CONTACT IMPROVISATION W Kontakcie – sezon II / NOWOŚĆ! – Witamy w naszych contactovych szeregach Ewcię Wolf! / start: 19.09, godz. 19:15!

Kochani.
Witamy nową Kobietę w naszym Contactovym teamie! 🙂
– Ewcię Wolf! (O Ewci poniżej).
 
A już dziś zapraszamy Was gorąco na zajęcia CONTACT IMPROVISATION, które właśnie Ewcia poprowadzi jako pierwsza! 🙂
 
Kiedy? Każdy wtorek, godz. 19:15 – 20:30 / start:19.09
 
* W skład naszej Contactovej Rodziny wchodzą wyjątkowe, nietuzinkowe, wszechstronne i niezmiernie kontaktowe osoby:
Iwona, Olszowska, Edward Rey, Paweł Konior oraz – od tego roku – Ewcia Wolf. 🙂 Co tydzień będziecie mieli do czynienia z innym oryginalnym podejściem do Contactu, co tydzień będziecie mogli – z pomocą naszych 4 Wspaniałych, odkryć własny, niepowtarzalny, contactovy styl. 🙂
Bo co 4 głowy to… o 3 spojrzenia na CI więcej! 😉
Nic dodać, nic ująć – ZAPRASZAMY WAS, O CONTACTOVI, SERDECZNIE! 🙂
 
~~ ~~ ~~
Ewa Wolf- góralka, matka nomadka. Kulturoznawczyni eksplorująca przejawy, aspekty i manifestacje twórczej obecności. Fotografka traktująca obraz jako środek wyrazu pozwalający na oswajanie lęków zarówno jednostkowych jak i zbiorowych, pokonywanie przepaści międzykulturowych oraz narzędzie terapii: fotografowała kobiety po mastektomii (“Niejedna z Jedną”), anorektyczki, kobiety w burkach ( współpraca z podróżnikiem Zbigniewem Pawlakiem, wystawa: “Afganistan”) osoby które przeżyły Auschwitz, ludzi wyjętych spod prawa, osoby starsze ( projekt z DDP “Przystań w Świdnicy, wystawa: Radosna jesień życia.), dzieci z rodzin patologicznych ( projekt z pedagogiem ulicy Robertem Cieślarem, wystawa: “Opowiem Ci o moim Bobrku”). Uważa, że odsłonięcie nagiej prawdy przed obiektywem często stanowi początek procesu zdrowienia dlatego też w swojej pracy chętnie sięga po akt. (www.facebook.com/ewawolfphoto, www.szerokikadr.pl/fotograf-miesiaca/ewa-marzena-wolf, www.profilaktyka.art.pl) Performerka i tancerka, występująca min. na deskach Teatru Małego w Tychach, gdzie prowadziła również zajęcia dla młodzieży z Technik Uwalniania w ruchu. Prowadzi regularne zajęcia ze świadomości ciała: Body PatchWork. www.facebook.com/bodypatchwork
W trakcie swojej pracy chętnie za Piną Bausch pyta o to czym jest “Ta” siła, która porusza ciałem, z uważnością pozwala sobie na bycie przestrzenią, oraz obecnością w świadomym polu. Jako masażystka oraz chirurg fantomowy z chęcią sięga po dotyk intuicyjny nazywając go archetypicznym dotykiem matki. Jako terapeuta przeszkolony do używania elementów terapii Masgutowej, z zainteresowaniem przygląda się temu w jaki sposób samoregulujemy się w tańcu, w kontakcie, poprzez mocny dotyk propioceptywny oraz inne stymulacje, prowadzące do integracji sensorycznej. Inspiracji do pracy obecnie szuka w Kursie Cudów, Technikach Uwalniania Hawkinsa, Terapii Krzyżowo Czaszkowej, Kontakt Improwizacji, Tańcu spontanicznym, The Work, metodzie Lowena, EFT, Fizyce Kwantowej, Dwupunkcie, Mocnym trzymaniu, Ustawieniach Rodzin, oraz pracy z Wewnętrznym Dzieckiem. Z lubością stwierdza, że życiem nie można się nie ucieszyć: wszystkich interesujących ją dziedzin używa do kalejdoskopowego wyrażania siebie i poszukiwania własnej drogi, do czego zachęca również innych.
https://www.youtube.com/channel/UCQG2pOsN39ZDwpU4mTHWKZQ
 
