces grupowy), Iwona Olszowska (BMC, improwizacja), Marta Grabowska i Ewa Świtoń (Kontakt Improwizacja), Walburga Glatz (BMC), Paulina Stróż (Joga Iyengara) i Eckhart Tolle.

W KONTAKCIE prowadzi: Ruch od czucia - cykl zajęć w stałej grupie / start: 26.10

Flow Yoga (online)

Dla mnie Joga to harmonia, wolność, radość odkrywania Siebie i Świata, źródło energii i nieprzebranej Radości, to niekończąca się przygoda.

Joga towarzyszy mi od 15 lat choć ciągle uważam się początkującej joginką.
Jako instruktor zwracam szczególną uwagę na oddech oraz na technikę i dokładność praktyki. Dzielenie się metodą, którą kocham i w którą wierzę sprawia mi ogromną radość.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Flow Yoga (online)

Forró (taniec brazylijski), Zouk (taniec brazylijski) gr. Open

Junior Arto:
Zdobywał i szlifował taneczne doświadczenie na ulicach i karnawałach Brazylii, warsztatach regionalnych tańców i na różnorakich warsztatach tanecznych dookoła świata. Przysposobił sobie wszystkie ludowe brazylijskie tańce takie jak forró, samba, zouk, coco and ciranda. Przez 2 lata była nauczyciele w brazylijskich szkołach tańca i na warsztatach, a od paru lat dzieli się swoim tanecznym doświadczeniem, brazylijską wrażliwością, muzykalnością i poczuciem rytmu z uczniami w naszej szkole. 🙂
Zouk i Forro to jego specjalność. 🙂
Zapraszamy! 🙂

 

W KONTAKCIE prowadzi: Forró (taniec brazylijski), Zouk (taniec brazylijski) gr. Open

Obudzić Ciało (qi gong, bioenergetyka, ruch), Podstawy Kontakt-Improwizacji

Karol Swoboda- trener osobistego rozwoju o integralnym podejściu. Zarówno zawodowo jak i w swoim życiu osobistym zgłębiam i wykorzystuję różnorakie metody pracy z ciałem, psychiką i duchem. Prowadzę ludzi przez transformację oraz asystuję na drodze do życia z pasją, radością, w harmonii i mocy. Wspieram poprzez szkolenia, warsztaty, coaching i mentoring, jak również ucząc medytacji czy prowadząc regularne zajęcia ruchowe.
Dwa lata temu lat do mojej pracy włączyłem tradycyjny hawajski masaż Lomi Lomi Nui – niezwykły duch tej praktyki jest bardzo bliski mojemu sercu i z radością niosę jego dary dalej, kojąc ciała i dusze moich klientów.
Ruchowcem jestem z natury i z pasji. Sport i praca z ciałem od zawsze była na mojej drodze. W młodości trenowałem bieganie, pływanie oraz przez 8 lat karate kyokushin. Bardziej świadome podejście do ciała zaczęło się 16 lat temu, kiedy rozpocząłem swoją przygodę z jogą, a następnie z medytacją. Niedługo później dołączyły pierwsze doświadczenia z choreoterapią. Od zawsze uwielbiałem tańczyć, ale ta pasja w pełni i z dojrzałością rozwinęła się w ciągu ostatnich 5 lat. W tym czasie zagłębiłem się w improwizację, świadomość ciała, taniec spontaniczny i kontakt improwizację (to była miłość od pierwszego kontaktu 😃) . Uczyłem się od wielu wspaniałych nauczycieli na warsztatach i festiwalach oraz swobodnie eksperymentując i eksplorując potencjał swojego ciała. Od 4 lat regularnie praktykuję Qi gong, jestem nim zachwycony i wdzięczny za to co mi daje. Najświeższe, ale ale za to bardzo owocne w tym repertuarze praktyki to ćwiczenia bioenergetyczne Lowena czy praca z energią per se, które wykorzystuję również od paru lat.
Wierzę w różnorodność, synergię i integratywność, zarówno w rozwoju całej naszej istoty jak i w samym obszarze ciała i ruchu.
Wierzę w inteligencję i intuicję naszych ciał. Wierzę że ciało jest bramą do naszej witalnej energii, do naszego obecności, do naszego ugruntowania i scentrowania. Wierzę, że ciało jest źródłem przyjemności, radości i mocy. Wierzę że świadoma praca z ciałem skrywa wspaniałe dary, i to na wyciągnięcie ręki.
Chodźmy zatem tańczyć, ruszać się i obudzić nasze ciał

W KONTAKCIE prowadzi: Obudzić Ciało (qi gong, bioenergetyka, ruch), Podstawy Kontakt-Improwizacji

