Joga Dla Wygody - Pranajama i koncentracja / start: 13.09, Joga dla wygody: Vinyasa /start: 13.09

Informacja o prowadzącej:

Agata Mrowińska – nauczycielka jogi, studentka filologii francuskiej.
Interesuje się jogą od 2008 roku. Po trzech latach poszukiwań poznała swojego przyszłego nauczyciela – Macieja Wieloboba, co stało się punktem zwrotnym na jej jogicznej ścieżce. Od tego momentu praktykuje u niego jogę i medytację jako spójne systemy narzędzi uwalniających od cierpienia. Od września 2012 r. prowadzi zajęcia dla osób początkujących w Pracowni Jogi Macieja Wieloboba w Krakowie, gdzie w 2015 r. ukończyła kurs nauczycielski. W tym czasie zdobyła także doświadczenie w pracy z grupą zaawansowaną oraz terapią jogą w ramach zajęć indywidualnych.

Poza tym interesuje się literaturą piękną, przekładoznawstwem oraz jazzem. W wolnych chwilach pisze i tłumaczy. Pełniła funkcję redaktorki naczelnej portalu JogaSutry.pl, obecnie jej artykuły ukazują się na portalu joga-abc.pl.

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Dla Wygody - Pranajama i koncentracja / start: 13.09, Joga dla wygody: Vinyasa /start: 13.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09

Agnieszka Tatara – kierownik i pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: zielonej, niebieskiej A i B, czerwonej.

Absolwentka teatrologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Krakowie i Szkoły Baletowej w Krakowie. Uczestniczka licznych warsztatów tanecznych w kraju i za granicą, a także warsztatów dla młodych menedżerów tańca zorganizowanych w 2014 r. przez Instytut Muzyki i Tańca w Warszawie. Od wielu lat spełniona w pracy z dziećmi, którym przekazuje pasję, zdobyte umiejętności i wiedzę. Pełna energii i zaangażowania w każdą lekcję, otwarta na taneczne inicjatywy swoich uczennic oraz pilnująca dyscypliny. Pracowała między innymi w JDC International School of Performing Arts, Studiu Teatru, Muzyki i Tańca i Waldorfskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Krakowie oraz Cricotece – Ośrodku Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora. W 2013 r. rozpoczęła współpracę z Edwardem Reyem i Studiem Kontakt. Przestrzeń Ruchu i Tańca, a od 2014 kieruje Dziecięcym Warsztatem Tańca, który jest jej autorskim pomysłem i propozycją dla wszystkich, którzy szukają niepowtarzalnych zajęć ruchowych stworzonych dla dzieci i przez dzieci. Pracuje także w Krakowskim Centrum Choreograficznym – Nowohuckim Centrum Kultury.

 

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09,

Joga Twarzy - co 2 tygodnie / start: od października

Agnieszka Wyszyńska – Paluch – licencjonowana naturoterapeutka, certyfikowana instruktorka oraz trenerka szkoły Danielle Collins Face Yoga Method. Jako jedyna w Polsce prowadzi kursy na Instruktorów jogi twarzy. Założycielka bloga healthy aging, specjalistka w zakresie pielęgnacji cery opartej o właściwą dietę, ćwiczenia jogi twarzy oraz naturalną pielęgnację, które na zasadzie synergii wpływają na opóźnianie procesów starzenia się organizmu jak i skóry. Specjalizuje się również w prowadzeniu terapii cer trądzikowych i problematycznych. Właścicielka Gabinetu Naturalnej Regeneracji Skóry BioMedskin w Krakowie.


Agnieszka Wyszyńska – Paluch

Certyfikowana Trenerka szkoły Danielle Collins Face Yoga Method

 
 
nr tel: 502 604 568 

W KONTAKCIE prowadzi: Joga Twarzy - co 2 tygodnie / start: od października,

Afro Dance / start: 10.10, Afro-House / start: 9.10

Alain Ndasi (Kamerun):
Taniec ma we krwi! Jako dziecko tańczyć uczył się od ojca i dziadka. Już w przedszkolu miał swoje pierwsze występy. Obecnie występuje z wieloma grupami Afro Dance m.in.w: grupie La Taniere du Lion.
Style tańca afrykańskiego, jakie tańczy i naucza Alain, to: afro, couper dealer, ndombolo, kizomba, Koduro, bikutsi, forro, azonto.
Gerard Guyzo
afro

W KONTAKCIE prowadzi: Afro Dance / start: 10.10, Afro-House / start: 9.10,

Harmonia Głosu i Ciała / start: od października

ALEKSANDRA ZAWŁOCKA – wokalistka, aktorka, coach, pedagog. Uczestniczka Międzynarodowej Letniej Szkoły Muzyki Tradycyjnej. Aktorka Teatru „Gardzienice”. Prowadzi warsztaty teatralne, głosowe oraz zajęcia umuzykalniające i jogę dla dzieci.
Do pracy z głosem podchodzi holistyczne, bazując na pracy z ciałem, emocjami,
czerpiąc m.in. z „Jogi Głosu”, teatru fizycznego, metody K. Linklater, śpiewu tradycyjnego.

W KONTAKCIE prowadzi: Harmonia Głosu i Ciała / start: od października,

Hatha Yoga / start: 16.09, Vinyasa- joga dynamiczna / start: 14.09

Alicja:
Praktykę jogi rozpoczęła w 2010 roku w nurcie Ashtanga Vinyasa Yoga. Swoją wiedzę jogiczną pogłębia uczestnicząc w licznych warsztatach prowadzonych przez polskich i zagranicznych nauczycieli m.in. w Mołdawii, Niemczech oraz Indiach.
Certyfikat nauczycielski 200 RYS otrzymała w kolebce jogi – Rishikeshu (Indie). Od 2016 roku członek Yoga Alliance International.

