Joga dla wygody: Vinyasa - Start: 5.09

Informacja o prowadzącej:

Agata Mrowińska – nauczycielka jogi, studentka filologii francuskiej.
Interesuje się jogą od 2008 roku. Po trzech latach poszukiwań poznała swojego przyszłego nauczyciela – Macieja Wieloboba, co stało się punktem zwrotnym na jej jogicznej ścieżce. Od tego momentu praktykuje u niego jogę i medytację jako spójne systemy narzędzi uwalniających od cierpienia. Od września 2012 r. prowadzi zajęcia dla osób początkujących w Pracowni Jogi Macieja Wieloboba w Krakowie, gdzie w 2015 r. ukończyła kurs nauczycielski. W tym czasie zdobyła także doświadczenie w pracy z grupą zaawansowaną oraz terapią jogą w ramach zajęć indywidualnych.

Poza tym interesuje się literaturą piękną, przekładoznawstwem oraz jazzem. W wolnych chwilach pisze i tłumaczy. Pełniła funkcję redaktorki naczelnej portalu JogaSutry.pl, obecnie jej artykuły ukazują się na portalu joga-abc.pl.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga dla wygody: Vinyasa - Start: 5.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09

Agnieszka Tatara – kierownik i pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: zielonej, niebieskiej A i B, czerwonej.

Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie i Szkoły Baletowej w Krakowie. Uczestniczka licznych warsztatów tanecznych w kraju i za granicą, a także warsztatów dla młodych menedżerów tańca zorganizowanych w 2014 r. przez Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie. Od wielu lat spełniona w pracy z dziećmi, którym przekazuje pasję, zdobyte umiejętności i wiedzę. Pełna energii i zaangażowania w każdą lekcję, otwarta na taneczne inicjatywy swoich uczennic oraz pilnująca dyscypliny. Pracowała między innymi w JDC International School of Performing Arts, Studiu Teatru, Muzyki i Tańca i Waldorfskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Krakowie oraz Cricotece – Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora. W 2013 r. rozpoczęła współpracę z Edwardem Reyem i Studiem Kontakt. Przestrzeń Ruchu i Tańca, a od 2014 kieruje Dziecięcym Warsztatem Tańca, który jest jej autorskim pomysłem i propozycją dla wszystkich, którzy szukają niepowtarzalnych zajęć ruchowych stworzonych dla dzieci i przez dzieci. Pracuje także w Krakowskim Centrum Choreograficznym – Nowohuckim Centrum Kultury.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09,

Joga Twarzy - Start: 8.11

Agnieszka Wyszyńska – Paluch – jestem certyfikowaną instruktorką oraz trenerką szkoły Danielle
Collins Face Yoga Method. Jako jedyna w Polsce prowadzę kursy na Instruktorów jogi twarzy. Dla
mnie sama metoda wykracza poza zdrowie i młodzieńczy wygląd cery. Joga Twarzy to naturalna droga
do tego, aby wyglądać i czuć się młodziej.
Prywatnie jestem studentką trzeciego roku Naturoterapii w Górnośląskiej Wyższej Szkole
Przedsiębiorczości w Chorzowie, która jako jedyna w Polsce uruchomiła taki kierunek. Studiuję również
tajniki Tradycyjnej Medycyny Chińskiej w zakresie związku pomiędzy zmarszczkami i chorobami skóry
a stanem naszego zdrowia, promuję nurt healthy aging, prowadzę warsztaty o tematyce
dotyczącej naturalnych metod pielęgnacji cery, uczę masażu twarzy przy wykorzystaniu baniek
kosmetycznych oraz wykonuję zabiegi akupunktury kosmetycznej. Dla swoich klientek robię
dedykowane potrzebom ich cery kosmetyki, na bazie naturalnych składników. W tym roku
rozpoczęłam współpracę z Gabinetem odnowy komórkowej i naturalnej regeneracji skóry
BioMedSkin. Współpracuję okazjonalnie z Festiwalem dla kobiet PROGRESSteron, stowarzyszeniem
Babki z Nowej Huty oraz innymi organizacjami zrzeszającymi kobiety.
Więcej o mnie i o tym czym się zajmuję na:

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Twarzy - Start: 8.11,

Afro Dance - Start: 6.09, Afro-House - Start: 5.09

Alain Ndasi (Kamerun):
Taniec ma we krwi! Jako dziecko tańczyć uczył się od ojca i dziadka. Już w przedszkolu miał swoje pierwsze występy. Obecnie występuje z wieloma grupami Afro Dance m.in.w: grupie La Taniere du Lion.
Style tańca afrykańskiego, jakie tańczy i naucza Alain, to: afro, couper dealer, ndombolo, kizomba, Koduro, bikutsi, forro, azonto.
Gerard Guyzo
afro

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance - Start: 6.09, Afro-House - Start: 5.09,

Pracownia Pieśni i Głosu - Start: 3.10

ALEKSANDRA ZAWŁOCKA – Coach , pedagog. Aktorka i wokalistka. Członek Międzynarodowej
Akademii Praktyk Teatralnych „Gardzienice”, uczestniczka Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki
Tradycyjnej. Prowadzi warsztaty teatralne, głosowe oraz zajęcia umuzykalniające i jogę dla dzieci.
Sopranistka w chórze. Do pracy z głosem podchodzi holistyczne, bazując na pracy z ciałem, emocjami,
czerpiąc m.in. z Jogi Głosu, teatru fizycznego, metody K. Linklater, śpiewu tradycyjnego.