Poczuj Swoje Ciało / start 12.10

Kasia Maria Rosalia tańczy od 10 roku życia, ukończyła instruktorskie studium tańca jazzowego pod patronatem Kieleckiego Teatru Tańca. Jako instruktor pracuje od 2008 roku ucząc młodzież, dorosłych, układając choreografie do spektakli. Od lat szkoli się na warsztatach w kraju (Kielecki Teatr Tańca, Krakowski Teatr Tańca) oraz za granicą (Tanzfabrik, Marameo Berlin, IALS Rzym). Tańczyła w głównym składzie spektaklu „Lilia”. Tworzyła openingi sceniczne do konferencji „Strefa Zero”. Współpracowała z Teatrem Sztuk, Orkiestrą Archetti, Teatrem A. Prowadzi autorskie warsztaty dla kobiet JONA. Na zajęciach przeplata technikę z twórczą wolnością, wszystko po to żeby lepiej się poczuć we własnym ciele.

„Taniec to dla mnie przestrzeń, w której jestem najbliżej siebie. Otwiera horyzonty, integruje, budzi twórczość, wydobywa piękno i pozwala latać…” Kasia

W KONTAKCIE prowadzi: Poczuj Swoje Ciało / start 12.10

Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Krzysztof Satora – trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa, swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach w kraju i za granicą, od 2006 roku związany z branżą fitness, specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki, akrobatyki tanecznej i partnerskiej, stretchingu oraz kulturystyki, posługuje się 12 formami tanecznymi takimi jak break dance, poping, locking, waveing, dancehall, hip hop, pole dance, akrobatyka taneczna. Od 2008 r opracowuje nowe systemy treningowe powiązane z psychomotoryką i tańcem. Od 2009 związany jest również z teatrami jako choreograf ruchu scenicznego i trener personalny w przygotowaniach do spektakli. Współpracuje z takimi teatrami jak teatr Ludowy i Bagatela w Krakowie,
Jest osobą dla której ruch jest bardzo ważny i dąży do rozwoju personalnego siebie i osób z nim związanych. Od 2014 związany jest również z Acro Yogą, a od 2015 prowadzi zajęcia, Od 2016 prowadzi zajęcia też z Acro Duo.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Aktywny stretching z elementami psychomotoryki

Monika Węgrzynowicz Absolwentka zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz Dwuletniego Instruktorskiego Kursu Kwalifikacyjnego z dziedziny tańca współczesnego. Od ponad 10 lat prowadzi regularne lekcje tańca współczesnego na wielu poziomach zaawansowania dla dorosłych, natomiast od kilku lat uczy również młodzież i dzieci. Regularnie rozwija swój warsztat nauczycielski, jak i taneczny uczestnicząc w licznych warsztatach ruchowych, które są prowadzone przez profesjonalnych pedagogów z Polski i zagranicy. Pracuje w Krakowskim Centrum Choreograficznym, łącząc pracę artystyczną i organizacyjną. Programuje i koordynuje wiele wydarzeń z obszaru tańca współczesnego (m.in. warsztaty, spektakle, rezydencje, festiwale, konkursy, wystawy zdjęć, projekcje filmów, performance pozasceniczne, wykłady). Współpracuje z Instytutem Muzyki i Tańca jako koordynatorka lokalna projektu Polska Sieć Tańca. Monika jest tancerką, która występowała w wielu spektaklach scenicznych i pozascenicznych, a od 2 lat przygotowuje własne realizacje choreograficzne na większą skalę, realizując swój potencjał artystyczny solo oraz kolektywnie z innymi artystami tańca, muzyki, mediów.

, Dziecięcy Warsztat Tańca

Ola Zglobica Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Uczestniczyła w wielu warsztatach w kraju i za granicą. Interesuje się psychologią sportową i fizjoterapią. Obecnie prowadzi treningi dla młodego pokolenia gimnastyki artystycznej oraz zajęcia taneczne dla dzieci i dorosłych. Działa również jako choreograf tworząc spektakle łączące taniec z ogniem.

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: , Dziecięcy Warsztat Tańca

Spotkania z masażem

Rafał Kałuzieński od 4 lat prowadzi regularne, unikalne na terenie Polski, zajęcia pracy z ciałem wg swojej autorskiej metody „Spotkania z masażem”.
Pracuje z ciałem z wykorzystaniem ruchu, dotyku, głosu – zarówno terapeutycznie jak i rozwojowo. Korzysta z narzędzi jogi, acroyogi, tańca współczesnego, kontakt improwizacji, pieśni tradycyjnych i śpiewu intuicyjnego. Masażysta, nauczyciel masażu, organizator rozwojowych wyjazdów z jogą i masażem. Nauczyciel technik medytacyjnych.
„Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )”. 

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z masażem

Forró (taniec brazylijski)

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo odkryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.
Od paru lat prowadzi zajęcia w Kontakcie, organizuje także warsztaty w różnych miastach w Polsce i na Białorusi.