W KONTAKCIE prowadzi: Hatha Yoga / start: 16.09, Vinyasa- joga dynamiczna / start: 14.09,

Kizomba grupa "od podstaw" intensywny kurs trzymiesięczny / start: 12.10, Kizomba: gr. średniozaaw. (zajęcia open) / start: 28.09

Ania i Paweł uwielbiają tańczyć i dzielić się swoją pasją. Zanim zjednoczyli siły, żeby przekazywać innymi swoją miłość do Kizomby, prowadzili zajęcia z Salsy LA, Mambo i Cha-Cha-Cha. Przez wiele lat brali udział w licznych kursach, warsztatach oraz krajowych i międzynarodowych kongresach doskonaląc technikę, szukając inspiracji i własnego sposobu ekspresji. W samym centrum Krakowa prowadzą regularne zajęcia z Kizomby i Urban Kizz w magicznej Przestrzeni Ruchu i Tańca – KONTAKT.

Taniec Ani charakteryzuje się delikatnością, płynnością ruchu oraz niezwykłą subtelnością i kobiecością. Podczas zajęć Ania zwraca szczególna uwagę na muzykalność, technikę podążania za partnerem, pracę nóg i stóp, miękkość i lekkość w tańcu. Ania jest uśmiechem i sercem każdych zajęć.

Paweł czerpie inspiracje z różnych stylów tanecznych mając równocześnie wielki szacunek dla tradycji i korzeni Kizomby. Próbuje przekazać swoją wiedzę, ale podkreśla, że każdy powinien szukać własnej drogi. Podczas zajęć kładzie nacisk na technikę, dyscyplinę i dokładność prowadzenia oraz komfort partnerki w tańcu. Czasem jest ponury, czasem dyscyplinuje i trochę pokrzykuje, ale w głębi duszy jest łagodny jak baranek (;

Ania i Paweł pokochali kizombę za jej wyjątkowość i charakter. Starają się ją coraz lepiej zrozumieć i poczuć. W każde zajęcia wkładają całe serce, tworząc wybuchową mieszankę entuzjazmu, ciężkiej pracy i szczerej radości – warto tego spróbować!

W KONTAKCIE prowadzi: Kizomba grupa "od podstaw" intensywny kurs trzymiesięczny / start: 12.10, Kizomba: gr. średniozaaw. (zajęcia open) / start: 28.09,

Contact Improvisation / start: 25.09, Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacja i improwizacja taneczna w parze / start: 28.09, Masaże*, Tango (od podstaw) / start: 25.09, Tango (open) / start: 26.09

Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.

W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.

Zapisy:
+48 788 496 365
edzio@kontaktprzestrzen.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Contact Improvisation / start: 25.09, Indywidualne praktyki taneczne*, Kontakt Improwizacja i improwizacja taneczna w parze / start: 28.09, Masaże*, Tango (od podstaw) / start: 25.09, Tango (open) / start: 26.09,

Tango (od podstaw) / start: 25.09, Tango (open) / start: 26.09

Taniec towarzyszy jej od zawsze. Już jako mała dziewczynka zaczęła tańczyć w Szkole baletowej w Krakowie gdzie uczyła się podstaw takich jak wdzięk i koordynacja ruchu.

Jako nastolatka występowała razem ze Studio Teatru Muzyki i Tańca w spektaklach muzycznych o charakterze musicalowym. Próby podejścia do kursów tańca towarzyskiego rozczarowały ją.  “Może za każdym razem trafiałam źle, ale miałam wrażenie że tańczę na przeciwko partnera, w tym samym rytmie, te same kroki ale nie tańczymy RAZEM. Dlatego pokochałam tango, które wprowadziło mnie do nowego świata tanecznych relacji. Tango w Kontakcie jest czymś wyjątkowym bo łączy w sobie elementy Tanga Argentyńskiego oraz kontaktu improwizacji. To czerpanie radości z istoty wspólnego przeżywania muzyki.” Miłośniczka podróży (szczególnie rowerowych).

Absolwentka Architektury na Politechnice Krakowskiej. Razem z mamą prowadzi pracownię projektowania wnętrz  mikolajskastudio.pl

W KONTAKCIE prowadzi: Tango (od podstaw) / start: 25.09, Tango (open) / start: 26.09,

Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC / start: 12.09

Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.

W KONTAKCIE prowadzi: Świadomość ciała w oparciu o metodę BMC / start: 12.09,

Trening Naturalny / Kalistenika

Instruktor: Jan Dudek
 
Świeżo upieczony aktor i kuglarz, od 3 lat zapałał płomienną miłością do tańca. Historia Janka, to jak historia z gatunku „Od Zera Do Farmera”. Swoją sportową „karierę” rozpoczął 20 lat temu treningami sztuk walki, przeszedł przez jogę, parkour, gimnastykę, akrobatykę a lista jego osiągnięć i „zajawek” ruchowych wciąż imponująco rośnie. Aktualnie Janek ćwiczy miks technik kontakt improwizacji, contemporary, breakdance, capoeiry na potrzeby występów Fireshow.
W Krakowie aktywny w środowiskach sportowych i teatralnych. Rozwija się pod patronatem formacji AcroProFit oraz Manufaktury Artystycznej Pi-Art. Dodatkowo współtworzy Stowarzyszenie Krakowski Parkour i wspiera różnorodne środowiska sportów i sztuki ulicznej.
Wolny strzelec i dziki duch dla którego podróż i przygoda są równie ważne jak cel, do którego prowadzą. Działa wszędzie gdzie złapie oddech: na ulicy i na sali gimnastycznej, na imprezie tanecznej i w siłowni, we własnym salonie i w dziczy gór. Trenuje w burzy, pływa po nocy, wałęsa się po ruinach i kąpie w przeręblach.
 
„Be strong to be useful.”
– Georges Hérbert, Methode Naturalle/

W KONTAKCIE prowadzi: Trening Naturalny / Kalistenika,

Forró / start: 14.09, Guitar Classes / zajęcia wracają po wakacjach, Zouk / start: 12.09

Junior Arto:
Zdobywał i szlifował taneczne doświadczenie na ulicach i karnawałach Brazylii, warsztatach regionalnych tańców i na różnorakich warsztatach tanecznych dookoła świata. Przysposobił sobie wszystkie ludowe brazylijskie tańce takie jak forró, samba, zouk, coco and ciranda. Przez 2 lata była nauczyciele w brazylijskich szkołach tańca i na warsztatach, a od paru lat dzieli się swoim tanecznym doświadczeniem, brazylijską wrażliwością, muzykalnością i poczuciem rytmu z uczniami w naszej szkole. 🙂
Zouk i Forro to jego specjalność. 🙂
Zapraszamy! 🙂

Junior Arto is a Brazilian dancer, musician and a dance teacher.