W KONTAKCIE prowadzi: Pracownia Pieśni i Głosu - Start: 3.10,

Taniec Swobodny (improwizacja) / przerwa wakacyjna

Tancerka, improwizatorka, aktywna instruktorka tańca współczesnego i improwizacji w ruchu/tańcu w Krakowie. Pracuje również z seniorami. Stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca w Poznaniu i Dance Move Cities w Krakowie w 2013 r. Dyplomowana Instruktorka Improwizacji Ruchu i Symboliki Ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu/Essen/r. Detlef Kappert). Jest absolwentką PPSKAK w Kaliszu na kierunku taniec współczesny. Od 2008 roku Tancerka Eksperymentalnego Studia Tańca EST u Iwony Olszowskiej. Wraz z EST tańczyła w spektaklach Light Cube brother, Dziwne niepokoje, Para ConTango Club, czyli Pan Tan Rey, Wodo-stany, w wielu pokazach improwizacji tanecznej (pracy w procesie) oraz autorskich spektaklach solowych tj. Zdjęcie oraz Kobieta z sercem (teatr tańca). Uczestniczka wielu zróżnicowanych realizacji scenicznych w choreografiach m.in.: Iwony Olszowskiej, Marco Volty, Anny Wytych-Wierzgacz, Yukari Uto, Jacka Owczarka oraz realizacji video tańca (we współpracy z Renatą Przemyk, Bartkiem Kulasem i Piotrem Werewką).
Od 2014 r. wraz z zespołem EST współpracuje z Teatrem BARAKAH w Krakowie. Zanim zajęła się tańcem zaangażowana była w sztuki plastyczne. W jej sposobie pracy bardzo charakterystyczne jest posługiwanie się obrazami i używanie ich do zrozumienia ruchu i ciała.

W KONTAKCIE prowadzi: Taniec Swobodny (improwizacja) / przerwa wakacyjna,

Hatha Yoga - Start: 10.09

Alicja:
Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Hatha Yoga - Start: 10.09,

Kizomba: 6.10 start gr. od podstaw (intensywny kurs trzymiesięczny) / gr. średniozaaw. (zajęcia open)

Ania i Paweł uwielbiają tańczyć i dzielić się swoją pasją. Zanim zjednoczyli siły, żeby przekazywać innymi swoją miłość do Kizomby, prowadzili zajęcia z Salsy LA, Mambo i Cha-Cha-Cha. Przez wiele lat brali udział w licznych kursach, warsztatach oraz krajowych i międzynarodowych kongresach doskonaląc technikę, szukając inspiracji i własnego sposobu ekspresji. W samym centrum Krakowa prowadzą regularne zajęcia z Kizomby i Urban Kizz w magicznej Przestrzeni Ruchu i Tańca – KONTAKT.

Taniec Ani charakteryzuje się delikatnością, płynnością ruchu oraz niezwykłą subtelnością i kobiecością. Podczas zajęć Ania zwraca szczególna uwagę na muzykalność, technikę podążania za partnerem, pracę nóg i stóp, miękkość i lekkość w tańcu. Ania jest uśmiechem i sercem każdych zajęć.

Paweł czerpie inspiracje z różnych stylów tanecznych mając równocześnie wielki szacunek dla tradycji i korzeni Kizomby. Próbuje przekazać swoją wiedzę, ale podkreśla, że każdy powinien szukać własnej drogi. Podczas zajęć kładzie nacisk na technikę, dyscyplinę i dokładność prowadzenia oraz komfort partnerki w tańcu. Czasem jest ponury, czasem dyscyplinuje i trochę pokrzykuje, ale w głębi duszy jest łagodny jak baranek (;

Ania i Paweł pokochali kizombę za jej wyjątkowość i charakter. Starają się ją coraz lepiej zrozumieć i poczuć. W każde zajęcia wkładają całe serce, tworząc wybuchową mieszankę entuzjazmu, ciężkiej pracy i szczerej radości – warto tego spróbować!

W KONTAKCIE prowadzi: Kizomba: 6.10 start gr. od podstaw (intensywny kurs trzymiesięczny) / gr. średniozaaw. (zajęcia open),

Anna Sitko – swoją przygodę z lindy hopem zaczęła w 2014r. i od razu wpadła w jego sidła. Od tamtego czasu dzieli się jego niesamowitą energią podczas potańcówek, festiwali i warsztatów. Często również wchodzi na parkiety imprez bluesowych, folkowych, a ostatnio próbuje także improwizacji kontaktowej. Fanka tańca wszelkiego rodzaju i piewca łamania stereotypów z nim związanych. Głęboko wierzy w to, że tańczyć każdy może i że w gruncie rzeczy podziały na style są mocno umowne.

Łukasz Bińczycki – Muzyka od zawsze towarzyszyła mi w życiu. Na samym początku stała się głównym przedmiotem mojego wykształcenia. Byłem skrzypkiem, pianistą oraz fagocistą będąc uczniem szkoły muzycznej i gdzieś wtedy mój tata pokazał mi jazz i klasycznego rocka. Kiedy później dowiedziałem się, że do mojego ukochanego jazzu, wymyślono styl taneczny, nie było innej drogi jak tylko ta.
 
Minęły dwa trzy lata odkąd zacząłem tańczyć Lindy Hop, do którego dołączył także Collegiate Shag, Balboa oraz Blues. Współtworzę krakowską scenę Lindy Hop i rozwijam swoje umiejętności uczestnicząc w krajowych i zagranicznych festiwalach i warsztatach

 

W KONTAKCIE prowadzi: Lindy Hop,

Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacja i improwizacja taneczna w parze - Start: 22.09, Masaże*, Tango (od podstaw) - Start: 19.09, Tango (open) - Start: 20.09

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

Zapisy:
+48 788 496 365
edzio@kontaktprzestrzen.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacja i improwizacja taneczna w parze - Start: 22.09, Masaże*, Tango (od podstaw) - Start: 19.09, Tango (open) - Start: 20.09,

