Joga dla wygody

WT 17.00-18.15 – vinyasa/ sala biała

CZW 8.15-9.30 – vinyasa/ sala biała / można się spóźnić
CZW 9.45-10.45 – pranajama i koncentracja/ sala biała

Na zajęciach wykorzystujemy różne narzędzia, które oferuje joga – asany, techniki oddechowo-koncentracyjne, proste medytacje – w poszukiwaniu wygody, stabilności i relaksu we własnym ciele. Przede wszystkim jednak pracujemy poprzez RUCH – sprawdzamy, jak to zrobić, by dzięki pracy z ciałem rozładowywać napięcia, zmęczenie i stres. Proponuję nam wspólną praktykę w stylu vinyasa krama jogi, w którym, dzięki synchronizacji dynamicznego, zrównoważonego ruchu z oddechem, uwalniamy się od zbędnego balastu i ograniczeń, zapisanych w naszych ciałach i umysłach.

Szczególnie osoby przychodzące po raz pierwszy zapraszamy 10-15 min wcześniej!

~~~~~

Przemęczeni miastem, przykurczeni przez pracę przy biurku, po urazach związanych z potrzebą rozładowania gromadzących się w nas napięć i energii – potrzebujemy takiego ruchu, który w swojej łagodności i dynamice przynosi ulgę i rozluźnienie oraz wzmacnia przed kolejnymi wyzwaniami codzienności. JOGA DLA WYGODY to zajęcia, które odpowiadają na te potrzeby za pomocą narzędzi, które oferuje vinyasa krama joga – styl, w którym dzięki obserwacji rytmu oddechu i jego synchronizowaniu z ruchem uczestnicy wchodzą w kontakt ze zgromadzonymi w ich ciele napięciami i mają okazję przynieść sobie więcej rozluźnienia. Opierając się głównie na dynamicznych sekwencjach oraz statycznych asanach (pozycjach jogi), których pogłębianie także wychodzi od oddechu, prowadząca dostosowuje każdorazowo praktykę do okoliczności dnia i wymagań samej grupy – od Was więc zależy, w jaką stronę zmierza nasza wspólna praca. Zazwyczaj zaczynamy od uważnego i dynamicznego rozruszania głównych stawów i zakresów ruchu, pogłębiając kolejne wejścia do pozycji w zależności od swojego samopoczucia, wrażeń związanych ze stabilnością i wygodą oraz możliwości utrzymywania wyrównanego rytmu oddychania. W zależności od celu każdej praktyki, jakim mogą być przykładowo pogłębiona praca z biodrami, rozluźnianie dolnych pleców, odciążenie układu krążenia czy aktywizujące otwieranie klatki piersiowej i barków, znajdujemy pozycje, w których statyczne trwanie pozwala nam poczuć granice, jakie wyznacza nam nasze ciało, i łagodnie je poszerzać, wprowadzając w ciele więcej rozluźnienia i odczucia przestrzeni.

Założycielem stylu vinyasa krama jest nazywany ojcem współczesnej jogi Tirumalai Krishnamacharya (1888-1989), o którym można dowiedzieć się więcej ze strony http://www.vinyasakramajoga.pl/

Szczególnie osoby przychodzące po raz pierwszy zapraszamy 10-15 min wcześniej!

Prowadzący:

Agata Mrowińska

Poziom:

Początkujący

Wiek:

Młodzież, dorośli

Wcześniejsze zapisy:

Nie

Jak się ubrać:

Wygodny strój sportowy, zmienne obuwie

Terminy

 

14331104_1305370592829891_805173375_n 15127381_1376111872422429_1444148282_o    15134216_1376111859089097_757237577_o 15151080_1376111835755766_593094535_n