He gained and honed his experience dancing in the streets and carnivals of Brazil, as well as in regional and international dance workshops around the world, where he has been learning from Brazilian dance masters.

Junior is experienced in all Brazilian folk dances, such as Forró, Samba, Zouk, Coco and Ciranda. He has been a teacher at many Brazilian dance schools, workshops and other social events for more than 5 years. Currently he is sharing his dance experience, Brazilian sensitivity, musicality and sense of rhythm with students at Przestrzeń Ruchu i Tańca Kontakt (or ‘with our students.’)

W KONTAKCIE prowadzi: Forró / start: 14.09, Guitar Classes / zajęcia wracają po wakacjach, Zouk / start: 12.09,

Salsa New York (średniozaaw.) / start: od października

Magdalena Peciak
Tańcem zajmuje sie od 6. roku życia. Najpierw w swoim rodzinnym mieście – Kielcach występowała w dziecięcym zespole akrobatyczno-rewiowym, potem poznawała tajniki klasyki, tańca disco solo oraz tańca towarzyskiego uczęszczając do szkół tańca towarzyskiego w Kielcach i Warszawie (11 lat). Brała udział w wielu turniejach tanecznych zdobywając liczne wyróżnienia i dyplomy. Równocześnie ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I i II st. im. L. Różyckiego w Kielcach (w klasie rytmiki i fortepianu). Wszystkie te zajęcia zawsze sprawiały jej niebywałą frajdę i dawały zadowolenie, jednak całkowite dopełnienie swoich zainteresowań tanecznych, charakteru i temperamentu odnalazła dopiero w salsie, z którą spotkała się w 2006 roku w Krakowie. Salsa zmieniła jej życie w nieustający taniec. Od tego czasu bez przerwy tańczy, szkoląc siebie i ucząc innych. Dziś ma duże doświadczenie instruktorskie (krakowskie szkoły salsy, międzynarodowe kongresy, m.in. Crystal Salsa Festival, Warsaw Salsa Festival)  co przekłada się na rzetelność w prowadzeniu zajęć. Jest przy tym oryginalna, kobieca, dynamiczna i zmysłowa. Lubi tańczyć wszystkie style salsy, bachatę i kizombę, alę jej największą fascynacją jest salsa New York.

Michał Peciak
Ulubiony instruktor wielu kursantek – nie tylko świetnie prowadzi, ale ma w sobie to „coś”, dzięki czemu im chce się tańczyć. Zafascynowany od dłuższego czasu rytmami i klimatem salsy, nieustannie poszerza swoje taneczne horyzonty. Pierwsze taneczne kroki stawiał w liceum w tańcu towarzyskim. Z salsą zetknął się na Bermudach oraz w Kanadzie. Zaczynał od salsy kubańskiej, ale to stylom liniowym pozostaje wierny do dzisiaj. Uczy od kilku lat, z powodzeniem zarażając innych swoja pasja, rudością i energią.

Tomek Bonczarowski
Rodowity Krakus. W 2004 roku podczas wakacji w Portugalii jeszcze nie wiedział, że taniec, który zobaczył na tamtejszych parkietach będzie niedługo jego ogromną pasją. Tańczył kilka lat taniec towarzyski, ale to salsa sprawiła, że zatracił się w niej bez pamięci. Zajęcia prowadzi nieprzerwanie od 2004 roku (krakowskie szkoły salsy). Preferuje style liniowe, a Salsa New York jest tym tańcem, który jest mu najbliższy. Na zajęciach skupia się przede wszystkim na subtelnym, a jednocześnie zdecydowanym prowadzeniu partnerek dostarczając im tym samym mnóstwo radości oraz treningu wyczucia partnera. Taniec dla Tomka to ciągłe zaskakiwanie partnerki oraz czerpanie przyjemności i energii ze wspólnego tańca.

W KONTAKCIE prowadzi: Salsa New York (średniozaaw.) / start: od października,

Modern Jazz / start: od października

Kasia Nieużyła tańczy od 10 roku życia, ukończyła instruktorskie studium tańca jazzowego pod patronatem Kieleckiego Teatru Tańca. Jako instruktor pracuje od 2008 roku ucząc młodzież, dorosłych, układając choreografie do spektakli. Od lat szkoli się na warsztatach w kraju (Kielecki Teatr Tańca, Krakowski Teatr Tańca) oraz za granicą (Tanzfabrik, Marameo Berlin). Współpracuje z Teatrem Sztuk, Teatrem A, orkiestrą Archetti. W tańcu kocha wolność, radość i możliwość osobistej interpretacji muzyki. Zajęcia są prowadzone tak by technika i solidne podstawy przeplatały się z twórczą wolnością i otwartością na nowe horyzonty…

W KONTAKCIE prowadzi: Modern Jazz / start: od października,

ACRO YOGA - 4 miesięczny kurs: Poziom Podstawowy / start: 27.09, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki / start: 13.09

Krzysztof Satora – trener personalny, choreograf, tancerz, jeden z pierwszych tancerzy streetowych Krakowa, swoją przygodę z tańcem zaczynał w 1994 roku, przez lata zdobywał doświadczenie w wielu formach w kraju i za granicą, od 2006 roku związany z branżą fitness, specjalizuje się w kontroli ciała. Trener psychomotoryki,akrobatyki tanecznej i partnerskiej, stretchingu oraz kulturystyki, posługuje się 12 formami tanecznymi takimi jak break dance, poping, locking, waveing, dancehall, hip hop, pole dance, akrobatyka taneczna. Od 2008 r opracowuje nowe systemy treningowe powiązane z psychomotoryką i tańcem. Od 2009 związany jest również z teatrami jako choreograf ruchu scenicznego i trener personalny w przygotowaniach do spektakli. Współpracuje z takimi teatrami jak teatr Ludowy i Bagatela w Krakowie,
Jest osobą dla której ruch jest bardzo ważny i dąży do rozwoju personalnego siebie i osób z nim związanych. Od 2014 związany jest również z Acro Yogą, a od 2015 prowadzi zajęcia, Od 2016 prowadzi zajęcia też z Acro Duo.