Contact Improvisation - start: 19.09

Ewa Wolf- góralka, matka nomadka. Kulturoznawczyni eksplorująca przejawy, aspekty i manifestacje twórczej obecności. Fotografka traktująca obraz jako środek wyrazu pozwalający na oswajanie lęków zarówno jednostkowych jak i zbiorowych, pokonywanie przepaści międzykulturowych oraz narzędzie terapii: fotografowała kobiety po mastektomii (“Niejedna z Jedną”), anorektyczki, kobiety w burkach ( współpraca z podróżnikiem Zbigniewem Pawlakiem, wystawa: “Afganistan”) osoby które przeżyły Auschwitz, ludzi wyjętych spod prawa, osoby starsze ( projekt z DDP “Przystań w Świdnicy, wystawa: Radosna jesień życia.), dzieci z rodzin patologicznych ( projekt z pedagogiem ulicy Robertem Cieślarem, wystawa: “Opowiem Ci o moim Bobrku”). Uważa, że odsłonięcie nagiej prawdy przed obiektywem często stanowi początek procesu zdrowienia dlatego też w swojej pracy chętnie sięga po akt. (www.facebook.com/ewawolfphotowww.szerokikadr.pl/fotograf-miesiaca/ewa-marzena-wolfwww.profilaktyka.art.pl) Performerka i tancerka, występująca min. na deskach Teatru Małego w Tychach, gdzie prowadziła również zajęcia dla młodzieży z Technik Uwalniania w ruchu. Prowadzi regularne zajęcia ze świadomości ciała: Body PatchWork. www.facebook.com/bodypatchwork
W trakcie swojej pracy chętnie za Piną Bausch pyta o to czym jest “Ta” siła, która porusza ciałem, z uważnością pozwala sobie na bycie przestrzenią, oraz obecnością w świadomym polu. Jako masażystka oraz chirurg fantomowy z chęcią sięga po dotyk intuicyjny nazywając go archetypicznym dotykiem matki. Jako terapeuta przeszkolony do używania elementów terapi Masgutowej, z zainteresowaniem przygląda się temu w jaki sposób samoregulujemy się w tańcu, w kontakcie, poprzez mocny dotyk propioceptywny oraz inne stymulacje, prowadzące do integracji sensorycznej. Inspiracji do pracy obecnie szuka w Kursie Cudów, Technikach Uwalniania Hawkinsa, Terapii Krzyżowo Czaszkowej, Kontakt Improwizacji, Tańcu spontanicznym, The Work, metodzie Lowena, EFT, Fizyce Kwantowej, Dwupunkcie, Mocnym trzymaniu, Ustawieniach Rodzin, oraz pracy z Wewnętrznym Dzieckiem. Z lubością stwierdza, że życiem nie można się nie ucieszyć: wszystkich interesujących ją dziedzin używa do kalejdoskopowego wyrażania siebie i poszukiwania własnej drogi, do czego zachęca również innych.

W KONTAKCIE prowadzi: Contact Improvisation - start: 19.09,

Tango (od podstaw) - Start: 19.09, Tango (open) - Start: 20.09

Taniec towarzyszy jej od zawsze. Już jako mała dziewczynka zaczęła tańczyć w Szkole baletowej w Krakowie gdzie uczyła się podstaw takich jak wdzięk i koordynacja ruchu.

Jako nastolatka występowała razem ze Studio Teatru Muzyki i Tańca w spektaklach muzycznych o charakterze musicalowym. Próby podejścia do kursów tańca towarzyskiego rozczarowały ją.  “Może za każdym razem trafiałam źle, ale miałam wrażenie że tańczę na przeciwko partnera, w tym samym rytmie, te same kroki ale nie tańczymy RAZEM. Dlatego pokochałam tango, które wprowadziło mnie do nowego świata tanecznych relacji. Tango w Kontakcie jest czymś wyjątkowym bo łączy w sobie elementy Tanga Argentyńskiego oraz kontaktu improwizacji. To czerpanie radości z istoty wspólnego przeżywania muzyki.” Miłośniczka podróży (szczególnie rowerowych).

Absolwentka Architektury na Politechnice Krakowskiej. Razem z mamą prowadzi pracownię projektowania wnętrz  mikolajskastudio.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Tango (od podstaw) - Start: 19.09, Tango (open) - Start: 20.09,

Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC - Start: 6.09

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

W KONTAKCIE prowadzi: Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC - Start: 6.09,

Kalistenika - zmiana dnia!

Jan Dudek Nauczyciel, sportowiec, artysta i informatyk na boku ale zawsze w pierwszej kolejności pasjonat. Działa wszędzie gdzie złapie oddech: na ulicy i na sali gimnastycznej, na imprezie tanecznej oraz na siłowni, we własnym salonie lub górskiej dolinie. W Krakowie rozwija Stowarzyszenie Krakowski Parkour i grupę trenerską AcroProFit. Rozwoju szuka w książkach, blogach, na dużych warsztatach i ulicznych spotkaniach, w prywatnych rozmowach i na pokazowych scenach. Wolny strzelec i dziki duch dla którego podróż i przygoda są równie ważne jak cel, do którego prowadzą. Trenuje w burzy, pływa po nocy, wałęsa się po ruinach i kąpie w przeręblach.
Zafascynowany Metodą Naturalną wychowania fizycznego Georges’a Héberta, podkreślającą potrzebę rozwoju pozytywnych cech charakteru i umiejętności adaptacji do otoczenia wraz ze zdolnościami atletycznymi.  Stale rozwija swój warsztat poprzez szkolenia i zjazdy w kraju i za granicą, literaturę i współpracę trenerską.
„Be strong to be useful.”
– Georges Hérbert, Methode Naturall

W KONTAKCIE prowadzi: Kalistenika - zmiana dnia!,

Forró - Start: 18.09, Zouk* - Start: 20.09

 
Junior Arto:
Zdobywał i szlifował taneczne doświadczenie na ulicach i karnawałach Brazylii, warsztatach regionalnych tańców i na różnorakich warsztatach tanecznych dookoła świata. Przysposobił sobie wszystkie ludowe brazylijskie tańce takie jak forró, samba, zouk, coco and ciranda. Przez 2 lata była nauczyciele w brazylijskich szkołach tańca i na warsztatach, a od paru lat dzieli się swoim tanecznym doświadczeniem, brazylijską wrażliwością, muzykalnością i poczuciem rytmu z uczniami w naszej szkole. 🙂
Zouk i Forro to jego specjalność. 🙂
Zapraszamy! 🙂

Junior Arto Developed his dance technique lifelong attending street carnival in Brazil, workshops Brazilian regional dances and brazilian dance masters living around world, for two years improved the technique of social dance in dance schools and dance workshops in Brazil. He was part of dance companies as social dancing instructor for companions at dances and parties. In Krakow shares all the joy and sensuality of Brazilian dance. His background pass through forró, samba, zouk, coco and ciranda. Tipically brazilian folk dances!