W KONTAKCIE prowadzi: Forró (taniec brazylijski)

Spotkania z Głosem

Sabina Krauze – śpiewa, gra, występuje, komponuje. Ma za sobą formalną edukację muzyczną w postaci szkoły muzycznej pierwszego stopnia oraz wiele warsztatów i spotkań z nauczycielami indywidualnymi. Jej droga poznawania swojego głosu rozpoczęła się kiedy miała 13 lat pod okiem solistki poznańskiej opery. Przez kolejne lata odkrywała przestrzeń sali teatralnej w Gdańskiej Szkole Artystycznej, jazz i funk w zespole Native i Krakowskiej Szkole Jazzu i Muzyki Rozrywkowej. W 2015 roku zanurzyła się w nurt muzyki tradycyjnej, teatralnej i improwizowanej. Współtworzyła projekt Banda Furora, była studentką Akademii Praktyk Teatralnych Gardzienice, współpracuje z włosko-południowoamerykańskim Teatro Simurgh. Prowadzi warsztaty wokalne, bierze udział w projektach muzycznych i teatralnych w Polsce i nie tylko.

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Głosem

AcroYoga od podstaw, AcroYoga średniozaaw.

Z ruchem związany od dzieciństwa. Siedmioletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym, lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Nauczyciel AcroYogi od 2 lat. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi grup początkującej i średniozaawansowanej. Organizator jamów, warsztatów i projektów artystycznych.

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga od podstaw, AcroYoga średniozaaw.

Chór w Kontakcie gr. "B" (otwarta), Kurs Muzyczny w Kontakcie - solfeż, historia muzyki, harmonia, lekcje gry na wybranym instrumencie! / start: jak zbierze się grupa

Wassim Ibrahim, Urodzony w Damaszku, w Syrii, w 1978 roku. W 1998 roku ukończył pierwsze studia z tytułem inżyniera budownictwa i w ciągu następnych siedmiu lat, brał udział w licznych projektach w Syrii. Swoją przygodę muzyczną rozpoczął w wieku sześciu lat, grając na flecie i Oud. W latach 1990-1996 rozpoczął naukę gry na instrumencie – Oud, którą prowadził nauczyciel Fayez Zahe Aldin. Następnie rozpoczął studia na kierunku Harmonia i kontrapunkt, które prowadziła Prof. Bella Tagezieva. 2005 rok to początek kariery akademickiej w High Institute of Music (Wydział Teorii i Kompozycji) w Damaszku. Studia ukończył w 2010 roku, współpracując z wieloma wykładowcami. Jego edukację prowadzili profesorowie pochodzenia rosyjskiego, kompozycję wykładał Prof. Serge Kopperanov, teorię – Prof. Bella Tagezieva, dyrygenturę – Prof. Victor Babenko oraz Mr Missak Baghboudarian; dyrygent Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej. Następnie Wassim Ibrahim uzyskał stopień magistra studiów kompozytorskich na Akademii Muzycznej w Krakowie, w Polsce, pod nadzorem Prof. Józefa Rychlika w 2015 roku. Uzyskał stopień doktora w dziedzinie kompozycji muzycznej na Akademii Muzycznej w Krakowie, kierunek kompozytorski, współpracując z Prof.Wojciechem Widłakiem.

Nauczanie

W latach 2010-2013 rozpoczął profesjonalną karierę muzyczną jako nauczyciel w Higher Institute of Music w Damaszku, w Syrii, gdzie wykładał historię muzyki międzynarodowej, prowadził zajęcia z harmonii i kształcenia słuchu.

Kariera kompozytora

Jego profesjonalna kariera kompozytorska rozpoczęła się w 2002 roku, od skomponowania sześciu piosenek dla dzieci, które znalazły się na płycie dedykowanej najmłodszym. Następnie jego utwory były wykonywane na wielu festiwalach, w różnych krajach i halach koncertowych na całym świecie, między innymi: podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień w Austriackim Forum Kultury w Warszawie; w Sali Koncertowej Filharmonii Krakowskiej; podczas Festiwalu Krakowskiej Akademii Muzycznej – aXes; w trakcie Dni Kultury Syryjskiej w teatrze Muth w Wiedniu, w Austrii; na koncertach w Burgtheater Kasino oraz Ehrbar Saal w Wiedniu, w Austrii; w New Jersey i Wisconsin w Stanach Zjednoczonych;w Elb Filharmonii w Hamburgu w Niemczech; na konferencji Chrześcijaństwo-Islam w Bejrucie, w Libanie; na festiwalach: Damaszek – arabska stolica kultury; Aleppo – stolica kultury islamskiej; na festiwalu chórów Aswatuna w mieście Petra, w Jordanii;  i  w Opera House w Damaszku.