Trener personalny, choreograf, tancerz Krzysztof Satora

W KONTAKCIE prowadzi: ACRO YOGA - 4 miesięczny kurs: Poziom Podstawowy / start: 27.09, Aktywny stretching z elementami psychomotoryki / start: 13.09,

Konsultacje z Fizjomą*, Zajęcia dla kobiet w ciąży* / start: 10.09

Jestem założycielką Fizjomy, magistrem Fizjoterapii, nauczycielem jogi, masażystą, dyplomowanym instruktorem programu Atrakcyjna Mama™.

Od wielu lat pracuję z kobietami w ciąży (pomagając im w przygotowaniu się do porodu) oraz w połogu (przyspieszając proces powrotu do formy). Prowadzę zarówno indywidualne terapie jak i zajęcia grupowe.

W swojej pracy korzystam w równej mierze z technik fizjoterapeutycznych, narzędzi, jakie daje szeroko pojęta joga oraz technik relaksacyjnych. Doświadczenie zdobywałam podczas studiów (Fizjoterapia AWF Kraków), biorąc udział w licznych specjalistycznych szkoleniach oraz pracując w dwóch krakowskich szkołach rodzenia (prowadząc zajęcia przygotowujące do porodu: jogę, gimnastykę, gimnastykę dla par; oraz zajęcia po porodzie: gimnastykę i jogę).

W KONTAKCIE prowadzi: Konsultacje z Fizjomą*, Zajęcia dla kobiet w ciąży* / start: 10.09,

Od dziesięciu lat z niezmienną pasją zbiera doświadczenia związane z Contact Improvisation (CI), biorąc udział i współorganizując warsztaty, jamy, projekty związane z CI. Ukończyła dwuletni projekt Akademy of New Dance and Improvisation. W 2013 była uczestniczką i współorganizatorką ECITE – Międzynarodowej Wymiany Nauczycieli Kontakt Improwizacji W Polsce. Od sześciu lat prowadzimy zajęcia regularne, warsztaty i cykle weekendowe oraz obozy taneczne, przekazując nasiona Kontaktowe otrzymane m.in. od Milana Kozanka, Zuny Vesan Kozankowej, Nancy Stark Smith, Yaniva Minzera, Iwony Olszowskiej, Marii Grudskaya, Joerga Hassmanna, Daniela Wernera, Tala Avni, i innych. Współtworzy Fundację Sensus –Ośrodek Twórczego Rozwoju, powstałą z potrzeby zarażania miłością do tańca.

W KONTAKCIE prowadzi: ,

Latino Lady Styling / start: 11.09

Mili Morena – Kobieta żywioł. Urodziła się i wychowała w Havanie (Kuba), całe Jej dzieciństwo przesiąknięte było gorącymi latynoskimi rytmami… Z wykształcenia tancerka z zamiłowania wokalistka.
W 2002 roku założyła własną grupę: Mili Morena y Su Clave, która brała udział w wielu festiwalach salsowych.
Cała Mili jest rytmem, energią i muzyką! Kompilacją słońca, plaży i karaibskiej żeńskiej energii.
Zarówno w tańcu, jak i muzyce Mili łączy ze sobą różne style: salsa, bolero, cha cha cha, cumbia i bardziej nowoczesne rytmy, jak reggaeton.
Grała z wieloma polskimi muzykami: Basia Trzetrzelewska, Maryla Rodowicz, Michał Milowicz, Kasa, Rudi Shubert, Ewa Bem, a także Kora.
Profesjonalna tancerka, kobieca kobieta, żywiołowa artystka. Nic dodać nic ująć… 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Latino Lady Styling / start: 11.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09, Oh My body! - Improwizacja, praktyki choreograficzne, taniec współczesny / start: 1.10

Monika Kiwak – magister filologii polskiej oraz wiedzy o teatrze (dramatologia) na Uniwersytecie Jagiellońskim; Absolwentka wydziału tańca w Performers House (Dania), dyplomowana instruktorka tańca współczesnego (Narodowe Centrum Kultury), uczestniczka certyfikowanego Kursu Body Mind Centering® (Słowacja, Polska 2011 – 2015); W 2013, 2015 i 2017 roku otrzymała stypendium do udziału w Alternatywnej Akademii Tańca realizowanej przez Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Rezydentka projektu Dance Move Cities (Kraków, Ryga 2013 – 2014). W 2017 odbyła wizytę studyjną i szkolenie dla pedagogów w Rzymie, łączące ruch i znaki graficzne dzięki wsparciu Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Mistrz improwizacji Andrew Morrish wybrał ją wraz z pięcioma innymi tancerzami, na trening indywidualny i coaching grupowy.
Od 2008 do 2015 roku tańczyła w Eksperymentalnym Studio Tańca Iwony Olszowskiej w Krakowie, praktykując improwizację z podejściem BMC®.

„Taniec, ruch, jest dla mnie organiczną częścią życia codziennego. Dostrzegam wspaniałe partnerowania na lotniskach, kiedy ludzie witają się i żegnają; widzę choreografie w tramwajach, kiedy pasażerowie przesiadają się z jednego siedzenia na drugie. Fascynują mnie sportowcy i sposób w jaki pracują ich ciała. Przyglądam się dzieciom, które są świetnymi performerami i mają niezwykłą obecność sceniczną nawet w czasie powtarzania tych samych ćwiczeń. Improwizacja uczy mnie, że jest wiele rozwiązań ruchowych, że sytuacje kryzysowe podczas tańca mają ogromny potencjał. Każdy kryzys, w którym pozostaniemy uważni i szczerzy może przynieść nowe rozwiązania – tak jak w życiu. Jest jeszcze więcej powodów dla których taniec jest moją pasją, ale chcę by uczniowie i widzowie, z którymi dzielę się doświadczeniem znajdowali swoje własne cele.”