W KONTAKCIE prowadzi: Forró - Start: 18.09, Zouk* - Start: 20.09,

Salsa New York (średniozaaw.) - Start: 18.09

Magdalena Peciak
Tańcem zajmuje sie od 6. roku życia. Najpierw w swoim rodzinnym mieście – Kielcach występowała w dziecięcym zespole akrobatyczno-rewiowym, potem poznawała tajniki klasyki, tańca disco solo oraz tańca towarzyskiego uczęszczając do szkół tańca towarzyskiego w Kielcach i Warszawie (11 lat). Brała udział w wielu turniejach tanecznych zdobywając liczne wyróżnienia i dyplomy. Równocześnie ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach (w klasie rytmiki i fortepianu). Wszystkie te zajęcia zawsze sprawiały jej niebywałą frajdę i dawały zadowolenie, jednak całkowite dopełnienie swoich zainteresowań tanecznych, charakteru i temperamentu odnalazła dopiero w salsie, z którą spotkała się w 2006 roku w Krakowie. Salsa zmieniła jej życie w nieustający taniec. Od tego czasu bez przerwy tańczy, szkoląc siebie i ucząc innych. Dziś ma duże doświadczenie instruktorskie (krakowskie szkoły salsy, międzynarodowe kongresy, m.in. Crystal Salsa Festival, Warsaw Salsa Festival)  co przekłada się na rzetelność w prowadzeniu zajęć. Jest przy tym oryginalna, kobieca, dynamiczna i zmysłowa. Lubi tańczyć wszystkie style salsy, bachatę i kizombę, alę jej największą fascynacją jest salsa New York.

Michał Peciak
Ulubiony instruktor wielu kursantek – nie tylko świetnie prowadzi, ale ma w sobie to „coś”, dzięki czemu im chce się tańczyć. Zafascynowany od dłuższego czasu rytmami i klimatem salsy, nieustannie poszerza swoje taneczne horyzonty. Pierwsze taneczne kroki stawiał w liceum w tańcu towarzyskim. Z salsą zetknął się na Bermudach oraz w Kanadzie. Zaczynał od salsy kubańskiej, ale to stylom liniowym pozostaje wierny do dzisiaj. Uczy od kilku lat, z powodzeniem zarażając innych swoja pasja, rudością i energią.

Tomek Bonczarowski
Rodowity Krakus. W 2004 roku podczas wakacji w Portugalii jeszcze nie wiedział, że taniec, który zobaczył na tamtejszych parkietach będzie niedługo jego ogromną pasją. Tańczył kilka lat taniec towarzyski, ale to salsa sprawiła, że zatracił się w niej bez pamięci. Zajęcia prowadzi nieprzerwanie od 2004 roku (krakowskie szkoły salsy). Preferuje style liniowe, a Salsa New York jest tym tańcem, który jest mu najbliższy. Na zajęciach skupia się przede wszystkim na subtelnym, a jednocześnie zdecydowanym prowadzeniu partnerek dostarczając im tym samym mnóstwo radości oraz treningu wyczucia partnera. Taniec dla Tomka to ciągłe zaskakiwanie partnerki oraz czerpanie przyjemności i energii ze wspólnego tańca.

W KONTAKCIE prowadzi: Salsa New York (średniozaaw.) - Start: 18.09,

Praktis Kizomby (co 2 tygodnie)

W KONTAKCIE prowadzi: Praktis Kizomby (co 2 tygodnie),

Modern Jazz - (gr. zamknięta do stycznia)

Kasia Nieużyła tańczy od 10 roku życia, ukończyła instruktorskie studium tańca jazzowego pod patronatem Kieleckiego Teatru Tańca. Jako instruktor pracuje od 2008 roku ucząc młodzież, dorosłych, układając choreografie do spektakli. Od lat szkoli się na warsztatach w kraju (Kielecki Teatr Tańca, Krakowski Teatr Tańca) oraz za granicą (Tanzfabrik, Marameo Berlin). Współpracuje z Teatrem Sztuk, Teatrem A, orkiestrą Archetti. W tańcu kocha wolność, radość i możliwość osobistej interpretacji muzyki. Zajęcia są prowadzone tak by technika i solidne podstawy przeplatały się z twórczą wolnością i otwartością na nowe horyzonty…

W KONTAKCIE prowadzi: Modern Jazz - (gr. zamknięta do stycznia),

AcroYoga basic - z Krzyśkiem - Start: 7.09, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki - Start: 7.09

Trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa. Swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach, w kraju i za granicą. Od 2006 roku związany z branżą fitness. Specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki, stretchingu oraz kulturystyki, aktualnie pracuje jako choreograf dla takich teatrów jak Ludowy i Bagatela w Krakowie.

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga basic - z Krzyśkiem - Start: 7.09, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki - Start: 7.09,

Konsultacje z Fizjomą*, Zajęcia dla kobiet w ciąży* - Start: 4.09, Zajęcia po porodzie (z dziećmi)*

Jestem założycielką Fizjomy, magistrem Fizjoterapii, nauczycielem jogi, masażystą, dyplomowanym instruktorem programu Atrakcyjna Mama™.

Od 4 lat pracuję z kobietami w ciąży (pomagając im w przygotowaniu się do porodu) oraz w połogu (przyspieszając proces powrotu do formy). Prowadzę zarówno indywidualne terapie jak i zajęcia grupowe.

W swojej pracy korzystam w równej mierze z technik fizjoterapeutycznych, narzędzi, jakie daje szeroko pojęta joga oraz technik relaksacyjnych. Doświadczenie zdobywałam podczas studiów (Fizjoterapia AWF Kraków), biorąc udział w licznych specjalistycznych szkoleniach oraz pracując (łącznie 4 lata) w dwóch krakowskich szkołach rodzenia (prowadząc zajęcia przygotowujące do porodu: jogę, gimnastykę, gimnastykę dla par; oraz zajęcia po porodzie: gimnastykę i jogę).