Muzyka kameralna

Wassim Ibrahim był także członkiem chóru Chamber Choir w Higher Instytut of Music w Damaszku. Występował też w wielu krajach, grając na Oud; między innymi w: Stanach Zjednoczonych, Austrii, Niemczech, Polsce, Francji, Włoszech, Czechach, Rosji, Maroku, Jordanii, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Libanie i Syrii. Uczestniczył także w wielu warsztatach, kursach i koncertach: kurs kompozytorski w Krakowie, w Polsce, prowadzony przez kompozytora Macieja Jabłońskiego w 2013 roku, warsztaty kompozytorskie w Austrii, w Wiedniu prowadzone przez kompozytor Johannę Doderer, warsztaty pod kierunkiem mgr Geralda Resch z Wiednia w Syrii w 2010 roku. Występował też jako solista lub członek chóru (tenor) na koncercie Mediterranean Youth orchestra „Ewangelia Jana”, którego dyrygentem był Alain Jotard (w Damaszku – Maroku – Nicei , Marsylii, Francji). Brał udział także w warsztatach prowadzonych przez kompozytora Joseph’a Vella na Malcie w 2009 roku. Uczestniczył w wykonaniu dwóch utworów podczas Festiwalu Chórów i Orkiestr Czajkowskiego w Moskwie w 2008 roku. Brał też udział w warsztatach prowadzonych przez francuskiego kompozytora Silvin’a Casancon’a w 2008 roku. Uczestniczył również we wszystkich koncertach jako członek Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej oraz chóru Chamber Choir w sekcji tenorów w latach 2005 – 2013.

Warsztaty i kursy

  • kurs kompozytorski pod kierownictwem Macieja Jabłońskiego, Akademia Muzyczna, Kraków, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Pobiedna, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Warszawa, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Roudnice nad Labem, Czechy 2013
  • warsztaty kompozytorskie pod kierownictwem Johanny Doderer, Wiedeń Austria 2012
  • warsztaty prowadzone przez amerykańskiego dyrygenta Irę Spaulding’a, Damaszek, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem wiedeńskiego kompozytora Geralda Rescha, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem Kompozytora Josepha Vella Malta, 2009
  • warsztaty pod kierownictwem dyrygenta Silvin Casancon, 2008

W KONTAKCIE prowadzi: Chór w Kontakcie gr. "B" (otwarta), Kurs Muzyczny w Kontakcie - solfeż, historia muzyki, harmonia, lekcje gry na wybranym instrumencie! / start: jak zbierze się grupa

Kontakt Improwizacje Wokalne

Multiinstrumentalistka. Absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie, Conservatorio di Verona oraz
Universidade de Aveiro. Koncertuje w kraju i za granicą – dotychczas w kilkunastu krajach w Europie
i Azji – jako solistka oraz członek zespołów i orkiestr symfonicznych. Współzałożycielka zespołu
Organic Noises. Poza wykonywaniem muzyki z nurtu szeroko pojętej klasyki specjalizuje się w grze na
instrumentach historycznych (oboje barokowe) oraz instrumentach etnicznych z Kaukazu
Południowego (duduk, zurna, santur).
Muzyka jest jej modlitwą duszy oraz sposobem wchodzenia w interakcje z innymi stworzeniami.

 

 

W KONTAKCIE prowadzi: Kontakt Improwizacje Wokalne

Trening Improwizacji Aktorskiej (kurs)

Nazywam się Zofia Zoń. Ukończyłam wydział aktorski PWSFTviT w Łodzi pod opieką Janusza Gajosa. Byłam związana z Teatrem Tarnowskim. Współpracowałam z Teatrem Polskim w Bydgoszczy oraz Teatrem w Kaliszu. Wystąpiłam w filmach m.in. u Jana Jakuba Kolskiego, Magdaleny Piekorz, Braci Węgrzyn.Prowadziłam zajęcia z monologu aktorskiego w Szkole Aktorskiej SPOT w Krakowie oraz zajęcia wokalne w Szkole Aktorsko-Wokalnej. Od 5 lat przygotowuje kandydatów na wydziały aktorskie. Jestem pasjonatką improwizacji aktorskiej, którą stale pogłębiam i wykorzystuje w swojej pracy z ludźmi, a także we własnym rozwoju zawodowym i osobistym. Interesuje mnie psychologia holistyczna, pogłębianie swojej świadomości poprzez sesje relaksacyjne, lubię odkrywać nowe, muzyczne brzmienia, cieszy mnie ruch naturalny, a nade wszystko fascynuje mnie obserwacja ludzi. Do swojej pracy inspirację czerpię z książek, filmów, muzyki, rozmów, podróży.

W KONTAKCIE prowadzi: Trening Improwizacji Aktorskiej (kurs)