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09, Oh My body! - Improwizacja, praktyki choreograficzne, taniec współczesny / start: 1.10,

Brasilian Style / start: 10.09

Murilo – można powiedzieć – sambę wyssał z mlekiem matki. – Urodził się i wychował w Bahia (Brazylia), kolebce samby.
Dlatego też, jak nikt inny, potrafi wprowadzić w ten pełen pasji, energii, kolorów i radości świat brazylijskich rytmów.
Jego Brazilian Style jest fuzją rożnych brazylijskich oraz brazylijsko-afrykańskich tańców, wibrujących energią, pasją i zmysłowością.
Brazylijska radość i energia dla Was w Kontakcie! 🙂 Zapraszamy! 🙂
 
English version:
 
Murilo Marron was born and raised in Bahia, cradle of Samba.
He brings the Brazilian rhythm environment and its diversity of influences. Brazilian Style has the waddle of Brazil African Dance, Samba sensuality and more!
Come and learn how to dance samba with joy.. 🙂

W KONTAKCIE prowadzi: Brasilian Style / start: 10.09,

Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie / start: 8.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09

Aleksandra Zgłobica – pedagog w Dziecięcym Warsztacie Tańca

Prowadzi zajęcia w grupach: niebieskiej B, różowej, tańca kreatywnego tylko dla chłopców oraz akrobatyki i rozciągania.

Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie.

Po wielu latach trenowania gimnastyki artystycznej zdecydowała się przejść na baletową stronę mocy. Uczestniczyła w wielu warsztatach w kraju i za granicą. Interesuje się psychologią sportową i fizjoterapią. Obecnie zgłębia swoją wiedzę jako technik masażysta, prowadzi wyczynowe treningi dla młodego pokolenia gimnastyki artystycznej oraz lekcje baletu. Aktywnie współpracuje z grupami tworzącymi spektakle łączące taniec i ogień. Ciągle marznie dlatego nawet do kina nosi ze sobą koc.

 

www.warsztattanca.com.pl​

W KONTAKCIE prowadzi: Dziecięcy Warsztat Tańca - akrobatyka i rozciąganie / start: 8.09, Dziecięcy Warsztat Tańca* / start: 8.09,

OLGA BACA:
Joginka z pasji i fotograf(ka) z wieloletnim doświadczeniem. Instruktorka międzynarodowego kursu nauczycielskiego Hatha/Vinyasa TTC Yoga Alliance RYT200h; absolwentka Liceum Plastycznego w Krakowie oraz Szkoły Filmowej w Łodzi.
Na co dzień prowadzi działalność artystyczną pod nazwą Olga Baca & Obart Studio. Szczera, spontaniczna, wiecznie roześmiana i pozytywnie nastawiona do życia. Nieustannie w biegu, łączy pracę z przyjemnością: jogi i fotografii.
Po godzinach pracy fotografa przebiera się w wygodny strój i pędzi na zajęcia z jogi.
Od kilku lat zafascynowana ruchem, ciałem i związkiem ciała z umysłem.
Od jej pierwszych zajęć z jogi minęło już (lub dopiero) 6 lat a w ciągu tego czasu nastąpił bardzo duży proces zmian, przemian. Momentami frustrująca i bardzo bolesna praca z “niemożliwościami” swojego ciała; długi i ciągły proces odkrywania go; wieczna analiza, nauka i powiązania ciała z umysłem; podążanie za intuicją, próbowanie różnych form ruchu dały jej wiedzę oraz doświadczenie na temat tego jak funkcjonuje nasze ciało i tą wiedzą oraz
doświadczeniem Olga dzieli się z innymi na zajęciach.
Miks wypróbowanych na sobie technik i form pracy przekazuje dalej, dając dużą przestrzeń i wyrozumiałość przybyłym osobom na zajęciach – pozwala im samym szukać i odkrywać swoje ciało & umysł; być tu i teraz ze sobą; budować własną “mapę ciała” i “podróż doświadczeń”. Na zajęciach stara się stworzyć jak najbardziej przyjazną atmosferę, wywołując i kreując pozytywne skojarzenia na przyjęcie praktyki, by w ten sposób pozwolić umysłowi zapomnieć odpocząć od tego co było i dać mu możliwość skupić się na tym co tu i teraz. Gdy w kulminacyjnej fazie zajęć, trudność ćwiczeń sięga zenitu… gdy z niektórych pot leje się z czoła… i kiedy nielicznym wydaje się, że nie mają szans by “iść dalej”… Olga wspiera ich, żartuje i pozytywnie nastraja, mobilizując do dalszej pracy.
Jest zawsze w 100% sobą. Praktykę dla innych opiera na podstawie własnych, niełatwych doświadczeń, obserwacji oraz wiedzy, którą dało jej własne ciało, umysł, czas i problemy; wiedzy i umiejętności, które cały czas poszerza, pogłębia i szlifuje podczas własnej praktyki, u innych nauczycieli, kursach oraz na podstawie książek, artykułów i rozmów z innymi. Wiedza, nauka, doświadczenie i rozwój to siła napędowa, która buduje każde zajęcia!

Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko / start: od października

Rafał Kałuzieński.
Na masażową ścieżkę wkroczyłem pod przewodnictwem mistrza masażu tajskiego Balazsa Nemetha, kontynuując naukę na warsztatach i praktykach masażowych różnych tradycji i metod. Bliski, fizyczny i intensywny kontakt z drugim człowiekiem wspaniale wpisał się w moje pozostałe fascynacje: jogę, acroyogę, medytację, taniec – staram łączyć różne podejścia mając na uwadze ich podmiot: człowieka.
Od 2011 roku intensywnie praktykuję jogę, najpierw Vinyasa Krama Yogę a następnie Ashtanga Vinyasa Yogę. Od momentu zetknięcia się z AcroYogą w 2013 zostałem trwale zauroczony tą formą aktywności, przez ponad dwa lata animowałem krakowskie środowisko acroyogi prowadząc regularne jamy, warsztaty i zajęcia. Fascynuje mnie ruch w wielu odmianach, staram się odnaleźć punkty wspólne pozwalające wzbogacić swoją praktykę. Dbam by aktywność pozostawała w harmonii z wnętrzem, regularnie medytuję. Jestem przewodnikiem górskim, organizuję wyprawy w mniej uczęszczane miejsca na świecie ( np. Gruzja, Armenia, Turcja, Rosja, Ukraina )