W KONTAKCIE prowadzi: Konsultacje z Fizjomą*, Zajęcia dla kobiet w ciąży* - Start: 4.09, Zajęcia po porodzie (z dziećmi)*,

Contact Improvisation KROK po KROKU, ścieżka regularna II Kraków

Marta Grabowska, Ewa Świtoń
Od dziesięciu lat z niezmienną pasją zbieramy doświadczenia związane z Contact Improvisation (CI), biorąc udział i współorganizując warsztaty, jamy, projekty związane z CI. Ukończyłyśmy dwuletni projekt Akademy of New Dance and Improvisation. W 2013 byłyśmy uczestniczkami i współorganizatorkami ECITE – Międzynarodowej Wymiany Nauczycieli Kontakt Improwizacji W Polsce. Od sześciu lat wspólnie prowadzimy zajęcia regularne, warsztaty i cykle weekendowe oraz obozy taneczne, przekazując nasiona Kontaktowe otrzymane m.in. od Milana Kozanka, Zuny Vesan Kozankowej, Nancy Stark Smith, Yaniva Minzera, Iwony Olszowskiej, Marii Grudskaya, Joerga Hassmanna, Daniela Wernera, Tala Avni, i innych. Współtworzymy Fundację Sensus –Ośrodek Twórczego Rozwoju, powstałą z potrzeby zarażania miłością do tańca.

W KONTAKCIE prowadzi: Contact Improvisation KROK po KROKU, ścieżka regularna II Kraków,

Latino Lady Styling - Start: 5.09

Roztańczona, rozśpiewana MILI MORENA z Kuby! – Żywioł nie kobieta! 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Latino Lady Styling - Start: 5.09,

Contemporary/ modern jazz "MF" TECHNIKA (średniozaaw.) - Start: 18.09 (*grupa zamknięta)

Dyplomowana tancerka, choreograf, instruktor, bioenergoterapeuta i masażysta.
Karierę taneczną rozpoczęła w teatrze tańca Alter w  Kaliszu, pod okiem Witolda Jurewicza. Uczestniczy w wielu imprezach multimedialnych, występuje na scenach teatru i w produkcjach telewizyjnych. Bierze czynny udział w spektaklach teatralno-tanecznych.

Od 2002 r. tancerka u Anity Podkowy-Brańki w STW Scena Tańca Współczesnego.
Od 2006 r. współpracuje z Teatrem Witkacego w Zakopanym.

W KONTAKCIE prowadzi: Contemporary/ modern jazz "MF" TECHNIKA (średniozaaw.) - Start: 18.09 (*grupa zamknięta),

Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09, Taniec Współczesny - Start: 4.09

Monika Kiwak – magister filologii polskiej oraz wiedzy o teatrze (dramatologia) na Uniwersytecie Jagiellońskim; Absolwentka wydziału tańca w Performers House (Dania), dyplomowana instruktorka tańca współczesnego (Narodowe Centrum Kultury), uczestniczka certyfikowanego Kursu Body Mind Centering® (Słowacja, Polska 2011 – 2015); W 2013, 2015 i 2017 roku otrzymała stypendium do udziału w Alternatywnej Akademii Tańca realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Rezydentka projektu Dance Move Cities (Kraków, Ryga 2013 – 2014). W 2017 odbyła wizytę studyjną i szkolenie dla pedagogów w Rzymie, łączące ruch i znaki graficzne dzięki wsparciu Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Mistrz improwizacji Andrew Morrish wybrał ją wraz z pięcioma innymi tancerzami, na trening indywidualny i coaching grupowy.
Od 2008 do 2015 roku tańczyła w Eksperymentalnym Studio Tańca Iwony Olszowskiej w Krakowie, praktykując improwizację z podejściem BMC®.

„Taniec, ruch, jest dla mnie organiczną częścią życia codziennego. Dostrzegam wspaniałe partnerowania na lotniskach, kiedy ludzie witają się i żegnają; widzę choreografie w tramwajach, kiedy pasażerowie przesiadają się z jednego siedzenia na drugie. Fascynują mnie sportowcy i sposób w jaki pracują ich ciała. Przyglądam się dzieciom, które są świetnymi performerami i mają niezwykłą obecność sceniczną nawet w czasie powtarzania tych samych ćwiczeń. Improwizacja uczy mnie, że jest wiele rozwiązań ruchowych, że sytuacje kryzysowe podczas tańca mają ogromny potencjał. Każdy kryzys, w którym pozostaniemy uważni i szczerzy może przynieść nowe rozwiązania – tak jak w życiu. Jest jeszcze więcej powodów dla których taniec jest moją pasją, ale chcę by uczniowie i widzowie, z którymi dzielę się doświadczeniem znajdowali swoje własne cele.”

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09, Taniec Współczesny - Start: 4.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca - Taniec Kreatywny dla Chłopców* Start: 2.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09

Monika Maciejko – pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia tańca kreatywnego tylko dla chłopców

Magister inżynier; absolwentka Politechniki Krakowskiej; absolwentka Niepublicznej Szkoły Sztuki Tańca „Konserwatorium Tańca” w Krakowie. Taniec towarzyszy jej nieodłącznie od czwartego roku życia – naukę rozpoczęła w Szkole Baletowej w Krakowie. Od 2006 roku kontynuowała edukację w Konserwatorium Tańca, w którym poznała techniki tańca klasycznego, współczesnego, jazzowego; podstawy tańców ludowych i historycznych. W roku 2013 ukończyła „Konserwatorium Tańca” otrzymując dyplom zawodowego tancerza. Chcąc wzbogacić swoje doświadczenie, uczęszczała na liczne warsztaty, głównie z techniki tańca współczesnego, prowadzone przez tancerzy i choreografów z kraju i zagranicy. Brała udział w spektaklu tanecznym „Zapach liści” Studia Sztuki Tańca, noworocznym spektaklu baletowym „Śpiąca królewna” Krakowskiej Opery Kameralnej oraz konkursach Dance World Cup. Naukę dzieci rozpoczęła jako instruktor tańca na wakacyjnym – obozie i kontynuuje ją do chwili obecnej.