IWONA OLSZOWSKA:
Tancerka, choreograf, nauczyciel tańca współczesnego, świadomości ciała, kontakt improwizacji oraz improwizacji jako performance; Somatic Movement Educator wg metody Body Mind Centering. Kierownik artystyczny Eksperymentalnego Studia Tańca EST od 1989 roku. Obecnie EST realizuje projekty improwizacji strukturalnej, lecture performance, site specyfic. Tworzy Obszar Tańca w Teatrze BARAKAH. Obecnie uczy w Hurtowni Ruchu oraz w KONTAKCIE. Przestrzeni Ruchu i Tańca w Krakowie oraz na kursach instruktorskich, studiach zaocznych Akademii Muzycznej w Łodzi oraz warsztatach tańca i festiwalach kontaktu improwizacji w Polsce i za granicą (Ukraina, Anglia, Rosja, Mołdawia, Niemcy, Włochy, Portugalia).
Przez 8 lat uczyła w krakowskiej PWST. Doświadczenia taneczne zdobywała w centrach tańca w Nowym Jorku oraz jako wolny słuchacz na Uniwersytetach George Mason w Waszyngtonie, Alabamie i Calgary, warsztatach organizowanych przez Śląski Teatr Tańca, Centrum Animacji Kultury oraz festiwalach tańca w Polsce. Tworzy autorskie spektakle, choreografie solowe, dla zespołu EST, a także m.in. Polskiego Teatru Tańca, Teatru Rozmaitości, Teatru Starego, Teatru im. J. Słowackiego w Krakowie. Prowadziła coachingi zakończone pokazami, m.in. Pan European Art. Laboratory w Villi Decius, kilkakrotnie Falling After Paxton w Toruniu, Łodzi, Białymstoku, Wrocławiu.
Jako tancerka tańczy solowo oraz z EST, ostatnio również w przestrzeniach alternatywnych; improwizacje strukturalne t.j. lecture performances: Serce zRozum, Bones Mind Moving- Moving Bones Mind, Falling after Paxton z EST/Hurtownia Ruchu, oraz site specyfic: Płaczące krzesła – z EST na Plac Boh. Getta, Tramwaj zwany podążaniem, Autoshow, Dziwne Nie_pokoje oraz z Jackiem Owczarkiem projekt And we will dance together. Brała udział w projektach z Pracownią Fizyczną Zdarzenia oraz w wystawie w MS2 w Łodzi Przyjdźcie pokażemy wam co robimy, z Renatą Piotrowską Unknown, z Martą Pietruszką i Andrzejem Sadowskim B&B, z Marcinem Janusem, z Magdą Przybysz Serce zRozum oraz w projektach międzynarodowych z Liz Lerman Dance Exchange, Bliskość z Risa Jaroslow, Aurora z Maidą Withers, Ocean Miasta z Pierre Deloche, Just say it z Michaelem Schumacherem, Samples project polsko – rumuński z EST.
Tańczyła w USA, Kanadzie, Finlandii, Rosji, Anglii, Norwegii, Szwecji, Niemczech, Austrii, Portugalii, Izraelu, Czechach, Mołdawii, we Włoszech, na Ukrainie. Otrzymała nagrody za choreografie oraz za konsekwentną kontynuację własnej drogi twórczej, osobowość sceniczną oraz stypendium Fundacji Batorego ArtsLink w Nowym Jorku.
 
EDWARD REY:
Tancerz i malarz. Absolwent krakowskiej ASP. Uczestnik X Akademii w Teatrze Gardzienice, oraz wielu innych warsztatów i szkoleń w zakresie tanecznym i teatralnym. Wielbiciel muzyki i podroży,  założyciel Przestrzeni Ruchu i Tańca Kontakt.
W 2000 roku odkryłem tango i od tej pory doświadczam ruchowo, tanecznie, teatralnie i muzycznie. Mam wielką słabość do tańca w parze, teatru tańca, improwizacji tanecznej, muzyki i śpiewu.  Lubię szukać mostów pomiędzy rożnymi technikami i przede wszystkim czuć jak taniec i muzyka potrafią łączyć i inspirować ludzi.
 
PAWEŁ KONIOR:
Performer, tancerz, choreograf.
Po skończeniu studiów Wychowania Fizycznego oraz Salzburg Academy of Dance, Paweł zaczął pracować w obrębie tańca, teatru oraz sztuk performatywnych w Holandii Belgii.
Jego wszechstronne zainteresowania oraz sportowe i teatralne zaplecze, były wykorzystywane w różnych spektaklach tanecznych
i teatralnych. Paweł łącząc teatr jak i taniec potrafi pokazać ekspresję i emocje w ruchu, sprawiając że postać, którą się gra staje się realna, a każdy najmniejszy ruch ma znaczenie. Iwona Olszowska, Tomasz Wygoda, Pedro Goucha, Einat Tuchman, More Shani, T.R.A.S.H company, Ugo Dehaes, to tylko niektóre osoby z którymi pracował Paweł.
Zanim zaczął tańczyć, trenował tennis, gimnastykę i bieganie, co w dużym stopniu wpłynęło na jego sposób ruszania się i myślenia o ruchu. Jego zajęcia oparte są na kilku zasadach: organiczny sposób ruszania się, przepływ, wyczucie, subtelność, zaskakiwanie siebie, partnerów jak i widza, oraz łamanie wszystkich zasad. Improwizacja przenika się z techniką, świadomością ciała i zabawą. Dużą inspiracją są dla niego tai-chi, sztuki walki oraz kontakt improwizacja, której uczył się od różnych osób, miedzy innymi: Iwona Olszowska, Ray Chung, Andrew Harwood, Nancy Stark Smith, Tal Avni, Joerg Hassman, Daniel Werner.
 
ZAPRASZAMY WAS CIEPŁO!
Bo dobry CONTACT nie jest zły! 🙂
Bo Contact łączy ludzi!
Bo Contact rozwija ciało, otwiera umysł, stymuluje duszę! 🙂
– SAMI SIĘ PRZEKONAJCIE! 🙂