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z masażem dla początkujących i nie tylko / start: od października,

Forró / start: 14.09

Renata tańczy od dziecka. Swoją podróż z tańcem rozpoczęła od tańców towarzyskich. Potem przyszedł czas na taniec współczesny, jazz, hip hop, afro beat. Zupełnie przypadkowo okryła Forró. I jak mówi to było jej przeznaczenie. To dla Forró wyjechała na rok do Lizbony. Tam uczyła się tańczyć w wielu szkołach tańca, uczestniczyła w licznych festiwalach i warsztatach Forró. Już w Lizbonie zaczęła prowadzić zajęcia i organizować lekcje pokazowe. Ostatnie miesiące spędziła w Brazylii poszerzając swój warsztat taneczny o różne style Forró. Jak mówi: Forró dla mnie to nie tylko taniec, to niekończące się pokłady dobrej muzyki, którą uwielbiam wyszukiwać. Forró to też historia, kultura północno-wschodniej części Brazylii, o których opowiadają piosenki. Forró to uczucie radości, które pojawia się w tańcu z drugą osobą, kiedy znika cały świat i liczy się tylko taniec i muzyka.

W KONTAKCIE prowadzi: Forró / start: 14.09,

FORRO dla początkujących - wakacyjna nowość!, Samba de Gafieira (w parach) / Nowość! (start: 22.10)

Sandra Ruthes

Sandra Ruthes is teaching dance since 1996. She started her career in UFPR university as an auxiliar teacher on the social dancing discipline of the physical education course. She has a postgraduate degree  in sport pedagogy by UFPR university and postgraduate degree in social dances by FAMEC university. Sandra is also graduated by MTG national association for gaúcha social dances.

Sandra is the author of “Music for social dances” book and DJ graduated by AIMEC International electronic music academy.

Sandra is frequently invited to teach, play or judge on the most relevant events in Brazil like Dançando à bordo, Baila Floripa, Baila Costão, Forró da Lua, Rota dos Famosos, Copa Brasil de Forró, entre outros. She is also a manage partner of iDance dancing school acting as teacher and pedagogy coordinator.

Guilherme Rolim

Guilherme Rolim is from Curitiba – Brazil, graduated in Electronic Engineering and started his dancing studies still at the university in 1998. He played a relevant role in the founding of important dancing schools in Curitiba like Oito tempos, Centro de dança Jaime Arôxa – PR, Instituto 7&8 de dança de salão. He has been teaching dance since 2002 and attending events, courses, and improvement workshops, constantly studying couple dancing. Today he is the founders of iDance dancing school, on which he is a teacher and administrative director.
Guilherme Teaches Forró, Samba de Gafieira, Bolero, Soltinho, Sertanejo, Zouk, Salsa and Merengue. His classes focus the relationship between the dancing couple and their relationship with the music.

W KONTAKCIE prowadzi: FORRO dla początkujących - wakacyjna nowość!, Samba de Gafieira (w parach) / Nowość! (start: 22.10),

Taniec Brzucha / start: 20.09

SARA DAMM…

… Poszukiwania świadomości ciała i ruch towarzyszą mi od zawsze. Można podzielić je na dwa etapy. Pierwszy związany z modą, obecną w moim życiu od najmłodszych lat – to organizowanie pokazów, opracowywanie do nich choreografii i przygotowaniem  modelek do ruchu scenicznego, projektowanie ubrań, stylizacje i produkcje sesji zdjęciowych . Drugi, zainicjowany 10 lat temu – czyli początek mojej przygody z tańcem orientalnym. Przebywając na Ibizie, uległam jego czarowi, a kilka tygodni później szkoliłam się już pod okiem  mojej pierwszej nauczycielki Rozalii-wielokrotnej Mistrzyni Polski i zwyciężczyni prestiżowych, międzynarodowych konkursów. W swój rozwój wkładałam i wkładam dużo pracy samodzielnej…. ale uczyłam się również od wybitnych tancerzy i pedagogów, takich jak: Ansuya, Mardi Love, Isidora Bushkovsky, Autumn Ward, Morgana, Samantha Emanuel, Manca Pavli, Ashley Lopez, Anasma, Lubna Emam, Camelia, Tito, Mohamed Kazafy, Mahmud Khaled, z którymi los pozwala mi się spotykać. By lepiej poznać i rozwijać swoje ciało i umysł, opanowywać stres i otworzyć się na oddech  zaczęłam ćwiczyć jogę. Równocześnie brałam lekcje baletu, jazz’u , tańca współczesnego i anatomii.    Fascynacje tańcem, praktyką jogi i pogłębianiem świadomości ciała zmieniły tryb mojego funkcjonowania i stały się moim sposobem na życie. Doświadczenie jakie zdobywałam oraz umiejętność dzielenia się nim, zaprowadziły mnie na scenę i na sale treningowe. I tak na jednej z takich sal napotkałam hamak i aerial jogę…. weszłam w kolejny etap pracy z ciałem , który łączy siłę i uważność jogi, płynność i finezję tańca oraz zaskakujące i rozwijające ciało, konfrontacje z grawitacją.

Z powodzeniem ukończyłam  Państwowy Kurs Kwalifikacyjny Instruktora Sportu, o specjalizacji taniec orientalny oraz Kurs Intruktora Aerial Jogi u Moniki Łazuk (OMG Yoga- Kolonia, De).

Od kilku lat, chętnie i z pasją, prowadzę zajęcia i warsztaty , dla mniej i bardziej zaawansowanych, z tańca orientalnego, tribal fusion bellydance, stretchingu, korektywy a ostatnio także z aerial jogi. Występuję scenicznie i sędziuję konkursy taneczne. Nieustająco pracuję nad techniką i świadomością ciała, nad interpretacjami choreograficznymi, ale też nad skutecznymi sposobami ich przekazywania.