 

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca - Taniec Kreatywny dla Chłopców* Start: 2.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09,

Brazilian Style - Start: 1.09

Murilo – można powiedzieć – sambę wyssał z mlekiem matki. – Urodził się i wychował w Bahia (Brazylia), kolebce samby.
Dlatego też, jak nikt inny, potrafi wprowadzić w ten pełen pasji, energii, kolorów i radości świat brazylijskich rytmów.
Jego Brazilian Style jest fuzją rożnych brazylijskich oraz brazylijsko-afrykańskich tańców, wibrujących energią, pasją i zmysłowością.
Brazylijska radość i energia dla Was w Kontakcie! 🙂 Zapraszamy! 🙂
 
English version:
 
Murilo Marron was born and raised in Bahia, cradle of Samba.
He brings the Brazilian rhythm environment and its diversity of influences. Brazilian Style has the waddle of Brazil African Dance, Samba sensuality and more!
Come and learn how to dance samba with joy.. 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Brazilian Style - Start: 1.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca - Taniec Kreatywny dla Chłopców* Start: 2.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09

Aleksandra Zgłobica – pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: niebieskiej B, różowej, tańca kreatywnego tylko dla chłopców oraz akrobatyki i rozciągania.

Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie.

Po wielu latach trenowania gimnastyki artystycznej zdecydowała się przejść na baletową stronę mocy. Uczestniczyła w wielu warsztatach w kraju i za granicą. Interesuje się psychologią sportową i fizjoterapią. Obecnie zgłębia swoją wiedzę jako technik masażysta, prowadzi wyczynowe treningi dla młodego pokolenia gimnastyki artystycznej oraz lekcje baletu. Aktywnie współpracuje z grupami tworzącymi spektakle łączące taniec i ogień. Ciągle marznie dlatego nawet do kina nosi ze sobą koc.

 

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca - Taniec Kreatywny dla Chłopców* Start: 2.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* - Start: 2.09,

Contact Improvisation - start: 19.09

Paweł Konior(1982) – performer, tancerz, choreograf.
Po skończeniu studiów Wychowania Fizycznego oraz Salzburg Academy of Dance, Paweł zaczął pracować w obrębie tańca, teatru oraz sztuk performatywnych w Holandii Belgii.
Jego wszechstronne zainteresowania oraz sportowe i teatralne zaplecze, były wykorzystywane w różnych spektaklach tanecznych
i teatralnych. Paweł łącząc teatr jak i taniec potrafi pokazać ekspresję i emocje w ruchu, sprawiając że postać, którą się gra staje się realna,
a każdy najmniejszy ruch ma znaczenie. Iwona Olszowska, Tomasz Wygoda, Pedro Goucha, Einat Tuchman, More Shani, T.R.A.S.H company, Ugo Dehaes, to tylko niektóre osoby z którymi pracował Paweł.
Zanim zaczął tańczyć, trenował tennis, gimnastykę i bieganie, co w dużym stopniu wpłynęło na jego sposób ruszania się i myślenia o ruchu. Jego zajęcia oparte są na kilku zasadach: organiczny sposób ruszania się, przepływ, wyczucie, subtelność, zaskakiwanie siebie, partnerów jak i widza, oraz łamanie wszystkich zasad. Improwizacja przenika się z techniką, świadomością ciała i zabawą. Dużą inspiracją są dla niego tai-chi, sztuki walki oraz kontakt improwizacja, której uczył się od różnych osób, miedzy innymi: Iwona Olszowska, Ray Chung, Andrew Harwood, Nancy Stark Smith, Tal Avni, Joerg Hassman, Daniel Werner.

W KONTAKCIE prowadzi: Contact Improvisation - start: 19.09,

Paweł Wójtowicz – certyfikowany nauczyciel Metody Feldenkraisa, jeden z kilku w Polsce. Zajmuje się nią od 6 lat. Ukończył nauczycielski 4-letni trening w Anglii. Jest członkiem Brytyjskiego Stowarzyszenia Metody Feldenkraisa. Prowadzi regularne zajęcia w Krakowie i warsztaty w całej Polsce. Pracuje z dorosłymi i dziećmi zarówno zdrowymi jak i niepełnosprawnymi, w szczególności z ograniczeniami ruchu o podłożu neurologicznym w Polsce i na Ukrainie. Pracuje w języku polskim i angielskim. Ukończył z wyróżnieniem socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie u prof. Piotra Sztompki. Był managerem w Capgemini i PwC oraz wolontariuszem w projektach rozwojowych w Afryce. Interesuje się myślą filozoficzną m.in. taoizmem i Maurice Merleau-Ponty. Prowadzi blog poświęcony Metodzie Feldenkraisa https://www.facebook.com/Met.Feldenkraisa/ oraz stronę http://pawelwojtowicz.pl/ .

W KONTAKCIE prowadzi: ,

Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko - Start: 4.09

Rafał Kałuzieński.
Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko - Start: 4.09,

FORRÓ lady styling - Nowość! Start: 17.09, FORRO od podstaw - wakacyjna nowość!

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo okryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.

W KONTAKCIE prowadzi: FORRÓ lady styling - Nowość! Start: 17.09, FORRO od podstaw - wakacyjna nowość!,

TANIEC BRZUCHA - Nowość! Start: 7.09

SARA DAMM…

… Poszukiwania świadomości ciała i ruch towarzyszą mi od zawsze. Można podzielić je na dwa etapy. Pierwszy związany z modą, obecną w moim życiu od najmłodszych lat – to organizowanie pokazów, opracowywanie do nich choreografii i przygotowaniem  modelek do ruchu scenicznego, projektowanie ubrań, stylizacje i produkcje sesji zdjęciowych . Drugi, zainicjowany 10 lat temu – czyli początek mojej przygody z tańcem orientalnym. Przebywając na Ibizie, uległam jego czarowi, a kilka tygodni później szkoliłam się już pod okiem  mojej pierwszej nauczycielki Rozalii-wielokrotnej Mistrzyni Polski i zwyciężczyni prestiżowych, międzynarodowych konkursów. W swój rozwój wkładałam i wkładam dużo pracy samodzielnej…. ale uczyłam się również od wybitnych tancerzy i pedagogów, takich jak: Ansuya, Mardi Love, Isidora Bushkovsky, Autumn Ward, Morgana, Samantha Emanuel, Manca Pavli, Ashley Lopez, Anasma, Lubna Emam, Camelia, Tito, Mohamed Kazafy, Mahmud Khaled, z którymi los pozwala mi się spotykać. By lepiej poznać i rozwijać swoje ciało i umysł, opanowywać stres i otworzyć się na oddech  zaczęłam ćwiczyć jogę. Równocześnie brałam lekcje baletu, jazz’u , tańca współczesnego i anatomii.    Fascynacje tańcem, praktyką jogi i pogłębianiem świadomości ciała zmieniły tryb mojego funkcjonowania i stały się moim sposobem na życie. Doświadczenie jakie zdobywałam oraz umiejętność dzielenia się nim, zaprowadziły mnie na scenę i na sale treningowe. I tak na jednej z takich sal napotkałam hamak i aerial jogę…. weszłam w kolejny etap pracy z ciałem , który łączy siłę i uważność jogi, płynność i finezję tańca oraz zaskakujące i rozwijające ciało, konfrontacje z grawitacją.

Z powodzeniem ukończyłam  Państwowy Kurs Kwalifikacyjny Instruktora Sportu, o specjalizacji taniec orientalny oraz Kurs Intruktora Aerial Jogi u Moniki Łazuk (OMG Yoga- Kolonia, De).

Od kilku lat, chętnie i z pasją, prowadzę zajęcia i warsztaty , dla mniej i bardziej zaawansowanych, z tańca orientalnego, tribal fusion bellydance, stretchingu, korektywy a ostatnio także z aerial jogi. Występuję scenicznie i sędziuję konkursy taneczne. Nieustająco pracuję nad techniką i świadomością ciała, nad interpretacjami choreograficznymi, ale też nad skutecznymi sposobami ich przekazywania.

… SARA DAMM
z upodobania i zawodu – projektantka mody, z ciągot nieposkromionych – tancerka orientalna i joginka hamacza

W KONTAKCIE prowadzi: TANIEC BRZUCHA - Nowość! Start: 7.09,

Freestyler Kids, , Masaż Naturalny Relaks*

Prowadzi zajęcia Freestyler, jestem pasjonatką rożnych rodzajów tańca i lubię pracę nad nieograniczonym rozwojem i udoskonaleniem się w tym.

Dyplomowana masażystka, posiada doskonałe umiejętności w zakresie różnych technik masażu nabyte w Krakowskiej Szkole Masażu Bio-Relax w 2011 r.
Nabytą wiedzę wykorzystuje w swojej pracy jako masażystka w Szkole Tańca KONTAKT, gdzie proponujemy szeroką ofertę masażu dla osób pragnących zrelaksować się, odpocząć i zregenerować siły po ciężkim dniu pracy, a także dla osób, które prowadzą bardzo aktywny tryb życia, m.in.: sportowców, wspinaczy, tancerzy.

Zapisy:
+48 796 465 583
bunyaktatyana@gmail.com

W KONTAKCIE prowadzi: Freestyler Kids, , Masaż Naturalny Relaks*,

AcroYoga z Tomkiem - Start: 6.09

„Z ruchem związany od dzieciństwa. Siedmioletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym , lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Nauczyciel AcroYogi od 2 lat. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi grup początkującej i średniozaawansowanej. Organizator jamów, warsztatów i projektów artystycznych.”

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga z Tomkiem - Start: 6.09,

Chór - Start: 4.09, Solfeż - Start: 6.09

Urodzony w Damaszku, Syria, 1978 r. Ukończył High Institute of Music (Wydział Teorii i Kompozycji) w Damaszku w roku 2010. Pracował tam jako profesor do 2013 roku. Od 2005 do 2013 roku był członkiem chóru High Instytut of Music oraz wielkiego Chóru Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej. Uczestniczył w wielu warsztatach, stażach i koncertach w Polsce (Warszawa-Kraków), Austrii (Wiedeń), Francji (Marsylia-Nicea) z Mediterranean Youth Orchestra, Włoszech, Czeskiej Republice, Jordanii, Algierii, Dubaju, Libanie i USA. Aktualnie kończy studia kompozytorskie na Akademii Muzycznej w Krakowie.

W KONTAKCIE prowadzi: Chór - Start: 4.09, Solfeż - Start: 6.09,

Acro Yoga z Acro Tribal (wakacyjna nowość)

Dziewczyny o sobie:
 
Kilka lat temu, dzięki warsztatom z Michałem Maciaszkiem, odkryłam świat acroyogi. Natychmiastowa fascynacja tę dyscypliną pozwoliła poznać mi w bardzo krótkim czasie kolejnych nadzwyczajnych i inspirujących nauczycieli, jakimi są Midyan i Elad Sadeh, Juri Kussmaul czy Jeppe Skovgaard. Świadomość ile dobra możemy dostać od drugiego człowieka oraz ile możemy komuś podarować podczas treningu acroyogi obudziła we mnie motywację do zaangażowania się w budowanie środowiska acroyogi w Krakowie. Od tego momentu, acro oraz masaż tajski zajmują co raz więcej miejsca w moim życiu, z czego jestem bardzo szczęśliwa.
 