… SARA DAMM
z upodobania i zawodu – projektantka mody, z ciągot nieposkromionych – tancerka orientalna i joginka hamacza

W KONTAKCIE prowadzi: Taniec Brzucha / start: 20.09,

AcroYoga z Tomkiem / start: 12.09

„Z ruchem związany od dzieciństwa. Siedmioletnie doświadczenie w zespole akrobatyczno – tanecznym , lekkoatletyka, dziewięcioletnia praktyka jogi zaszczepiły stałą potrzebę fizycznej aktywności i nauczyły znajdować w niej radość. Nauczyciel AcroYogi od 2 lat. Rozwija świadomość ciała poprzez taniec współczesny, kontakt improwizację, taniec fizyczny, GAGA, animal flow. Możliwość połączenia doświadczeń akrobatycznych z jogą i tańcem zafascynowała go absolutnie. Zachwycony momentem, w którym linie tych form ruchu, maja okazję się spotkać. W Krakowie prowadzi regularne zajęcia z AcroYogi grup początkującej i średniozaawansowanej. Organizator jamów, warsztatów i projektów artystycznych.”

 

W KONTAKCIE prowadzi: AcroYoga z Tomkiem / start: 12.09,

Chór / start: 10.09, Solfeż / zajęcia wracają po wakacjach

W latach 2010-2013 rozpoczął profesjonalną karierę muzyczną jako nauczyciel w Higher Institute of Music w Damaszku, w Syrii, gdzie wykładał historię muzyki międzynarodowej, prowadził zajęcia z harmonii i kształcenia słuchu.

Kariera kompozytora

Jego profesjonalna kariera kompozytorska rozpoczęła się w 2002 roku, od skomponowania sześciu piosenek dla dzieci, które znalazły się na płycie dedykowanej najmłodszym. Następnie jego utwory były wykonywane na wielu festiwalach, w różnych krajach i halach koncertowych na całym świecie, między innymi: podczas Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień w Austriackim Forum Kultury w Warszawie; w Sali Koncertowej Filharmonii Krakowskiej; podczas Festiwalu Krakowskiej Akademii Muzycznej – aXes; w trakcie Dni Kultury Syryjskiej w teatrze Muth w Wiedniu, w Austrii; na koncertach w Burgtheater Kasino oraz Ehrbar Saal w Wiedniu, w Austrii; w New Jersey i Wisconsin w Stanach Zjednoczonych; w Niemczech; na konferencji Chrześcijaństwo-Islam w Bejrucie, w Libanie; na festiwalach: Damaszek – arabska stolica kultury; Aleppo – stolica kultury islamskiej; na festiwalu chórów Aswatuna w mieście Petra, w Jordanii; w Opera House w Damaszku.

Muzyka kameralna

Wassim Ibrahim był także członkiem chóru Chamber Choir w Higher Instytut of Music w Damaszku. Występował też w wielu krajach, grając na Oud; między innymi w: Stanach Zjednoczonych, Austrii, Niemczech, Polsce, Francji, Włoszech, Czechach, Rosji, Maroku, Jordanii, Algierii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Libanie i Syrii. Uczestniczył także w wielu warsztatach, kursach i koncertach: kurs kompozytorski w Krakowie, w Polsce, prowadzony przez kompozytora Macieja Jabłońskiego w 2013 roku, warsztaty kompozytorskie w Austrii, w Wiedniu prowadzone przez kompozytor Johannę Doderer, warsztaty pod kierunkiem mgr Geralda Resch z Wiednia w Syrii w 2010 roku. Występował też jako solista lub członek chóru (tenor) na koncercie Mediterranean Youth orchestra „Ewangelia Jana”, którego dyrygentem był Alain Jotard (w Damaszku – Maroku – Nicei , Marsylii, Francji). Brał udział także w warsztatach prowadzonych przez kompozytora Joseph’a Vella na Malcie w 2009 roku. Uczestniczył w wykonaniu dwóch utworów podczas Festiwalu Chórów i Orkiestr Czajkowskiego w Moskwie w 2008 roku. Brał też udział w warsztatach prowadzonych przez francuskiego kompozytora Silvin’a Casancon’a w 2008 roku. Uczestniczył również we wszystkich koncertach jako członek Syryjskiej Orkiestry Symfonicznej oraz chóru Chamber Choir w sekcji tenorów w latach 2005 – 2013.

Warsztaty i kursy

  • kurs kompozytorski pod kierownictwem Macieja Jabłońskiego, Akademia Muzyczna, Kraków, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Pobiedna, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Warszawa, Polska 2013
  • warsztaty „Baroque Music” pod kierownictwem Marco Vitale z Włoch, Roudnice nad Labem, Czechy 2013
  • warsztaty kompozytorskie pod kierownictwem Johanny Doderer, Wiedeń Austria 2012
  • warsztaty prowadzone przez amerykańskiego dyrygenta Irę Spaulding’a, Damaszek, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem wiedeńskiego kompozytora Geralda Rescha, Syria 2010
  • warsztaty pod kierownictwem Kompozytora Josepha Vella Malta, 2009
  • warsztaty pod kierownictwem dyrygenta Silvin Casancon, 2008

 

W KONTAKCIE prowadzi: Chór / start: 10.09, Solfeż / zajęcia wracają po wakacjach,

Acro Yoga z Acro Tribe (wakacyjna nowość)

Dziewczyny o sobie:
 
Kilka lat temu, dzięki warsztatom z Michałem Maciaszkiem, odkryłam świat acroyogi. Natychmiastowa fascynacja tę dyscypliną pozwoliła poznać mi w bardzo krótkim czasie kolejnych nadzwyczajnych i inspirujących nauczycieli, jakimi są Midyan i Elad Sadeh, Juri Kussmaul czy Jeppe Skovgaard. Świadomość ile dobra możemy dostać od drugiego człowieka oraz ile możemy komuś podarować podczas treningu acroyogi obudziła we mnie motywację do zaangażowania się w budowanie środowiska acroyogi w Krakowie. Od tego momentu, acro oraz masaż tajski zajmują co raz więcej miejsca w moim życiu, z czego jestem bardzo szczęśliwa.
 