Oderwanie stóp od ziemi oraz powierzenie się w ręce drugiej osoby wymaga odwagi i zaufania. Balansowanie czyimś ciałem rozwija poczucie wewnętrznej harmonii i odpowiedzialności oraz daje niesamowitą satysfakcję! Szukaniu równowagi w parach, ćwiczeniu koordynacji i elastyczności niezbędnie towarzyszą: rozwijanie zdolności komunikacji interpersonalnej, uważność i cierpliwość. Najbardziej osobliwymi wartościami w acroyodze są dla mnie głębokie poczucie obecności „tu i teraz” oraz dziecięca, pierwotna radość, która jest zdrowiem w czystej postaci:)
 
Zapraszam na wspólne zajęcia!
Weronika Tyrpa z AcroTribe
 
 
Od dziecka spędzam dużo czasu rozwijając się sportowo. Na acroyogę trafiłam przypadkowo, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie pozwoliło mi na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acroyoga to sport łączący ze sobą wspaniałych ludzi. Pozwala w świadomy sposób rozwijać ciało i uczy zaufania. Trening acroyogi to niepowtarzalny sposób na spędzanie czasu z moim partnerem. Jako AcroTribe szerzę tę wyjątkową dyscyplinę i pomagam w jej ciągłym rozwijaniu się.
Do zobaczenia na zajęciach 🙂
 
Basia Psiuk z AcroTribe
 
 
Swoją przygodę ze świadomą swobodą ruchu, uważnością i kontaktem zaczęłam od jogi metodą Iyengara w 2014 roku. Wsłuchując się we własne wnętrze podążałam drogą, która otwarła dla mnie nowe możliwości rozwoju takie jak taniec, śpiew, masaż oraz akrojogę, która szybko stała się moją ualubioną formą ekspresji. Początkowa entuzjastyczna pasja nabrała rozpędu wraz z napotykaniem inspiracji w postaci nauczycieli, warsztatów, a przede wszystkim żywego kontaktu z drugim człowiekiem. Zaskakująca i fascynująca jest dla mnie materia akrojogi, która oprócz oczywistych walorów zdrowotnych i estetycznych odkrywa mnogość odcieni takich relacji, stwarzając pole do eksploracji niekończącego się ludzkiego potencjału.
 
Renia Pałka z AcroTribe
 
 
Strona www:
https://www.facebook.com/AcroTribe/
* nasza strona internetowa już w drodze ale jeszcze nie gotowa 🙂
Basia
Weronika
Renia

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga z Acro Tribal (wakacyjna nowość),

Laboratorium Piosenki Aktorskiej - Start: 12.10

Władysław Skwirut – długoletni pedagog Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie (przedmiot: Piosenka).

Współpracował tam m.in. z prof. Martą Stebnicką i Dorotą Zięciowską.

 

* kontakt do Prowadzącego: 668819146

W KONTAKCIE prowadzi: Laboratorium Piosenki Aktorskiej - Start: 12.10,

Spotkania z Improwizacją Teatralą - grupa zamknięta!

Zosia Zoń: Aktorka, reżyserka, pedagog. W latach 2006-2010 studiowała na wydziale aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W 2011r. uzyskała tytuł magistra sztuki. Prace dyplomową napisała pod kierunkiem dr.hab. Elżbiety Tyszeckiej. Wystąpiła w spektaklu „Zmierzch” w reżyserii Mariusza Grzegorzka. Podczas studiów w szkole filmowej miała okazję zetknąć się i współpracować z wieloma ciekawymi twórcami teatralnymi i filmowymi m.in. Januszem Gajosem, który był opiekunem roku na studiach aktorskich, Janem Jakubem Kolskim, u którego zadebiutowała na II roku, w filmie pt:: „Afonia i pszczoły”. Brała udział w licznych etiudach filmowych („Sytuacje rodzinne” – reż. Anna Karasińska, „Zeszłego lata” – reż. Piotr Kolski, „Vena Cava” film dyplomowy w reż. Mariko Saga, „Pod światło” film dyplomowy w reż. Paul Hendley’a, „Oświadczyny”-reż. Paweł Siedlik, „Zbrodnia i kara” – reż. Paweł Siedlik. Zagrała także role w filmach fabularnych: „Afonia i pszczoły” Jana Jakuba Kolskiego, „Drzazgi” Macieja Pieprzycy, „Zbliżenia” Magdaleny Piekorz, a także ostatnio w nowym filmie Michała Węgrzyna
pt: „Historia kobiety”, który został uhonorowany nagrodą International Gold Awards 2015 za najlepszy film fabularny na IFCOM w Jakarcie, stolicy Indonezji. Współpracowała z Teatrem Polskim w Bydgoszczy, gdzie zagrała w spekatklu „Dziady. Performance” w reż. Pawła Wodzińskiego, a także z Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, w którym zagrała w spektaklu „Napis” w reż, Norberta Rakowskiego. Przez dwa lata była związana z Teatrem im. Ludwika Solskiego w Tarnowie, w którym zagrała w następujących przedstawieniach: „Trzy siostry” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Bohaterowie” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Piękna Lucynda” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Babcia mówi pa pa” – reż. Agata Biziuk, „Piosenki o wierze i poświęceniu” – reż Piotr Waligórski, „Jednoręki ze Spokane” – reż. Zbigniew Brzoza, „Konstelacje”- reż. Natalia Sołtysik. Podczas XVI Ogólnopolskiego Festiwalu Komedii Talia 2012 otrzymała nagrodę indywidualną za rolę Marilyn w sztuce „Jednoręki ze Spokane” w reż. Zbigniewa Brzozy. Otrzymała też nagrodę kulturalną TEMI im. Bogdana Wojtowicza za debiut reżyserski spektaklu „Tlen” Iwana Wyrypajewa w 2013r. Uczestniczka warsztatów teatralnych m.in. z grupą teatralną Gardzienice, warsztatów pod kierunkiem Erwina Mayr’a w Gdyni, Andrzeja Kuźmmickiego, który w swojej pracy teatrlanej inspiruje się psychoanalizą Carla Gustawa Junga.
W Szkole Aktorskiej SPOT prowadzi zajęcia z monologu.

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Improwizacją Teatralą - grupa zamknięta!,