Oderwanie stóp od ziemi oraz powierzenie się w ręce drugiej osoby wymaga odwagi i zaufania. Balansowanie czyimś ciałem rozwija poczucie wewnętrznej harmonii i odpowiedzialności oraz daje niesamowitą satysfakcję! Szukaniu równowagi w parach, ćwiczeniu koordynacji i elastyczności niezbędnie towarzyszą: rozwijanie zdolności komunikacji interpersonalnej, uważność i cierpliwość. Najbardziej osobliwymi wartościami w acroyodze są dla mnie głębokie poczucie obecności „tu i teraz” oraz dziecięca, pierwotna radość, która jest zdrowiem w czystej postaci:)
 
Zapraszam na wspólne zajęcia!
Weronika Tyrpa z AcroTribe
 
 
Od dziecka spędzam dużo czasu rozwijając się sportowo. Na acroyogę trafiłam przypadkowo, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Wcześniejsze doświadczenie w sporcie pozwoliło mi na szybkie poszerzenie zakresu swoich umiejętności. Acroyoga to sport łączący ze sobą wspaniałych ludzi. Pozwala w świadomy sposób rozwijać ciało i uczy zaufania. Trening acroyogi to niepowtarzalny sposób na spędzanie czasu z moim partnerem. Jako AcroTribe szerzę tę wyjątkową dyscyplinę i pomagam w jej ciągłym rozwijaniu się.
Do zobaczenia na zajęciach 🙂
 
Basia Psiuk z AcroTribe
 
 
Swoją przygodę ze świadomą swobodą ruchu, uważnością i kontaktem zaczęłam od jogi metodą Iyengara w 2014 roku. Wsłuchując się we własne wnętrze podążałam drogą, która otwarła dla mnie nowe możliwości rozwoju takie jak taniec, śpiew, masaż oraz akrojogę, która szybko stała się moją ualubioną formą ekspresji. Początkowa entuzjastyczna pasja nabrała rozpędu wraz z napotykaniem inspiracji w postaci nauczycieli, warsztatów, a przede wszystkim żywego kontaktu z drugim człowiekiem. Zaskakująca i fascynująca jest dla mnie materia akrojogi, która oprócz oczywistych walorów zdrowotnych i estetycznych odkrywa mnogość odcieni takich relacji, stwarzając pole do eksploracji niekończącego się ludzkiego potencjału.
 
Renia Pałka z AcroTribe
 
 
Strona www:
https://www.facebook.com/AcroTribe/
* nasza strona internetowa już w drodze ale jeszcze nie gotowa 🙂
Basia
Weronika
Renia

W KONTAKCIE prowadzi: Acro Yoga z Acro Tribe (wakacyjna nowość),

Kabaret "Wtyczka"

Władysław Skwirut – długoletni pedagog Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie (przedmiot: Piosenka).

Współpracował tam m.in. z prof. Martą Stebnicką i Dorotą Zięciowską.

 

* kontakt do Prowadzącego: 668819146

W KONTAKCIE prowadzi: Kabaret "Wtyczka",

Spotkania z Improwizacją Teatralną - grupa zamknięta! / start: 13.09

Zosia Zoń: Aktorka, reżyserka, pedagog. W latach 2006-2010 studiowała na wydziale aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi. W 2011r. uzyskała tytuł magistra sztuki. Prace dyplomową napisała pod kierunkiem dr.hab. Elżbiety Tyszeckiej. Wystąpiła w spektaklu „Zmierzch” w reżyserii Mariusza Grzegorzka. Podczas studiów w szkole filmowej miała okazję zetknąć się i współpracować z wieloma ciekawymi twórcami teatralnymi i filmowymi m.in. Januszem Gajosem, który był opiekunem roku na studiach aktorskich, Janem Jakubem Kolskim, u którego zadebiutowała na II roku, w filmie pt:: „Afonia i pszczoły”. Brała udział w licznych etiudach filmowych („Sytuacje rodzinne” – reż. Anna Karasińska, „Zeszłego lata” – reż. Piotr Kolski, „Vena Cava” film dyplomowy w reż. Mariko Saga, „Pod światło” film dyplomowy w reż. Paul Hendley’a, „Oświadczyny”-reż. Paweł Siedlik, „Zbrodnia i kara” – reż. Paweł Siedlik. Zagrała także role w filmach fabularnych: „Afonia i pszczoły” Jana Jakuba Kolskiego, „Drzazgi” Macieja Pieprzycy, „Zbliżenia” Magdaleny Piekorz, a także ostatnio w nowym filmie Michała Węgrzyna
pt: „Historia kobiety”, który został uhonorowany nagrodą International Gold Awards 2015 za najlepszy film fabularny na IFCOM w Jakarcie, stolicy Indonezji. Współpracowała z Teatrem Polskim w Bydgoszczy, gdzie zagrała w spekatklu „Dziady. Performance” w reż. Pawła Wodzińskiego, a także z Teatrem im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, w którym zagrała w spektaklu „Napis” w reż, Norberta Rakowskiego. Przez dwa lata była związana z Teatrem im. Ludwika Solskiego w Tarnowie, w którym zagrała w następujących przedstawieniach: „Trzy siostry” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Bohaterowie” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Piękna Lucynda” – reż. Ewelina Pietrowiak, „Babcia mówi pa pa” – reż. Agata Biziuk, „Piosenki o wierze i poświęceniu” – reż Piotr Waligórski, „Jednoręki ze Spokane” – reż. Zbigniew Brzoza, „Konstelacje”- reż. Natalia Sołtysik. Podczas XVI Ogólnopolskiego Festiwalu Komedii Talia 2012 otrzymała nagrodę indywidualną za rolę Marilyn w sztuce „Jednoręki ze Spokane” w reż. Zbigniewa Brzozy. Otrzymała też nagrodę kulturalną TEMI im. Bogdana Wojtowicza za debiut reżyserski spektaklu „Tlen” Iwana Wyrypajewa w 2013r. Uczestniczka warsztatów teatralnych m.in. z grupą teatralną Gardzienice, warsztatów pod kierunkiem Erwina Mayr’a w Gdyni, Andrzeja Kuźmmickiego, który w swojej pracy teatrlanej inspiruje się psychoanalizą Carla Gustawa Junga.
W Szkole Aktorskiej SPOT prowadzi zajęcia z monologu.

W KONTAKCIE prowadzi: Spotkania z Improwizacją Teatralną - grupa zamknięta! / start: 13.09,